Web Analytics
More
    Reklāma

    Pērn Baltijā katrs trešais pārdotais Toyota automobilis bijis hibrīds

    Jaunākie raksti

    Pārdodot 12 320 jaunas automašīnas, Toyota uzstāda vēl nebijušu pārdošanas rekordu Baltijas valstīs. Cilvēki pieņem arvien dabai draudzīgākus lēmumus, jo katrs trešais pārdotais automobilis ir hibrīds-elektroautomobilis.

    Toyota, kas Latvijā ieņem otro vietu, pagājušajā gadā pārdeva 2727 jaunus automobiļus, kas ir par 9,6 % vairāk nekā gadu iepriekš.

    Reklāma

    Kā atzīmē A/S Toyota Baltic valdes loceklis Mareks Maide: “Pieaugušie pārdošanas skaitļi norāda uz patiesu klientu uzticību zīmolam. Šo uzticības formulu veido – droša kvalitāte, augsta līmeņa pakalpojumi un pastāvīgi centieni radīt videi draudzīgākus automobiļus. Toyota 2018. gada pārdošanas skaitļi norāda uz izmaiņām pasaulē un cilvēku domāšanas veidā – katra trešā jaunā Toyota bija hibrīds, un trīs valstīs kopā hibrīdu pārdošana pieauga par 48 procentiem.”

    RAV4 un C-HR ir kļuvuši par pārdotākajiem SUV

    2019. gadā klientu izvēles iespējas kļūst plašākas gan ar jauniem modeļiem, gan dzinējiem. Ilgi gaidīto atgriešanos piedzīvo leģendārais Camry, pārdošanā nonāk nākamās paaudzes RAV4 un trīs jauni Corolla modeļi, kas visi ir pieejami kā hibrīdi. Camry un RAV4 ir aprīkoti ar jaudīgāku un ekonomiskāku jaunās paaudzes hibrīda-elektrisko spēka piedziņu. Corolla hečbeka un universāļa gadījumā pirmo reizi var izvēlēties starp diviem hibrīdiem – 1,8 un 2 litru.

    “Mūsu modeļu piedāvājumā gan vairs nav iemīļotā Avensis, tomēr Corolla dažādās variācijās, atjauninātais RAV4 un Carry, kas pievienosies pavasarī, paplašinās klientu izvēles iespējas tieši ar uzlabotiem produktiem un motoru tehnoloģiju. Kopš šī gada katra jauna Toyota hibrīda modeļa akumulatoram būs spēkā desmit gadu garantija, kas pierāda mūsu tehnoloģijas augsto kvalitāti un ilgtspējību,” atzīmēja Maide. “Divu gadu desmitu laikā esam pārdevuši vairāk nekā 12 miljonus hibrīdu, un, kā rāda Baltijas statistika, esam jaunā laikmetā – hibrīda-elektriskais transportlīdzeklis no alternatīvas tehnoloģijas kļūst par ikdienu. Tādēļ Toyota ir arī auto marka ar visplašāko hibrīda modeļu klāstu.”

    Toyota PROACE ir pārliecinoši kļuvis par vienu no iecienītākajiem furgoniem

    Latvijā Toyota ar 14,1% tirgus daļu notur otro vietu (pārdošanas pieaugums 9,6%). Lielākais pārdošanas pieaugums skaitļos Baltijas valstīs bija tieši Lietuvā, kur, salīdzinājumā ar 2017. gadu,  tika pārdots par 36% vairāk Toyota automobiļu, jaunu īpašnieku rada 4868 automobiļi. Latvijā un Lietuvā Toyota automobiļu ar dīzeļdzinēju pārdošana kritās, galvenokārt tieši uz hibrīda rēķina.

    Japānas autoražotājam būtisks orientieris bija arī PROACE, kas tirgū ir otro gadu, ātrā pacelšanās savas klases augšgalā, otrajā vietā. Igaunijā PROACE ir pirmais furgonu segmentā, Latvijā otrais un Lietuvā ceturtais.

    “Toyota PROACE tirgū ir bijis tikai divus gadus, bet, pateicoties daudzveidīgajiem un elastīgajiem risinājumiem, to ir silti uzņēmuši gan uzņēmumi, gan privātpersonas. PROACE nav vienkārši furgons, bet gan daudzveidīgs un uzticams darba līdzeklis ļoti dažādu uzdevumu veikšanai,” sacīja Maide.

    PROACE modeļu klāstā ir 65 dažādi risinājumi, kurus ar papildaprīkojuma palīdzību var paplašināt vēl vairāk.

    Šobrīd pieejami šādi Toyota modeļi ar hibrīda piedziņu: Yaris, Auris, Auris Touring Sports, C-HR, Prius, Prius+, Prius Plug-in un RAV4. 2019. gada laikā šo uzskaitījumu papildinās Corolla, Corolla Touring Sports, Corolla sedans un Camry.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    1 komentārs
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Skābene
    06.02.2019 20:45

    A ko ta lai pērk, ja dīzeļus vairs netirgo! :)

    Reklāma