Web Analytics
More
    Reklāma

    DeepMind mākslīgais intelekts apspēlē StarCraft II profesionāļus

    Jaunākie raksti

    DeepMind mākslīgais intelekts kārtējo reizi parādījis, ka spēj dažādās spēlēs apspēlēt planētas labākos spēļu profesionāļus. Iepriekš DeepMind mākslīgais intelekts uzvarēja spēlē Go.

    DeepMind AlphaStar mākslīgais intelekts sacenties ar cilvēkiem spēlē StarCraft II. StarCraft II nepieciešamas ne vien zināšanas par spēles iespējām un stratēģijām, bet arī ātri jāreaģē uz pretinieka darbībām un veikli jārīkojas ar datorpeli. Mākslīgais intelekts 10 mačos uzvarēja deviņas reizes.

    Reklāma

    StarCraft II spēle tika izvēlēta ne tikai tāpēc, ka tā ir real-time strategy (RTS) spēļu klasika, bet StarCraft II vēl arvien uzskatāma par vienu no izaicinošākajām un sarežģītākajām RTS tipa spēlēm vēsturē.

    AlphaStar mākslīgais intelekts pirms dalības sacensībā bija apmācīts ar cilvēku stratēģijas izpēti. Pēc tam mākslīgais intelekts pats radīja vairākus virtuālus spēlētājus, sacentās pret sevi un beigās izvēlējās labāko stratēģiju, ko likt pret cilvēkiem minētajās sacensībās.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    4 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Aigars
    28.01.2019 08:57

    varu iedomāties cik piķi spēles ražotājs ir izdevis šādas popularitātes radīšanai. Zinot, ka līdz ko iznāca Netflix dokumentālā filma par to, kā mākslīgais intelekts uzvarēja pasaules čempionu spēlē Go, tā visā pasaulē radīja milzīgu pieprasījumu pēc šīs spēles. laikam tik lielu interesi šī spēle nebija vēl redzējusi. domāju, ka spēles ražotājs cer uz šo pašu.
    interesanti, ka šajās spēlēs mākslīgais intelekts izvēlējās tik netipisku spēles sākuma stratēģiju, protams, lielie pro to īsti izskaidrot nevar, bet savs labums tam ir, ja dators spēj veikt ap 30 darbības sekundē un arī beigās uzvarēt. pagaidām gan tikai viena rase ir izpētīta. skatīsimies, kas būs nākotnē ar pārējām 2 rasēm.

    Shumurs
    28.01.2019 11:33
    Reply to  Aigars

    Es negribētu piekristu tam, ka Blizzard to dara lai radītu spēlei popularitāti. Visticamāk, kaut kas tajā ir, bet tomēr, neticu, ka tas ir primārais mērķis.

    Es personīgi nezinu kas ir tas GO un pat neinteresēšos.

    Galu galā, piekritīšu, ka īsto AI gribētos redzēt, spēlējam uz dažādām kartēm, pret dažādām rasēm, lai jau spēlē ar savu protosa rasi, bet pret dažādām rasēm.
    Pieļauju domu, ka rezultāti būs stipri līdzīgi, jo video jau minēja, ka tie AI aģenti, pret ko TLO spēlēja, bija ar vismaz 200 gadu spēļu praksi. Kas varētu nozīmēt, ka pret citām rasēm viņi arī varētu uzpumpēt tos aģentus ar vismaz tikpat daudz pirms rādīt publiski.

    REALAIS
    28.01.2019 13:02

    Pag pag pag, bija informācija, ka mākslīgajam intelektam bija redzama visa karte. Un tā viena reize, kad nebija redzama, tad arī zaudēja.

    Aigars
    28.01.2019 15:40
    Reply to  REALAIS

    tieši tā. šis gan bija mazliet vēl realistiskāk dzīvei un cilvēkam pietuvināts algoritms, bet acīmredzot viņš netika galā ar pāris standarta lietām un skraidīja pa karti pakaļ. var redzēt, ka kaut kas vēl nav līdz galam noslīpēts.

    Reklāma