Quantcast
More
    Reklāma

    AOC uz Ziemassvētkiem sarūpējis G1 sērijas spēļu monitorus

    Jaunākie raksti

    Displeju speciālists AOC piedāvā vienu no labākajām Ziemassvētku dāvanas idejām jūsu mīļajiem vai Jums: pilnīgi jaunu datorspēļu monitoru! Sākoties svētku sezonai, AAA spēles piepilda virtuālo un fizisko veikalu plauktus. Tagad ir īstais laiks iegādāties jaunākos AOC spēļu monitorus, lai izbaudītu šīs spēles. Nesen izlaistā G1 sērija piedāvā vislabāko kombināciju – labu cenu savienojumā ar pievilcīgu izliektu dizainu, 144 Hz atsvaidzes intensitāti, 1 ms MPRT (Kustīgā attēla reakcijas laiku) un trīs displeja izmēru izvēli katrai gaumei: 24” (59,9 cm), 27” (68,6 cm) un 31,5” (80 cm).

    Ziema ir iepriecinošs laiks spēļu entuziastiem, pateicoties daudzu aizraujošu un ilgi gaidītu AAA spēļu izlaišanai un dažādiem spēļu konsoļu piedāvājumiem. Tas ir arī labākais laiks, lai sarūpētu ideālu dāvanu saviem draugiem – spēļu cienītājiem.

    Viens no labākajiem biedriem ilgām ziemas spēļu sesijām būtu izliektais AOC spēļu displejs ar īpaši plānām apmalēm un spēlētāju iecienītām specifikācijām, ieskaitot FreeSync, 144 Hz atsvaidzes intensitāti, 1 ms MPRT un augstumā regulējamu ergonomisko statīvu.

    Spēlētāji bieži vien aizmirst, cik ļoti lielu atšķirību rada spēļu monitors, kas sniedz iegremdēšanās sajūtu, nodrošina precizitāti un spēles baudīšanu, tāpēc AOC izskaidro, kāpēc tas ir svarīgi un kāpēc G1 sērijas monitori ir lieliska izvēle:

    • 144 Hz atsvaidzes intensitāte: C24G1, C27G1 un C32G1 monitori rāda līdz pat 2,4 x vairāk kadru sekundē, salīdzinot ar 60 Hz parasto monitoru atsvaidzes intensitāti, nodrošinot “savienošanās sajūtu” ar spēli.
    • 1 ms MPRT vai 4 ms GtG: Lai papildus 4 dažādiem pikseļu paātrinājuma iestatījumiem pielāgotu pikseļu pārejas laikus, spēlētāji var aktivizēt MBR funkciju (kustības izplūšanas samazināšana), kur stroboskopiskais apgaismojums tiek sinhronizēts ar pielāgojamu atsvaidzes intensitāti, lai panāktu optimālu līdzsvaru starp spilgtumu un pilnībā reaģējošu, skaidru attēlu.
    • Kontrastiem bagāts VA panelis: Displeja VA (vertikālā izlīdzināšana) apvieno TN vai IPS paneļa tipu labākās īpašības, proti, ātru TN paneļu reakcijas laiku un krāsu precizitāti, un platus IPS paneļu skata leņķus, un pārspēj abus ar satriecošu 3x lielāku kontrasta attiecību (3000:1 statiskā kontrasta attiecība).
    • Izliekts panelis (1500R – 24”, 1800R – 27” un 31,5”): G1 sērijas monitoru izliekums ļauj lietotājiem justies tā, it kā monitors tos aptvertu, un tajos attēlotie vizuālie attēli tos apņemtu. Izliekts displejs nodrošina arī labāku jebkura satura skatīšanu displeja malās.
    • FreeSync: Mainīgais atsvaidzes intensitātes atbalsts ļauj monitoram saskaņot tā atsvaidzes intensitāti ar GPU (ar atbalstītu AMD GPU) kadru ātrumu, tādējādi novēršot asarošanu, kā arī stostīšanos un V-Sync aktivizēšanas izraisītu palielinātu ievades aizkavi, lai nepieļautu asarošanu.
    • Ar spēlēm saistītas funkcijas: G1 sērija piedāvā spēlētājiem arī daudzas ērtības: AOC spēles krāsu, lai pielāgotu piesātinājuma līmeni, spēles režīma iestatījumus, lai ērti atlasītu iepriekš definētus iestatījumus dažādiem spēļu žanriem, Dial Point krustenisko līniju uzklāšanai, pazeminātu zilās gaismas režīmu un Flicker-Free tehnoloģiju pagarinātai spēļu sesijai un vēl daudz ko citu.

    eSporta cienītājiem vajadzētu izmēģināt arī AOC jaunāko īpašo monitoru. G2590PX/G2 ir izgatavots AOC un G2 eSporta komandu partnerībā, un tam ir 3-pušu bezšķautņu TN panelis ar 1920 x 1080 izšķirtspēju, FreeSync atbalstu un 1 ms reakcijas laiku. G2590PX/G2 ir skaisti veidots ar oficiālo G2 eSporta samuraja mākslas/logotipu, un piedāvā unikālu dizainu, kas papildina augstākā līmeņa spēlētāju galdus.

    G2590PX/G2 jau ir pieejams par ražotāja ieteicamo mazumtirdzniecības cenu EUR 369.

    G1 sērija tagad ir pieejama ar šādām ražotāja ieteicamajām mazumtirdzniecības cenām: C24G1 par EUR 229, C27G1 par EUR 299 un C32G1 par EUR 339.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    0 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Reklāma