GoPro vadītājs Nika Vudmans (Nick Woodman) atzinis, ka Ķīnas tirgus kļuvis ļoti izaicinošs, tomēr viņš vēl arvien Ķīnā redz pamatīgu GoPro izaugsmes potenciālu. Ķīna tiek uzskatīta par otru lielāko pasaules ekonomiku, kā arī pēdējos gados Ķīna ir nopietns relatīvi dārgo ASV uzņēmumu noieta tirgus.

GoPro 2018. gadā Āzijas un Klusā okeāna reģionā piedzīvoja pamatīgu izaugsmi. Taizemē, Korejā un Japānā GoPro veicies izcili ar jaunajām Hero7 sērijas kamerām, kamēr bijis jūtams, ka Ķīnas pircēji atturējušies no dārgo iPhone un līdzīgu dārgo elektronikas ierīču pirkšanas.

Lai izvairītos no ASV un Ķīnas tirdzniecības kara, GoPro izziņojis daļēju ražošanas pārcelšanu uz Meksiku. Aprēķini liecina, ka arī bez Trampa ieviestajiem muitas tarifiem GoPro būtu izdevīgāk ražošanu pārcelt uz Meksiku.

GoPro 2018. gadā izcīnījis 13% pārdošanas apjomu pieaugumu. GoPro Plus abonentu skaits audzis līdz gandrīz 200 000 lietotāju, kas ir 50% pieaugums pret iepriekšējo gadu.

5 komentāri

    • Diemžēl dzīvē Yi nestāv pat tuvu. Var jau noliegt lielo GoPro cenu utt, bet alternatīvu hobijiestiem īsti nav. It īpaši pēc 7 Black iznākšanas ar jauno stabilizāciju. Pats 2 mēnešus pētīju ko pirkt un beigās tāpat nopirku 7 Black, jo tie 100eur ko ietaupi nav tā vērti lai čakarētos.

    • Cilvēks parastais, kas ar GoPro saprot mazu kameru ar ko filmēt vlogus un pašiņmieta tālāk par speceni nedomā. Tomēr tā ir sporta kamera, kas ir paredzēta krateklīgiem un skarbiem apstākļiem. Nu neražo ķīnieši sporta kameras, tur arī ir tā cenu starpība.

      • Tieši tā. Pareizi teikts. Tādēļ pagaidām arī GoPro ir nepārspēts tajā cenu kategorijā. Yi var pirkt lai pieliktu sunim kamēr pa parku staigājies vai uzfilmēt kā roadtripā brauc, kā timelapse. Tiklīdz ir aktīvāks dzīvesveids, ķīnieši atkrīt.

Ir ko teikt?