Web Analytics
More
    Reklāma

    Apple un Xiaomi ir neapstrīdami valkājamo viedierīču līderi

    Jaunākie raksti

    IDC jaunākais publicētais pētījums norāda, ka valkājamo viedierīču tirgus ir dzīvs, turklāt tas uzrāda pamatīgu izaugsmi. Pēdējo trīs mēnešu laikā valkājamo viedierīču tirgus audzis par 21.7%, kad to salīdzina ar to pašu periodu pirms gada. Nav daudz? Iespējams, bet viedtālruņu tirgus jau kādu laiku stagnē ar niecīgu 1.8% pieaugumu.

    Jūlijā, augustā un septembrī kopumā piegādāti 32 miljoni valkājamo viedierīču, kas ir pamatīgs kāpums pret pagājušā gada šī paša perioda 26.3 miljoniem. Lielākie valkājamo viedierīču tirgus spēlētāji ir Xiaomi un Apple.

    Reklāma

    Xiaomi ir veicies vislabāk, bet jāņem vērā, ka Xiaomi pārdod budžeta klases Mi Band 3 fitnesa aproci, kas ar visu piegādi maksā aptuveni 30 līdz 35 eiro. Pirms meties iegādāties Mi Band 3, izpēti, vai varēsi aproces sniegtos datus iedabūt savā mīļākajā sporta lietotnē!

    Xiaomi piegādājis 6.9 miljonus valkājamo ierīču, kas ir 61% no kopējā tirgus. Apple piegādājis 4.2 miljonus Watch, kas ir 54% kāpums pret pagājušo gadu. Tiek lēsts, ka 80% ir 2017. gada Apple Watch Series 3 modeļi, bet tikai 20% ir Apple Watch Series 4 pulksteņi.

    Visai labi veicies arī Fitbit ar Versa pārdošanu, Huawei Watch pārdošanas apjomi bijuši pietiekami, lai apsteigtu Samsung. Samsung turpina paļauties uz ne pārāk svaigā (pulkstenim jau ir divi gadi) Gear S3 pārdošanu.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma