Web Analytics
More
    Reklāma

    LG Electronics paziņo 2018. gada finanšu rezultātus

    Jaunākie raksti

    LG Electronics Inc. (LG) paziņoja, ka uzņēmuma tirdzniecības apjoms 2018. gadā sasniedzis 61,3 triljonus vonu (54,4 miljardus ASV dolāru), kas ir visu laiku augstākais līmenis un otro gadu pēc kārtas pārsniedzis 60 triljonu vonu (53,2 miljardus ASV dolāru) robežu. Savukārt peļņa veidoja 2,7 triljonus vonu (2,4 miljardus ASV dolāru), kas ir par gandrīz 10% vairāk nekā 2017. gadā, pateicoties sadzīves tehnikas un mājas izklaides ierīču ražošanas struktūrvienību rekordlielai rentabilitātei.

    Tirdzniecības apjoms 2018. gada ceturtajā ceturksnī veidoja 15,77 triljonus vonu (13,9 miljardus ASV dolāru), kas pārsniedzis trešajā ceturksnī uzrādīto rezultātu, taču bijis par 7% mazāks nekā 2017. gada pēdējos trīs mēnešos, kas galvenokārt skaidrojams ar mazāku mobilo produktu pārdošanas apjomu. Tādējādi pamatdarbības peļņa ceturtajā ceturksnī sarukusi līdz 75,7 miljardiem vonu (67,1 miljonus ASV dolāru).

    Reklāma

    LG Home Appliance & Air Solutions Company pērn strādājusi ar 19,36 triljonu vonu (17,1 miljardu ASV dolāru) tirdzniecības apjomu, kas ir par gandrīz 5% vairāk salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu, bet peļņa veidojusi 1,52 triljonus vonu (1,3 miljardus ASV dolāru), kas ir visu laiku augstākais līmenis uzņēmuma vēsturē. Tirdzniecības apjoms ceturtajā ceturksnī sasniedza 4,33 triljonus vonu (3,8 miljardus ASV dolāru), tam pieaugot par vairāk nekā 3% salīdzinājumā ar attiecīgo laika periodu pirms gada. Kāpumu ceturksnī galvenokārt nodrošinājis stabilais pārdošanas apjoms Āzijā un Eiropā, neskatoties uz valūtas maiņas kursu svārstībām Centrālajā un Dienvidamerikā un politisko neskaidrību Tuvajos Austrumos. Sagaidāms, ka LG struktūrvienība ar visspēcīgākajiem darbības rezultātiem 2018. gadā arī šogad veicinās uzņēmuma kopējo finanšu rezultātu uzlabošanos, pateicoties spēcīgam pieprasījumam pēc premium produktiem un pastāvīgajai izaugsmei Dienvidkorejā. Vienlaikus gan struktūrvienību sagaidīs izaicinājumi mazināt riskus, ko rada starptautiskā tirdzniecība un valūtas maiņas kursi ārvalstīs.

    LG Home Entertainment Company tirdzniecības apjoms pērn veidoja 16,21 triljonu vonu (14,37 miljardu ASV dolāru), bet peļņa sasniedza rekordaugstu līmeni 1,52 triljonu vonu (1,3 miljardu ASV dolāru) apmērā, pateicoties LG premium produktu klāsta spēcīgajiem darbības rezultātiem. Tirdzniecības apjoms ceturtajā ceturksnī bija 4,56 triljoni vonu (4,04 miljardi ASV dolāru), kas ir par 6% mazāk nekā pirms gada, taču par 23% vairāk nekā trešajā ceturksnī, kas galvenokārt skaidrojams ar spēcīgu sezonālo pieprasījumu. Raugoties nākotnē, LG plāno kāpināt gan tirdzniecības apjomu, gan pamatdarbības peļņu, koncentrējoties uz premium OLED televizoru un lielekrānu Ultra HD televizoru pārdošanas apjoma palielināšanu.

    LG Mobile Communications Company 2018. gadā reģistrējusi 7,98 triljonu vonu (7,08 miljardus ASV dolāru) tirdzniecības apjomu, kas ceturtajā ceturksnī sasniedza 1,71 triljonu vonu (1,51 miljardus ASV dolāru), tam salīdzinājumā ar trešo ceturksni samazinoties par 16%. Lai arī pamatdarbības zaudējumi pērn pieauga līdz 790,1 miljardam vonu (700 miljonus ASV dolāru), mobilo telefonu ražošanas struktūrvienības biznesa struktūra uzrādījusi uzlabojumus, pateicoties uzlabotai materiālu izmaksu kontrolei un vadības efektivitātei, kas balstīta uz kompānijas platformas modularizācijas stratēģiju. LG mobilo tālruņu ražošanas struktūrvienība 2019. gadā attīstīs 5G produktus un dažādu formu viedtelefonus, vienlaikus koncentrējoties uz svarīgākajiem tirgiem, kuros LG zīmols joprojām saglabājas spēcīgs.

    LG Vehicle Components Company tirdzniecības apjoms 2018. gadā sasniedzis 4,29 triljonus vonu (3,8 miljardus ASV dolāru), kas ir par 28% vairāk nekā 2017. gadā. Tirdzniecības apjoms 1,4 triljonu vonu (1,2 miljardu ASV dolāru) apmērā ceturtajā ceturksnī, kas bijis veiksmīgākais ceturksni struktūrvienības vēsturē, bijis par 71% lielāks nekā attiecīgajā laika periodā pirms gada un par gandrīz 20% lielāks salīdzinājumā ar trešo ceturksni, galvenokārt pateicoties jauniem informācijas un izklaides sistēmu pasūtījumiem, kā arī ZKW biznesa veiksmīgajiem darbības rezultātiem Eiropā. Sagaidāms, ka neskaidrības automobiļu komponenšu tirgū, kuras galvenokārt rada starptautiskās tirdzniecības problēmas, novedīs pie vājākas nozares izaugsmes turpmākajos mēnešos.

    LG Business-to-Business Company pagājušajā gadā strādāja ar 2,41 triljona vonu (2,13 miljardu ASV dolāru) tirdzniecības apjomu un 167,8 miljardu vonu (148,8 miljonu ASV dolāru) peļņu. Struktūrvienības pārdošanas apjoms ceturtajā ceturksnī veidoja 597,8 miljardus vonu (530,1 miljonus ASV dolāru), tam samazinoties par 11% salīdzinājumā ar attiecīgo ceturksni pirms gada, bet pieaugot par 4% salīdzinājumā ar iepriekšējiem trīs mēnešiem. Ceturtā ceturkšņa pamatdarbības peļņu, kas veidoja 14,9 miljardus vonu (13,2 miljonus ASV dolāru), negatīvi ietekmēja investīciju kāpums, importa tarifu radītās sekas un turpmāks saules paneļu cenu kritums, kas aizēnojis uzlabojumus izmaksu jomā. Neskatoties uz to, LG plāno palielināt struktūrvienības rentabilitāti, dažādojot tā saules enerģijas biznesa mērķa tirgus, maksimizējot ASV saules paneļu ražotnes darbību un meklējot jaunas izaugsmes iespējas informācijas displeju ražošanas biznesam.

    2018.gada ceturtā ceturkšņa valūtas kursu paskaidrojums
    LG Electronics neauditētie ceturkšņa finanšu rezultāti ir balstīti uz IFRS (Starptautiskajiem finanšu pārskatu standartiem) trīs mēnešu periodam, kas noslēdzās 2018. gada 31. decembrī. Summas Korejas vonās tiek pārvērstas ASV dolāros, izmantojot vidējo valūtas kursu attiecīgajam trīs mēnešu periodam – 1127,66 vonas par vienu ASV dolāru.

    Konference par ienākumu pārskatu un konferences zvans
    LG Electronics konferenci angļu valodā rīkos 2019.gada 1. februārī plkst.9 pēc Dienvidkorejas laika (plkst.3 pēc Latvijas laika). Dalībnieki konferencei angļu valodā aicināti zvanīt uz +82 31 810 3061 un ievadīt pieejas kodu 6418#. Attiecīgais prezentācijas fails būs pieejams lejupielādei LG Electronics interneta vietnē (www.lg.com/global/ir/reports/earning-release.jsp) aptuveni plkst.16 31. janvārī. Apmeklējiet vietni http://pin.teletogether.com/eng un veiciet iepriekšēju reģistrāciju ar norādīto pieejas kodu. Tiem, kuri nevarēs piedalīties, būs pieejams preses konferences audio ieraksts 30 dienas pēc konferences zvana noslēguma. Lai piekļūtu ierakstam, zvaniet uz +82 31 931 3100 un ievadiet pieejas kodu 142930#, kad tas tiek lūgts.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    2 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Andrīts
    05.02.2019 08:40

    Es pat tādus skaitļus nemāku kādu šie naudu groza…

    Janis Upenieks
    05.02.2019 21:15

    Cik Latvijas budžetus pagroza. :)

    Reklāma