Web Analytics
More
    Reklāma

    OnePlus vadītājs – 5G tehnoloģijas sadārdzinās viedtālruni par 200 līdz 300 dolāriem

    Jaunākie raksti

    OnePlus oficiāli izziņojis, ka grasās izlaist Snapdragon 855 darbinātu viedtālruni, sākotnēji viedtālrunis spēs darboties Lielbritānijas sakaru operatora EE 5G tīklā, bet pārējā pasaule pie OnePlus 5G viedtālruņa tikšot pēcāk.

    Baumas norāda, ka OnePlus grasās saglabāt relatīvi lēto, esošo viedtālruņu sēriju – OnePlus 7 modelis nesaņems 5G tehnoloģijas. 5G viedtālruņi tiks veidoti citā sērijā. OnePlus jaunās sērijas pirmais viedtālrunis gaidāms līdz 2019. gada maija beigām.

    Reklāma

    OnePlus aplēses liecina, ka 5G ietveršana viedierīcēs sākotnēji izmaksās aptuveni 200 līdz 300 dolārus, kas būtiski sadārdzinās OnePlus jaunās sērijas viedtālruņus. Tiek pieņemts, ka OnePlus 7 (4G) modelis būs aptuveni 20 līdz 30 dolārus dārgāks par OnePlus 6T, bet OnePlus 5G sērijas cenas sāksies no gandrīz 800 dolāriem.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    8 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    x
    06.12.2018 12:08

    dullie, 300 zaļos par ātru tīkla atbildes laiku….kam tas īsti vajadzīgs telefonā?

    usinss
    06.12.2018 15:26
    Reply to  x

    Jūs laikam nesaprotat, kam 5G ir vajadzīgs. 5G standarts, ka jebkura ierīce vienlaicīgi gan raida gan saņem 5G signālu. Autonomi spēj sazināties ar apkārtējiem raidītājiem. Sazināties ar garām braucošu auto, blakus esošu 5g telefonu bez torņa starpniecības. Vienkāŗši ļoti daudz iekārtu jāpievieno telefonam + esošajām. 4 raidītaji/uztvērēji jāpievieno esošajiem utt. Kā arī tehnoloģija ir jauna un ir dārga. 5G standarta izstrādātāji paši jau teica, ka 5G nav paredzēts mobilajiem telefoniem lai būtu ātrāks internets. tas ir domāts ceļu drošībai, gudrajām industrijām un pilsētam.

    x
    06.12.2018 16:34
    Reply to  usinss

    saprotu to, saprotu. manā ieskatā gudrajam auto būtu jābūt savam 5g iekšā, jo pietiek telefonam tikt aizmirstam vai izlādēties (un netikt uzlādētam braucot), kā auto kļūst par veco labo muļķa auto. un kā auto piespiedīs telefonu ieslēgt visus sensorus, dot nepieciešamās atļaujas? tāpēc auto ir jābūt pašam savam 5g pieslēgumam, nepaļaujoties ka īpašniekam varbūt ir telefons. cita lieta, ka tam jābūt viegli uzlabojamam lai pēc 3-5 gadiem neatpaliktu no standartiem, lai auto dalība satiksmē neciestu no lietotāja pašdarbības telefonā utt. (nezinu tur, aizpildās vieta un āmen) un pie palīdzības pieradušais vadītājs pēc 500m iekuļas csng.

    Kristaps Skutelis
    06.12.2018 16:40
    Reply to  x

    Tā arī būs.

    arcsin
    07.12.2018 11:33
    Reply to  usinss

    Gan raida, gan saņem vienlaicīgi arī LTE (FDD vai TDD).
    Par to, ka iekārtas sazinās bez bāzes staciju starpniecības – ir kāda atsauce uz šo?
    Un no kurienes skaitlis 4 uztvērēji/raidītāji?
    Tātad tehnoloģija nav domāta gala lietotājam parastajam, bet tad kurš to finansēs? Mobilie operatori jau brēca, ka bez valsts atbalsta nebūs “aršana” utt. Nu piedod, ja nespēj nodefinēt dzīvotspējīgu business case, tad kāpēc valstij būtu jāfinansē privāti uzņēmumi, kas nespēj joprojām to nodefinēt prātīgāk kā visās konferencēs nodrillētie teksti – domāts ceļu drošībai, gudrajām industrijām un pilsētam. Ar Latvijas ierēdņu un to padomdevēju IT zināšanām un biznesa domāšanu Latvijā tas varētu nest labumu pēc gadiem 10, bet tīklu jau vajag rīt.

    Ovalds
    06.12.2018 12:27

    OP 1 maksāja 300 zaļos. Tagad viena pati 5g tehnoloģija. Čo za?

    06.12.2018 13:01

    Man tas kaut kā izskatās pēc vienkārša attaisnojuma ieiet dārgās gala segmentā. OnePlus jau sen vairs nepieturas pie sava lozunga.

    Skābene
    06.12.2018 14:07

    Tad jau redzēs, ko Xiaomi teiks par 5G izmaksām! :D

    Reklāma