Web Analytics
More
    Reklāma

    CITROËN Rīgā prezentējis jaunāko no CITROËN modeļiem – C5 AIRCROSS SUV

    Jaunākie raksti

    CITROËN uzsver C5 AIRCROSS SUV nozīmību, nosaucot to par CITROËN flagmani, jo modelis atspoguļo uz ko zīmols ir spējīgs, t.i., būt sava segmenta līderim.

    To apliecina C5 AIRCROSS SUV iekļūšana “Eiropas gada auto 2019” finālistu sarakstā, bet 2019. gada 4. martā, pirms Ženēvas auto izstādes atklāšanas, tika nosaukts kā Top 5 Eiropas gada auto 2019. Eiropas gada auto žurnālisti automašīnas vērtē pēc tādiem kritērijiem kā kvalitāte par naudu, dizains, komforts, drošība, tehnoloģijas un ietekme uz apkārtējo vidi.

    Reklāma

    CITROËN pārstāvis Martin Harak ievadot jaunā modeļa prezentāciju Rīgā, teica “Jaunais C5 AIRCROSS SUV apvidus auto piesaista klientu uzmanību ar savu robusto un muskuļoto, spēka un brīvības gara pārpilno dizainu. Jaunais modelis ir CITROËN Advanced Comfort® programmas vēstnieks, kā arī modulārākais un ērtākais apvidus auto visā segmentā. C5 AIRCROSS SUV ir aprīkots ar progresīvajiem hidrauliskajiem spilveniem (Progressive Hydraulic Cushions®), kas ir CITROËN patentēta inovācija, un paaugstināta komforta sēdekļiem, piedāvājot pavisam jaunu, tikai CITROËN raksturīgu ceļošanas pieredzi.

    CITROËN uzklausot klientu vēlmes, vairs nevēlas atteikties no praktiskuma ārējā tēla dēļ, un tāpēc zīmols ienāk apvidus auto segmentā, lai piedāvātu autobraucējiem alternatīvu izvēli. Zīmols ir izveidojis ne tikai pievilcīgu dizainu, bet arī radījis pavisam jaunu automašīnas komforta līmeni. Šis modelis demonstrē zīmola spēju pielāgoties klientu vēlmēm, saglabājot savu unikālo identitāti, zīmolam raksturīgo komforta līmeni un radot jaunu apvidus auto paaudzi.”

    CITROËN pārstāve Solvita Koemeca prezentēja C5 AIRCROSS SUV sakot “Jaunais C5 AIRCROSS SUV ir CITROËN flagmanis pie kura CITROËN ir strādājis četrus gadus, lai radītu sava segmenta līderi. CITROËN tas ir viennozīmīgi izdevies.”

    Skaidrojot to, kāpēc CITROËN pretēji auto ražošanas tendencēm SUV segmentā ir radījis SUV bez pilnpiedziņas, Solvita Koemeca deva CITROËN skaidrojumu “CITROËN izvēlējās divriteņu piedziņu ar Grip Control un Hill Assist (saķeres kontroles sistēmu un sistēmu braukšanai lejup no kalniem), jo tā atbilst autovadītāju visbiežāk sastopamajām vajadzībām. Tas nozīmē, ka piedāvājums ir efektīvāks un lētāks gan iegādei, gan uzturēšanai. Šis piedāvājums atbilst tirgus vajadzībām: 75% no C-SUV pārdošanas Eiropā 2018. gadā bija divriteņu piedziņa.” Par to varēja pārliecināties 333 kompleksa bezceļu trasē, kurā tika veikti izmēģinājumi braucieni uzreiz pēc oficiālās prezentācijas – C5 AIRCROSS SUV lieliski tika galā ar tam uzliktajiem pārbaudījumiem bezceļu trasē.

    Jaunais 4,5 metrus garais, spēcīgais un muskuļotais apvidus auto izceļas savā segmentā ar tā plūstošajām formām, ko papildina spilgtie Airbump® elementi, diski ar 720 mm diametru, 230 mm pacēlums virs zemes, kas ir augstākais savā klasē, un tikai  CITROËN raksturīgie jumta reliņi. Automašīnas salons piešķir drošības un plašuma sajūtu, ko nodrošina horizontāli izvietotais panelis, centrālā konsole, patīkamie materiāli un ērtie sēdekļi, bet automašīnas augstums ļauj droši pārskatīt un kontrolēt situāciju uz ceļiem. Līdzīgi kā citiem jaunākajiem CITROËN modeļiem, jaunais apvidus auto ir aprīkots ar plašām individualizēšanas iespējām. Pircējiem ir pieejamas 30 kombinācijas, ko nodrošina septiņas pieejamās virsbūves krāsas, divu toņu jumts un trīs “Krāsu komplekti”, kuros ietilpst priekšējā bampera krāsainie elementi, Airbump® uz priekšējām durvīm, kā arī jumta reliņi. Tāpat izvēlei ir pieejami piecas dažādas salona apdares materiālu un krāsu, kas nodrošina patīkamu un ērtu dizainu “casual chic” stilā.

    Jaunajam modulim ir raksturīga līdz šim savā segmentā neredzēta modularitāte, ko nodrošina trīs individuāli, atsevišķi kustīgi, saliecami un atgāžami sēdekļi, kā arī bagāžas nodalījuma ietilpība no 580 l līdz 720 l, kas ir lielākā savā klasē.

    Modernais C5 AIRCROSS SUV ir aprīkots ar 20 vadītāja atbalsta sistēmām, tai skaitā Highway Driver Assist, otrā līmeņa autonomās braukšanas sistēmu, saķeres kontroles sistēmu un sistēmu braukšanai lejup no kalniem piedzīvojumiem ārpus ierastajiem rāmjiem. Atbilstoši mūsdienu tehnoloģiskajiem sasniegumiem, automašīna ir aprīkota ar 12,3” TFT digitālo rīku kopu un 8” skārienekrānu, tāpat ar 6 savietojamības tehnoloģijām kā bezvadu viedtālruņu uzlādes tehnoloģijām, ConnectedCAM Citroën®, ka ir automašīnā iebūvēts videoreģistratots un augstas izķirtspējas foto kamera u.c.

    C5 AIRCROSS SUV ir aprīkots ar efektīviem augstas veiktspējas 130 līdz 180 zirgspēku benzīna un dīzeļdzinējiem un automātisko EAT8 ātrumkārbu.

    2019. gada beigās tieši C5 AIRCROSS SUV kļūs par pirmo CITROËN automašīnu ar elektriskā hibrīda tehnoloģiju (PHEV) un pilnpiedziņu. C5 AIRCROSS SUV hibrīda versija būs aprīkots ar PureTech 180 degvielas dzinēju un 80 kW elektrisko dzinēju kombinācijā ar EAT8 8-ātrumu automātisko ātrumkārbu. Ar 80 kW elektrisko dzinēju būs iespējams veikt 50km attālumu, sasniedzot 135km/h ātrumu, uzlādes ilgums 2 stundas.

    C5 AIRCROSS SUV tiek ražots Francijā, Rennes-La Janais rūpnīcā.

    Šis ir piektais secīgais CITROËN izaugsmes gads ar 590 000 pārdotu automašīnām Eiropā. Zīmola pārdošanas rādītāji ir sasnieguši augstāko punktu pēdējo 7 gadu laikā. Pārdošanas apjomi Eiropā aug par 6% gadā. Gadu pēc jaunā CITROËN C3 Aircross kompaktā apvidus auto, kas ir pirmais CITROËN modelis apvidus auto segmentā (pārdošanā kopš 2017. gada oktobra), nonākšanas tirgū jau ir pārdotas 120 000 automašīnas. Jaunais CITROËN C5 AIRCROSS SUV apvidus auto ir būtiska CITROËN zīmola atjaunināšanas stratēģijas daļa, kas veicinās zīmola tālāko attīstību.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    1 komentārs
    Inline Feedbacks
    View all comments
    12.03.2019 10:27

    Ja cena būs līdz 20k eur, tad šis tāds labs pilsēteles auto un lai aizbrauktu pie vecmammas uz Saulkrastiem un iebraukt 2m kāpiņās. Par pilnpiedziņu piekrītu, šādiem pilsētas auteļiem (cipaSUV) pilnīgi bezjēdzīga fīča, kas bieži vien tik rada bīstamas situācijas braukt nemācētājiem.

    Ok, ieraudzīju cenu, ka plikākā versija ir 22k eur, bet tāda ok jau pie 30k eur.

    Reklāma