Web Analytics
More
    Reklāma

    AOC AGON AG352UCG6 35 collu 120 Hz G-Sync monitora apskats: ikviena geimera sapnis

    Šis partnera materiāls tapis sadarbībā ar interneta veikalu Dateks.lv. Rakstu veidojis Toms no Dateks.lv un rakstā iekļautas partnerprogrammas saites. Kas ir partnera materiāls?

    Jaunākie raksti

    Decembra sākumā uz pāris nedēļām testēšanas nolūkos no AOC saņēmām vienu no kompānijas labākajiem AGON gaming sērijas monitoriem ar modeļa numuru AG352UCG6. Tas ir ieliekts (curved) 35 collu monitors, kurā AOC iebūvējuši patiešām kvalitatīvu WQHD izšķirtspējas (3440 x 1440) VA matricu ar malu attiecību 21:9. Tā izceļas ar 120 Hz refresh rate, 300 nitu gaišumu, kontrasta rādītāju 2500:1 un 4 milisekunžu aizkaves laiku. Taču funkcija, kura AOC AGON AG352UCG6 padara īpaši pievilcīgu datorspēļu entuziastiem (bet ne viņu maciņiem) ir iebūvētais NVIDIA G-Sync atbalsts.

    Dizains un funkcionalitāte

    Izsaiņojot un uzstādot AGON AG352UCG6 konstatēju, ka 35 collas ir krietni vairāk kā biju iztēlojies, īpaši tad, ja salīdzina ar 23″ Dell monitoru, pie kura sēžu ikdienā. Monitora kāja, jeb statīvs ir visai neparastas formas, tādēļ jārēķinās, ka nepieciešams gana liels galds, uz kura to novietojot paliktu vietas arī klaviatūrai. Pati statīva nostiprināšana un pievienošana ekrāna daļai ir vienkārša, taču jāņem vērā, ka kopējais monitora svars ir teju 12 kilogrami, tāpēc monitora salikšanas procesu labāk veikt uz lielas un neveiklību piedodošas (mīkstas) virsmas kā dīvāna vai gultas.

    Reklāma

    Pieslēgvietas šim milzenim novietotas ļoti praktiskā vietā tieši monitora centra daļā, tāpēc kabeļu savaldīšana problēmas nesagādā un izgriezums statīvā palīdz tos glīti aizvadīt uz signāla avotu. Monitoram ir augstuma regulēšanas iespēja, kuras 110 milimetru amplitūda gan nav no lielākajām (nesen apskatītajam Philips 32″ UHD monitoram 328P6VJEB bija 180 mm), taču pilnībā pietiekama, lai atrastu sev piemērotāko ekrāna novietojumu. Pašsaprotami, ka AOC AGON AG352UCG6 nav iespējams sagriezt portreta režīmā dēļ izstieptās 21:9 malu attiecības, taču tas nodrošina +/- 30° rotāciju (swivel) ap savu asi negrozot pašu statīvu. Arī sagāzuma (tilt) pielāgošana ir iespējama -5.5° līdz 28° diapazonā.

    Monitora rāmis tā priekšpuse ir pilnībā melns ar matētu pārklājumu un sarkanu uzrakstu AGON apakšējās malas centrā. Visas apakšējās malas garumā izvietotas apgaismojuma līnijas. Monitora aizmugurē dominē divas krāsas – melna un sudrabota. Arī šeit sudrabotajā daļā integrēti LED apgaismojuma elementi. Apgaismojumu var ieslēgt un izslēgt monitora vadības panelī, tāpat tur iespējams mainīt krāsas un to intensitāti 3 līmeņos. Apgaismojums gan pieejams tikai 3 statiskās krāsās (zaļa, zila, sarkana) bez pulsa, cikla un citiem efektiem, kas liks vilties RGB varavīksnes faniem. Prasītos, ka apgaismojumu varētu vadīt caur programmatūru vai divām atsevišķām pogām (vienu krāsai, otru intensitātei), bet ticu, ka zināma lietotāju daļa apgaismojumu tāpat atslēgs pavisam, kas par laimi ir iespējams, bet citi uzstādīs sev tīkamāko krāsu un tā arī atstās.

    Ja reiz sāku par pogām, tad AG352UCG6 monitora iestatījumu mainīšanai AOC uzstādījuši kaut ko līdzīgu kursorsvirai, jeb džoistikam, kas atrodams zem AGON uzraksta uz rāmja apakšējās šķautnes. Tas darbojas 4 virzienos un ir nospiežams līdzīgi kā analogie taustiņi uz jaunākajiem Xbox, PlayStation un citiem spēļu manipulatoriem. Neteikšu, ka pats ērtākais risinājums, tomēr krietni labāk nekā pēdējā laikā izplatītās sensoru pogas.

    Statīva forma ir neierasta, bet ļoti piemērota geimeru tēlam un savā ziņā nedaudz atgādina Alienware monitoros redzēto. Kā jau sākumā minēju, tā novietošanai vajadzīgs diezgan liels galds – statīva dziļums ir aptuveni 60 centimetri un uz šaurākām virsmām neatliks vietas, kur novietot klaviatūru. Arī man nācās nedaudz pamainīt līdzšinējo galda izkārtojumu, lai monitoru varētu novietot vēlamajā rokas stiepiena attālumā un atrastu vietu arī perifērijas ierīcēm. Starp citu, AG352UCG6 monitora labajā pusē ir novietots austiņu turētājs. Vienmēr man tā šķitusi nenozīmīga, nedaudz muļķīga paskata fīča, tomēr tā ir viena sasodīti praktiska padarīšana. Pat ja austiņas neizmanto, turētāja ļipiņu var pagriezt, lai tā glīti iekļautos produkta dizainā un nebūtu pamanāma.

    Pieslēgvietas un aprīkojums

    AOC monitora pieslēgvietu klāsts ir ļoti vienkāršs – tieši tas, kas spēļu entuziastiem vajadzīgs. Savienojumam ar datoru pieejams pa vienam HDMI 1.4 un DisplayPort 1.2 portam. Taču svarīgi iegaumēt, ka oriģinālo 3440 x 1440 izšķirtspēju ar 120 Hz atjaunošanas frekvenci būs iespējams iegūt tikai caur DisplayPort savienojumu, jo HDMI 1.4 interfeisa caurlaidība ir pietiekama monitora darbībai vien 50 Hz frekvencē. Tādas muļķības kā D-Sub un DVI iebūvēšanu šādas izšķirtspējas monitorā ar 120 hercu atjaunošanās intensitāti AOC nav pieļāvuši, taču varētu vēlēties USB centrmezgla funkciju, lai gan prasīgs spēļu cienītājs savu peli un klaviatūru tā vai tā pievienos pa taisno datora sistēmplates portiem, lai nerastos nevēlama aizkave un citas potenciālas problēmas.

    Datoram ir arī iebūvēti stereo skaļruņi, taču tie nav pārāk jaudīgi (2 x 2W) un, godīgi sakot, lielu vajadzību šādas klases ierīcei pēc tiem nesaskatu. Ja ražotājam atteikšanās no skaļruņiem ietaupītu vismaz 10 eiro, es viņu vietā tos noteikti nebūtu iekļāvis.

    Lieta, par kuru AGON AG352UCG6 vīlos visvairāk ir ārējais barošanas bloks. Vai tiešām nebija iespējams barokli iebūvēt 35 collu monitora korpusā? Protams, šī nianse absolūti neietekmē monitora kvalitāti un funkcionalitāti, bet gribi-negribi barošanas bloks aizņem zināmu vietu un kādam tas var būtiski sabojāt visu spēļu stacijas estētiku, kamēr dažus milimetrus biezāks ekrāns nevienam netraucētu.

    Displeja kvalitāte

    AOC AGON AG352UCG6 ir ieliekts (curved) monitors ar 1800 R indeksu. Līdz šim nebija sanācis ilgstoši lietot šāda tipa monitorus un pirmo stundu vai divas tik tiešām varēju novērot zināmus artefaktus, piemēram Facebook un Instagram centrētais foto un video saturs nebija regulāra kvadrāta formā, bet jau pēc pāris stundām acis un smadzenes šīs nobīdes bija izlabojušas. Savāds bija efekts, kad pēc pāris dienām pārslēdzoties atpakaļ uz savu pieticīgo Dell monitoru – redze tik spēcīgi bija pielāgojusies ieliekumam, ka pilnībā plakana ekrāna virsma pirmo stundu man šķita ar izbīdītu vidusdaļu. Tas tikai apstiprina to, ka lietošanā ieliekums absolūti netraucē un pie tā ļoti ātri pierod.

    Ja varam ticēt displayspecifications.com datiem, tad šajā monitorā iemontēts VA tehnoloģijas AU Optronics M350QVR01 displeja panelis. Kā jau ierasts, VA paneļi izceļas ar ļoti labiem kontrasta rādītājiem, kas šajā gadījumā ir 2500:1. Arī gaišums ir augstā līmenī (300 cd/m2), turklāt AG352UCG6 spēj attēlot 100% sRGB krāsu spektru, kas spēlmaņu monitoros nav bieža parādība. Starp citu, AOC ir nedaudz pamānījušies šī produkta specifikācijā – izmantotais AU Optronics panelis oriģināli nodrošina tikai 100 Hz atjaunošanās frekvenci un 120 ar rūpnīcas uzstādījumiem nemaz nav pieejams. Lai to panāktu, paša monitora iestatījumos jāaktivizē funkcija OverClock.

    Neskatoties uz to, ka mājās un darbā izmantoju Dell UltraSharp sērijas monitorus, kas skaitās vieni no labākajiem savā klasē, AOC displeja kvalitāte mani zināmā mērā atstāja uz pauzes (pozitīvā nozīmē). Biju rēķinājies ar vājākiem skata leņķiem un krietni blāvākām krāsām, bet monitors šo priekšstatu salauza jau pirmajās minūtēs. Krāsas ir patiešām intensīvas un dzīvas, es pat nebaidos teikt, ka spēlēs un filmās attēls ir daudz košāks un patīkamāks kā uz mana U2312HM. Protams, zināmu pienesumu dod augstā izšķirtspēja, taču rēķinot viena pikseļa izmēru tas nemaz tik būtiski starp 23″ FHD un 35″ WQHD neatšķiras. AG352UCG6 leņķi ir ja ne identiski IPS, tad ļoti tuvu tam, jo ir jāskatās ļoti slīpi, lai sāktu pamanīt jebkādu krāsu nobīdi.

    Arī neparastā 21:9 UltraWide malu attiecība ir pelnījusi atsevišķu uzmanību. Ideja konceptuāli ir laba, jaunākajās datorspēlēs ar tās atbalstu problēmu nebūs (izņemot Fallout) un man ļoti patika plašāks skats (FOV) uz spēles vidu, ko šis monitors sniedz. Taču vairums interneta satura joprojām tiek radīts ar 16:9 kā standartu, tāpēc lielai daļai Youtube video pilnekrāna režīmā būs melni vertikālie bloki ekrāna sānos, atšķirībā no jaunākajām Holivudas filmām, kurām AOC AGON AG352UCG6 ir kā radīts.

    Ir tā, ka internetā daudzas web lapas ir ar fiksētu platumu, piemēram facebook.com uz šādas izšķirtspējas izskatās smieklīgi, jo tikai pašā ekrāna viducī aptuveni trešdaļu aizņem saturs, bet viss pārējais ir vienkrāsains fons. Taču šis monitors ļoti labi spēj aizstāt divus mazāka izmēra monitorus. Pateicoties Windows 10 iebūvētajai logu organizēšanas funkcijai Snap, iespējams vienu otram blakus nolikt 2-4 programmu logus un veikt tās pašas darbības, kam parasti nepieciešami 2 monitori. Un atšķirībā no vairāku monitoru slēguma, šeit pa vidu nebūs kaitinošās apmales, kas bojā visu skatu.

    NVIDIA G-Sync

    Par NVIDIA G-Sync sniegumu esmu stāvā sajūsmā. Tiem, kas nav informēti – G-Sync ir īpaša tehnoloģija, kuras nodrošināšanai monitorā tiek iebūvēts NVIDIA izstrādāts čips, kas atbild par no videokartes saņemtā attēla korektu attēlošanu uz displeja. Vienkārši runājot, monitora atjaunošanās frekvence reāllaikā tiek sinhronizēta ar videokartes FPS, tādēļ pilnībā tiek izslēgta dažādu vizuālo anomāliju iespējamība, no kurām visnepatīkamākā ir horizontālās lauzuma līnijas (angļu val. šo fenomenu dēvē par screen tearing), ko daudzi no jums noteikti ir redzējuši.

    Lai izmantotu G-Sync, ir nepieciešams ne tikai atbilstošs monitors, bet arī GeForce grafiskā karte sākot no GTX 600. sērijas vai jaunāka. AOC AGON AG352UCG6 testēšanu veicu ar RTX 2080 Ti un GTX 1070 videokartēm un spēli Battlefield V, kuru starp citu līdz 7. janvārim iespējams iegūt par baltu velti no Dateks.lv pasūtot jebkuru GeForce RTX 2070/2080/2080 Ti grafisko karti. Rezultāts satriecošs – lai cik strauja kustība notiktu ekrānā, attēls mainās dinamiski un gludi bez kropļojumiem. Lielu pienesumu dod arī augstais 120 Hz refresh rate, kas ir iespaidīgs pakāpiens no 60 Hz. To noteikti spētu pamanīt jebkurš, lai gan neesmu drošs par konsolistiem, kas pieraduši pie kinematogrāfiskajiem 30 kadriem.

    Par FPS runājot, ar šībrīža jaudīgāko grafisko karti GeForce RTX 2080 Ti ar 3440 x 1440 pikseļu izšķirtspēju spēlē Battlefield V uz Ultra iestatījumiem vidējais FPS ir aptuveni 70-80 FPS, bet nedaudz optimizējot grafiskos rādītājus izdevās sasniegt aptuveni 100 FPS, kas ir jūtams uzlabojumus kvalitatīvai daudzspēlētāju (multiplayer) režīma pieredzei. Savukārt ar GeForce GTX 1070 bija nepieciešams izmantot pašus zemākos kvalitātes rādītājus, lai AOC AG352UCG6 dzimtajā izšķirtspējā sasniegtu tos pašus 70-80 FPS, tāpēc droši varu apgalvot, ka šāda monitora pilnvērtīgai izmantošanai būs nepieciešams dators kā minimums 1,5 tūkstošu eiro vērtībā ar adekvātu grafisko karti. Rekomendējam Dateks Core i7 Gamingvai Ryzen 7 Gaming datorkomplektus kā zelta vidusceļa starp cenu un veiktspēju, taču tiem, kas vēlas baudīt spēles Ultra kvalitātē jāmērķē uz Core i9 Gaming sistēmu.

    Vienīgais G-Sync mīnuss ir tā ietekme uz produkta cenu. Monitors, kas aprīkots ar G-Sync parasti izmaksā no 100 līdz 150 eiro vairāk kā identiskas specifikācijas modelis bez adaptīvās sinhronizācijas vai ar AMD alternatīvu – FreeSync. Iemesls sadārdzinājumam ir tāds, ka G-Sync monitoros nepieciešams iestrādāt NVIDIA čipu, kurš ražotājiem izmaksā noteiktu summu. Tāpat šiem izstrādājumiem ir krietni augstāka kvalitātes kontrole un minimālās prasības, kas jāizpilda- katru modeli nepieciešams sertificēt, kamēr AMD FreeSync lietošana ir brīva un atvērta, taču kvalitātes kontroles nav, ražotāji to liek pa labi, pa kreisi pat 60 Hz modeļos un gala rezultāts nereti atpaliek no G-Sync.

    Vērtējums

    Patika

    • augsts kontrasts un labas krāsas
    • augstuma regulēšana, tilt un swivel
    • NVIDIA G-Sync un 120 Hz ir īsta bauda datorspēlēs
    • šāds monitors daudz labāk aizvieto divus atsevišķus, ja strādā ar vairākiem logiem vienlaikus
    • 21:9 malu attiecība ir ļoti piemērota spēlēm un filmām

    Nepatika

    • ārējais barošanas bloks
    • cena ne katram pa kabatai, nepieciešams jaudīgs (dārgs) dators

    Atsaucoties uz virsrakstu, AOC AGON AG352UCG6 tiešām ir ikviena geimera sapnis. Neskatoties uz ekrāna iespaidīgo diagonāli, tā izšķirtspēja ir gana augsta, lai nodrošinātu optimālu balansu starp labu FPS spēlēs un nevainojamu attēla kvalitāti jebkurā pielietojumā. Dizains ir mūsdienīgs un potenciālajai spēļu cienītāju auditorijai atbilstošs. Augstā 120 Hz atjaunošanās frekvence ir kas tāds, ko vārdiem nevar aprakstīt – to ir jāredz dzīvē. Velkot paralēles, pārslēgties no 60 Hz uz 120 Hz ir gluži tāpat kā datorā no HDD pāriet uz SSD – vienu reizi pamēģināsi, atgriezties pie vecā būs ļoti grūti. Savukārt G-Sync atbalsts ar jaudīgu NVIDIA grafisko karti spēļu pieredzi paceļ nākamajā līmenī.

    Mīnusu šim monitoram nav daudz. Man nepatika ārējais barošanas bloks, ko AOC tomēr varēja pacensties integrēt produktā. Tāpat par iebūvētajiem skaļruņiem daudz noderīgāka būtu USB hub funkcija. Un protams, 826 eiro cena Latvijā ir pa kabatai ļoti šauram cilvēku lokam, lai gan konkurentu ar tik lielu diagonāli, izšķirtspēju un vairāk kā 60 herciem + G-Sync praktiski nav, izņemot ASUS ROG SWIFT PG348Q IPS modeli, kura cena ir par 20% augstāka un pārsniedz 1000 eiro robežu.

    Kopumā AOC AGON AG352UCG6 ir izcils monitors datorspēlēm, kā arī filmu baudīšanai. Domāju, ka tas ļoti labi derēs arī video apstrādes profesionāļiem, jo izstieptais 21:9 formāts ļaus pārskatīt garāku laika skalu (timeline). Pretenzijas pret šo monitoru galvenokārt ieliekuma dēļ varētu būt vien AutoCAD darboņiem, profesionāliem fotogrāfiem un tiem, kuri darbojas ar detalizētiem 3D modeļiem.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    21 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    19.12.2018 12:37

    Uh… Diemžēl (vai par laimi) neesmu Master Race, bet mani saskumdina prasības un ārējais baroklis. VIsādi citādi – izskatās pēc nezvēra! Un tas, ka tiešām varētu nevajadzēt 2 ekrānus un 120Hz refresh rate? Sweet…

    digitalk
    19.12.2018 13:43

    nezinu par ko tur priecāties:
    – izliekts
    – nav pat HDMI 2.0, lai dabūtu vismaz 100 Hz
    – atkal debīlas gaismiņas, kas monitoru tikai sadārdzina, bet realitātē traucē spēlēt

    2 monitoru aizvietošana ar 1 arī ir neviennozīmīgs ieguvums. tas noder, ja vajag vienu milzīgu logu, kā videorediģēšanai, CAD/CAM vai excel palagam. dažādi uzdevumi uz atsevišķiem ekrāniem bieži ir daudz ērtāki.

    Janis Upenieks
    19.12.2018 15:37
    Reply to  digitalk

    Personīgi pēc paša pieredzes Tev nepiekrītu. Darbā man ir divi 24 collu ekrāni. Mājās U3818DW.
    Izliekts ekrāns ir labāks redzei, jo nemainās attēlums, skatoties pa stūriem – nav nepieciešams acīm pārfokusēties.
    Ja māk labi pārvaldīt logus, tad viens liels ekrāns noteikti man patīk daudz labāk, nekā divi mazi. Produktivitāte lielajiem ekrāniem ir nenormāli augstāka.

    digitalk
    19.12.2018 19:26
    Reply to  Janis Upenieks

    es tavā vietā nebūtu tik pārliecināts par nemainīga fokusa attāluma pozitīvo ietekmi uz acu muskuļiem.
    izliekta ekrāna lielākie trūkumi – jāsēž ekrānam pa vidu, citādi mainās bildes ģeometrija, tas pats attiecas uz vairāku cilvēku vienlaicīgu darbu.
    māka labi pārvaldīt logus uz liela ekrāna izpaužas, kā loga vazāšana un staipīšana ar peli tā vietā, lai softā norādītu uz kura ekrāna programmai ir jāatveras.
    un pats galvenais – nevar uzlikt pilnekrāna režīmu.

    Kristaps Skutelis
    19.12.2018 19:33
    Reply to  digitalk

    Manuprāt nav viss tik slikti ar tiem liektajiem monitoriem. Tie tomēr nav ar pārāk lielu leņķi un bildes ģeometrijas izmaiņas problēma ir vien noteiktos pielietojumos – grafiskajos/rasēšanas un tamlīdzīgos darbos. Pēdējā laikā sanāk biežāk darboties ar šādiem monitoriem un nevarētu teikt, ka jūtu diskomfortu darot tādas vairāk klasiskas dokumentu/web lietas.

    Par to logu pārvaldību vēl ir jāņem vērā OS. Piemēram, Windows pasaulē ļoti noderīga ir Snap (vai kā to sauc) fīča, kad var ērti likt logam aizņemt pusi ekrāna. Un kad displejs ir platāks un tajā var sabāzt, teiksim, trīs logus vertikāli, tad Windows nepiedāvā iespēju (cik man zināms) logus automātiski dalīt trīs daļās un tad varētu šķist, ka divi monitori (4 vertikāli logi) ir praktiskāk. Vismaz es par šo daudz domāju, kad tikko testēju ultra plato Philips monitoru. Vēl jāpadomā kas man būtu ērtāk viens plats vai divi normāli monitori.

    digitalk
    19.12.2018 20:06

    liekto TV ekrānu izgāšanās man arī uz liektajiem monitoriem liek skatīties ļoti skeptiski, jo problēmas jau tās pašas.

    Win10 jaunās redakcijas piedāvājot snapu arī pa stūriem (sanāk 4 logi). bija savulaik (liekas uz XP) bezmaksas logu menedžeris – logus varēja trenkāt ar šortkatiem, bultiņām un numpadu. bet pat ar tādu instrumentu UW monitors nespētu nodrošināt manu mīļāko mājas konfigu – uz viena monitora fullscreen video vai gamez, uz otra desktops ar programmu logiem.

    Kristaps Skutelis
    19.12.2018 20:24
    Reply to  digitalk

    Var. Ja tev ir divi datori pieslēgti pie monitora :)

    digitalk
    19.12.2018 22:46

    ēē, tas ir kā? tu domāji slēguļoties starp monitora ieejām?

    Janis Upenieks
    20.12.2018 11:20
    Reply to  digitalk

    Kā jau es teicu, darbā 8h lietoju divus 24 collu ekrānus. Mājās 4 h vai vairāk lietoju vienu 38 collu ekrānu. Pie tā, ko es daru, dotu priekšroku vienam lielam. Ja man jāstrādā ar ekseli, kam 150 kolonnas, tad ko es ar tiem 2 mazajiem ekrāniem labu varu padarīt?
    Windowsam ir ātrie taustiņi: Win+bultiņas uz augšu, leju, pa labi un kreisi, kur ātri var veikt izkārtojumu labajā malā, labajā augšējā vai apakšējā stūrī utt.
    Lielo ekrānu var taču pieregulēt tā, ka Tev nepieciešams. Es izliekumu nemaz nejūtu. Pirmā dienas bija jocīgi, bet turpmāk neko mazāku par 38 collām noteikti neko negribu. Protams, arī IPS un 4K.

    digitalk
    21.12.2018 11:16
    Reply to  Janis Upenieks

    šobrīd Win10 pietrūkst iespēja šādu ļotiplatekrānu :) sadalīt 3 vertikālās daļās. manis pieminētais logu menedžeris pat dalīja ekrānu 9 kvadrantos, uz kuriem logu varēja pārslēgt ar numpadu.

    par ekseli ir gan rakstā, gan manā pirmajā komentārā. ne jau par šādu praktisku pielietojumu es te ‘čīkstu’ :)

    Kristaps Skutelis
    20.12.2018 16:18
    Reply to  digitalk

    Ne gluži. Philips monitoram, kuru tikko testēju, bija iespēja vienlaicīgi attēlot saturu no divām ierīcēm. Tur mazliet var mainīt arī izkārtojumu. Praksē gan tas noteikti vairāk noderēs kaut kam statiskam, nevis ikdienas lietošanai, bet iespēja kā tāda ir.

    Janis Upenieks
    20.12.2018 16:38

    Vismaz mans 38 collu DELL atbalsta gan PiP, gan PoP. Līdz ar to nav bēdu. Tāpat var regulēt, kā attēlot PiP un PoP.

    digitalk
    21.12.2018 02:32

    es speciāli esmu nopircis divus aizvēsturiskus VA Samsungus, kuriem ir analogā ieeja un PIP. tas nekādi nevar aizvietot darbu-spēles-video uz diviem monitoriem. bet nu katram savs…

    Kristaps Skutelis
    21.12.2018 06:51
    Reply to  digitalk

    Piekrītu, šādā gadījumā tas nebūs jēdzīgākais risinājums.

    Janis Upenieks
    21.12.2018 12:16
    Reply to  digitalk

    Dellam ir speciāla programmatūra, lai varētu dalīt ekrānu un pārvaldītu monitoru kā tādu. Dell Display Manager Application.
    Stipri pieļauju, ka pārējiem ražotājiem ir tāpat.
    Bet Tev tiesa, ka katram savas vajadzības un prasības. Un no tām tiek izdarīta izvēle.

    19.12.2018 18:15
    Reply to  digitalk

    G-Sync caur HDMI nestrādā, turklāt visām GeForce kartēm, kas šo monitoru spēj normāli pavilkt tā vai tā būs kā minimums viena DP izeja. DisplayPort kopumā ir daudz advancētāks protokols par HDMI.

    Kartupelis3
    19.12.2018 16:40

    Izskatās labs. Vienīgi pietrūkst HDR.. + iztiktu arī bez tām gaismiņām.. vai tāds komlekts joprojām tālu uz priekš un maksās daudz dārgāk?

    19.12.2018 17:22
    Reply to  Kartupelis3

    Paŗāk rožaini neizskatās. ASUS ROG PG35VQ un Acer Predator X35 izziņoja 2017. gadā, bet to joprojām nav pārdošanā. https://www.reddit.com/r/ultrawidemasterrace/comments/9eiwai/pg35vq/e5quep1/

    Reinis Rozitis
    19.12.2018 21:01

    “120 Hz refresh rate .. 4 milisekunžu aizkaves laiku”

    Ja par geimeru sapņiem, tad gan jau jārunā par 144Hz (vai 240Hz) un 1ms :)

    p.s. gsync vai freesync jau ar pēc būtības nav nekāda “sapņa” sastāvdaļa, bet gan tehnoloģija(s), kas mēģina kompensēt grafiskās kartes/sistēmas neveiktspēju .. loģiski, ka visi sapņo par konstanti maksimālu fps.

    Ar domu virsraksts, manuprāt, pārāk lielas pretenzijas izvirza ..

    Elvijs
    29.12.2018 22:05

    Jautājums Tomam: Kāda bija pārējā sistēma. Jo Tevis pieminētie 70-80 FPS ar GTX 1070 uz Low izklausās galīgi garām. Ar i7-4790 un GTX 980 aptuveni tos pašus FPS var dabūt ar pielāgotiem medium iestatījumiem. Un RTX 2080 Ti arī izklausās nedaudz off. Tas pats procesors un RTX 2080 uz Ultra dod laukā 70-80 FPS stabili un pat vairāk. Monitors Asus PG348Q ar 3440×1440 izšķirtspēju. Nedaudz mulsinoši uz doto brīdi.

    02.01.2019 09:40
    Reply to  Elvijs

    Testēts uz Core i7-4770 ar 16GB RAM. Ticu, ka dēļ CPU salīdzinoši zemā core clock noteikti zaudēju savus 10 fps uz RTX kartes noteikti, varbūt arī uz GTX 1070. Svarīgi pieminēt, ka cipari ir no 64 spēlētāju multiplayer režīma, jo solo kampaņā FPS daudz augstāks. Lūk video ar RTX 2080 Ti un Ryzen 7 2700X uz šīs pašas rezolūcijas: https://www.youtube.com/watch?v=gqjWukFIpiA Vidēji 90-100 FPS.

    Reklāma