web analytics

Apple un Xiaomi ir neapstrīdami valkājamo viedierīču līderi

Jaunākie raksti

Kursors.lv kopā ar Citadeli informēs par fintech jaunumiem

Ar prieku paziņoju, ka Kursors.lv uzsāk sadarbību ar Citadeles banku un visa gada garumā kopā informēsim par svarīgo finanšu...

Saruna ar Mārtiņu Bērziņu par Covid-19 ietekmi uz finanšu tehnoloģiju attīstību

Domāju, ka tikai retais spēja paredzēt, kāds tieši izvērtīsies 2020. gads un kā sākontēji tālajā Ķīnā radies COVID-19 vīruss...

Star FM “Zoopastas” tehnoloģiju rubrika #401 (21.01.2021)

21. janvāra radio Star FM rīta programmas Zoopasta tehnoloģiju rubrikas ieraksts. Kā klausīties Star FM tehnoloģiju ziņas? Katru ceturtdienu uzreiz...

Microsoft sadarbosies ar General Motors un investē autonomās braukšanas uzņēmumā Cruise

Tehnoloģiju uzņēmums Microsoft noslēdzis ilgtermiņa sadarbību ar autobūves uzņēmumiem General Motors, Honda un vēl citiem, lai investētu vairāk nekā...

“Mercedes” oficiāli prezentē “EQA” elektrisko krosoveru

Vācu autoražotājs "Mercedes" oficiāli prezentējis "EQA" elektrisko krosoveru, kas kļūs par jaunāko papildinājumu ražotāja elektriskā apakšzīmola "EQ" piedāvājumā. Pirmoreiz...



IDC jaunākais publicētais pētījums norāda, ka valkājamo viedierīču tirgus ir dzīvs, turklāt tas uzrāda pamatīgu izaugsmi. Pēdējo trīs mēnešu laikā valkājamo viedierīču tirgus audzis par 21.7%, kad to salīdzina ar to pašu periodu pirms gada. Nav daudz? Iespējams, bet viedtālruņu tirgus jau kādu laiku stagnē ar niecīgu 1.8% pieaugumu.

Jūlijā, augustā un septembrī kopumā piegādāti 32 miljoni valkājamo viedierīču, kas ir pamatīgs kāpums pret pagājušā gada šī paša perioda 26.3 miljoniem. Lielākie valkājamo viedierīču tirgus spēlētāji ir Xiaomi un Apple.

Xiaomi ir veicies vislabāk, bet jāņem vērā, ka Xiaomi pārdod budžeta klases Mi Band 3 fitnesa aproci, kas ar visu piegādi maksā aptuveni 30 līdz 35 eiro. Pirms meties iegādāties Mi Band 3, izpēti, vai varēsi aproces sniegtos datus iedabūt savā mīļākajā sporta lietotnē!

Xiaomi piegādājis 6.9 miljonus valkājamo ierīču, kas ir 61% no kopējā tirgus. Apple piegādājis 4.2 miljonus Watch, kas ir 54% kāpums pret pagājušo gadu. Tiek lēsts, ka 80% ir 2017. gada Apple Watch Series 3 modeļi, bet tikai 20% ir Apple Watch Series 4 pulksteņi.

Visai labi veicies arī Fitbit ar Versa pārdošanu, Huawei Watch pārdošanas apjomi bijuši pietiekami, lai apsteigtu Samsung. Samsung turpina paļauties uz ne pārāk svaigā (pulkstenim jau ir divi gadi) Gear S3 pārdošanu.

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: