DeepMind mākslīgais intelekts kārtējo reizi parādījis, ka spēj dažādās spēlēs apspēlēt planētas labākos spēļu profesionāļus. Iepriekš DeepMind mākslīgais intelekts uzvarēja spēlē Go.

DeepMind AlphaStar mākslīgais intelekts sacenties ar cilvēkiem spēlē StarCraft II. StarCraft II nepieciešamas ne vien zināšanas par spēles iespējām un stratēģijām, bet arī ātri jāreaģē uz pretinieka darbībām un veikli jārīkojas ar datorpeli. Mākslīgais intelekts 10 mačos uzvarēja deviņas reizes.

StarCraft II spēle tika izvēlēta ne tikai tāpēc, ka tā ir real-time strategy (RTS) spēļu klasika, bet StarCraft II vēl arvien uzskatāma par vienu no izaicinošākajām un sarežģītākajām RTS tipa spēlēm vēsturē.

AlphaStar mākslīgais intelekts pirms dalības sacensībā bija apmācīts ar cilvēku stratēģijas izpēti. Pēc tam mākslīgais intelekts pats radīja vairākus virtuālus spēlētājus, sacentās pret sevi un beigās izvēlējās labāko stratēģiju, ko likt pret cilvēkiem minētajās sacensībās.

4
Leave a Reply

avatar
2 Comment threads
2 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
3 Comment authors
AigarsREALAISShumurs Recent comment authors
  Subscribe  
newest oldest most voted
Notify of
Aigars
Guest
Aigars

varu iedomāties cik piķi spēles ražotājs ir izdevis šādas popularitātes radīšanai. Zinot, ka līdz ko iznāca Netflix dokumentālā filma par to, kā mākslīgais intelekts uzvarēja pasaules čempionu spēlē Go, tā visā pasaulē radīja milzīgu pieprasījumu pēc šīs spēles. laikam tik lielu interesi šī spēle nebija vēl redzējusi. domāju, ka spēles ražotājs cer uz šo pašu. interesanti, ka šajās spēlēs mākslīgais intelekts izvēlējās tik netipisku spēles sākuma stratēģiju, protams, lielie pro to īsti izskaidrot nevar, bet savs labums tam ir, ja dators spēj veikt ap 30 darbības sekundē un arī beigās uzvarēt. pagaidām gan tikai viena rase ir izpētīta. skatīsimies, kas… Read more »

Shumurs
Guest
Shumurs

Es negribētu piekristu tam, ka Blizzard to dara lai radītu spēlei popularitāti. Visticamāk, kaut kas tajā ir, bet tomēr, neticu, ka tas ir primārais mērķis. Es personīgi nezinu kas ir tas GO un pat neinteresēšos. Galu galā, piekritīšu, ka īsto AI gribētos redzēt, spēlējam uz dažādām kartēm, pret dažādām rasēm, lai jau spēlē ar savu protosa rasi, bet pret dažādām rasēm. Pieļauju domu, ka rezultāti būs stipri līdzīgi, jo video jau minēja, ka tie AI aģenti, pret ko TLO spēlēja, bija ar vismaz 200 gadu spēļu praksi. Kas varētu nozīmēt, ka pret citām rasēm viņi arī varētu uzpumpēt tos aģentus… Read more »

REALAIS
Guest
REALAIS

Pag pag pag, bija informācija, ka mākslīgajam intelektam bija redzama visa karte. Un tā viena reize, kad nebija redzama, tad arī zaudēja.

Aigars
Guest
Aigars

tieši tā. šis gan bija mazliet vēl realistiskāk dzīvei un cilvēkam pietuvināts algoritms, bet acīmredzot viņš netika galā ar pāris standarta lietām un skraidīja pa karti pakaļ. var redzēt, ka kaut kas vēl nav līdz galam noslīpēts.