Volkswagen iepazīstina ar atjaunoto astotās sērijas Passat modeli. Uzlabotais Passat kļūs par pirmo Volkswagen modeli, kuram būs pieejama daļēji automatizēta braukšana. Turklāt automašīnas lietotājiem būs unikāla iespēja izmantot savu mobilo tālruni kā automašīnas atslēgu, kā arī piešķirt šo iespēju citiem. Atjaunotā Passat iepriekšpārdošana Baltijas valstīs sāksies maijā, bet tirgū tas nonāks 2019. gada trešajā ceturksnī.

Ar gandrīz 30 miljoniem pārdotu vienību, Volkswagen Passat ir pasaulē veiksmīgākais vidēja izmēra automobilis. Arī Baltijā Passat  ir viens no trīs populārākajiem Volkswagen modeļiem. Pērn Baltijā tika pārdotas 1840 Passat automašīnas, un atjaunotā versija turpinās šo veiksmes stāstu.

Atjauninātajā Passat modelī būs iekļautas vairākas inovatīvas tehnoloģijas, kas būtiski pilnveidos braukšanas pieredzi. Volkswagen Passat kļūs par pirmo Volkswagen IQ.DRIVE modeli, kuram būs pieejama daļēji automatizēta braukšana ar Travel Assist palīgsistēmu kruīza režīmā no 0 līdz 210 km/h, kas atbilst otrajam līmenim pēc starptautiskās klasifikācijas. Turpmāk visas ar autonomo braukšanu saistītas Volkswagen tehnoloģijas tiks apvienotas zem IQ. DRIVE zīmola.

Tapāt nebijusi inovācija jaunajā Passat būs stūre, kuras sensori atpazīst autovadītāja pieskārienus. Tas ļauj automašīnu papildināt ar tik modernām vadītāja palīgsistēmām kā Travel Assist. Papildus tam pirmo reizi stūre ir aprīkota ar ārkārtas stūrēšanas palīgsistēmu (Emergency Steering Assist), kas uzlabo drošību, bremzējot neparedzētos manevros.

Papildus tam Volkswagen radījis unikālu priekšrocību – tagad viedtālrunis kļūs par papildu atslēgu Passat atslēgšanai un iedarbināšanai. Tāpat būs iespējams drošā veidā nosūtīt šo mobilo atslēgu (Mobile key) draugiem vai ģimenei, lai arī viņi spētu izmantot viedtālruni kā automašīnas atslēgu.

Sekojot jaunākā Touareg modeļa piemēram, papildaprīkojumā Passat tiks piedāvāts arī ar IQ. LIGHT Matrix Led priekšējiem lukturiem, kas uzlabo gan drošību, gan komfortu. IQ. LIGHT Matrix Led izmanto priekšējo kameru signālus, navigācijas sistēmas datus, GPS signālus, stūrēšanas leņķi un ātrumu, lai kontrolētu atsevišķas LED diodes, atbalstot autovadītāju jebkurā situācijā.

Šai Passat versijai būs arī pavisam jauna informācijas un izlaides sistēma Modular Infotainment Matrix (MIB3), kas nodrošina automašīnas pastāvīgo pieslēgšanu internetam, izmantojot Passat komplektācijā iekļauto SIM karti. MIB3 arī piedāvās straumēšanas pakalpojumus, interneta radio, interneta aplikāciju tehnoloģiju, hotspot funkciju un balss vadību.

Aizvien pieaugošo tiešsaistes pakalpojumu klāstu pārvalda We Connect aplikācija, kas būs pieejama visiem Passat pircējiem. Uzņēmumiem ar savu autoparku Volkswagen izstrādājis arī We Connect Fleet, kas piedāvā tādas funkcijas kā digitālo uzskaites žurnālu, degvielas patēriņa uzraudzīšanu, apkopes kontroli vai iespēju saglabāt atrašanās vietu vēsturi, tādējādi ietaupot gan laiku, gan naudu.

Atjauninātais Passat būs pieejams ar jauno 2.0 TDI Evo, kas ir augstas efektivitātes turbo dīzeļdzinējs ar 110 kW / 150 ZS jaudu, kas rada 10 g/km mazāk CO2 salīdzinājumā ar līdzvērtīgu dzinēju iepriekšējās paaudzes modelī. Papildus tam Passat GTE nobraukšanas distance tikai ar elektrodzinēju ir palielināta līdz pat aptuveni 55 km WLTP ciklā (aptuveni 70 km NEDC ciklā).

Dzinēju klāstā ietilpst arī trīs benzīna dzinēji (TSI) ar 110 kW / 150 ZS, 140 kW / 190 ZS un 200 kW / 272 ZS, kā arī trīs dīzeļdzinēji (TDI), kas attiecīgi nodrošina 88 kW / 120 ZS, 140 kW / 190 ZS un 176 kW / 240 ZS. Visi dzinēji atbilst Euro 6d-TEMP emisiju standarta prasībām, kas no 2021. gada jāpiemēro jauniem transportlīdzekļiem. Turklāt katrs jaunais Passat ir aprīkots ar daļiņu filtru (DPF).

Volkswagen ir uzlabojis Passat dizainu, pārveidojot priekšējo un aizmugurējo bamperi, radiatora režģi un Passat logotipu. Turklāt jaunie LED lukturi, LED dienas gaismas lukturi, LED miglas lukturi un LED aizmugures gaismas kopā rada izteiksmīgu dizaina elementu kopumu. Vieni no ievērojamākajiem interjera elementiem ir jaunā stūre, Digital Cockpit mērinstrumentu panelis, fona apgaismojums, kas pieejams 30 dažādās krāsās, induktīvā saskarne viedtālruņiem, kā arī blakus esošais USB-C savienojums.

6
Leave a Reply

avatar
4 Comment threads
2 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
6 Comment authors
NelabojamsGastons Gašpuitisxyongpasatbanans Recent comment authors
  Subscribe  
newest oldest most voted
Notify of
Elvis Meisters
Guest
Elvis Meisters

Nice Passerati.

banans
Guest
banans

Jaunajos autiņos, braukšanas prieks ir pazudis… diemžēl.
It kā ir labi, ka tehnoloģijas attīstās, bet visām lietām ir divas puses. Drīz no.irsties nevarēsi krēslā jo izdalīsi pārlieku co2, mašīna to ‘sajutīs’ un atslēgsies…

Varu saderēt, ka pēc 20-30gadiem viss standarta autiņā būs tik pārbāzts, ka ražotaji par ‘papildaprīkojuma’ samaksu piedāvās ņemt nost visādas pārgudrās fīčas tādējādi piedāvājot ‘īsto’ braukšanas prieku.

Auto vadīšana bez entajām papildfīčām būs ekskluzīva fīča, kura būs sastopama tikai eksotisko klašu segmentā(100k+ €)…

x
Guest
x

īstā braukšana jau sen ir profu padarīšana, bet jefi kas ar dievpalīgu spiež grīdā uz publiskajiem ceļiem, nonāks tur, kur tos gaida – trasē vai kapos. tas taču ir tik vienkārši – gribi kaifu, brauc uz trasi un izpildies cik nemetās, un pat tur neļaus darīt pilnīgi visu. nav naudas, vai ticība neļauj to tērēt tādā veidā – gonku simulatori kompī visām gaumēm) bet vidējam braucējam ar īslaicīgām koncentrēšanās spējām un viduvēju reakciju – iespējams, robotauto būs labākais risinājums. varēs spēlē kendīkrešu, mālēt skropstas un spiest laikus soctīklos, neapdraudot citu dzīvības.

Nelabojams
Guest
Nelabojams

Pēc 20 – 30 gadiem tevi varēs sodīt par nepamatotu iejaukšanos auto vadīšanā. Un pareizi darīs. Es arī, principā, izbaudu braukšanu, bet kad pēc garas darba dienas jābrauc uz mājām 160 km (par laimi, tikai reizi nedēļā, ne katru dienu!), tad reizēm gribas, lai viņš kaut kā brauktu pats. Un – vispārējā satiksmes drošība uzlabosies neiedomājami, it īpaši pēc tam, kad mašīnas sāks sazināties savā starpā. 98% braucienu ir ar mērķi nokļūt no punkta A punktā B. Atlikušajiem procentiem braukšanas prieks, domāju, joprojām saglabāsies sacensībās un slēgtās trasēs, tikai šīm lietām ir jākļūst pieejamākām.

yongpasat
Guest
yongpasat

opā dpf kniebēji un čiptūneri nebankrotēs vēl gadus 20, kad uz to laiku aptuveni nonāks viņu naģos astotās paaudzes pasāts!

Gastons Gašpuitis
Guest
Gastons Gašpuitis

Varbūt esmu pesimistisks, bet vizuāli daudz neatšķiras no B7