Web Analytics
More
    Reklāma

    Prezentēts Audi e-tron GT konceptauto

    Jaunākie raksti

    Kino galvaspilsētas Losandželosas auto izstādē pirmo reizi prezentēts Audi e-tron GT modeļa konceptauto. Sekojot pa pēdām Audi e-tron SUV un Audi e-tron Sportback modeļiem, kurus tirgū plānots laist nākamgad, Audi piedāvā jau nākamo elektriskās piedziņas modeli. Žilbinoša virsbūve un sportisks spēks – četru durvju kupeju ar elektrisko piedziņu tirdzniecībā plānots laist aptuveni pēc diviem gadiem.

    Dizains, kas iedvesmo

    Audi e-tron GT modelis ir veidots pēc klasiskām Gran Turismo automobiļa proporcijām. Tas ir 4,9 metrus garš, 1,9 metrus plats un 1,3 metrus augsts. Vieglā korpusa četru durvju kupeja izgatavota, izmantojot daudzveidīgu konstrukciju – jumta sadaļa veidota no oglekļa, kas apvienots ar alumīnija sastāvdaļām, savukārt balsta elementi izgatavoti no izturīga tērauda. Lai arī šim automobilim nepieciešamās tehnoloģijas tika izstrādātas ciešā sadarbībā ar Porsche, automobiļa dizains un sportiskais raksturs neapšaubāmi atspoguļo Audi būtību.

    Ērts un mūsdienīgs interjers

    Audi e-tron GT  konceptauto ir četras durvis un četras sēdvietas ar 2,9 metru garu riteņu bāzi. Vadītāja vieta ērti un ergonomiski sasaistīta ar Audi e-tron GT konceptauto vadības un informācijas izklaides sistēmu. Sporta sēdekļi savukārt nodrošina izcilu sānu atbalstu pat pie straujiem pagriezieniem, kas veikti lielā ātrumā.

    Neraksturīgi Gran Turismo modeļiem Audi e-tron GT konceptauto piedāvā divus bagāžas nodalījumus. Ar kompakto elektrodzinēju tiek pilnībā izmantotas elektriskā automobiļa priekšrocības – aizmugurē pieejams 450 litru ietilpīgs bagāžas nodalījums, bet zem motora pārsega ir vēl papildu vieta ar 100 litru ietilpību.

    Elpu aizraujošs spēks

    434 kW jaudīgais Audi e-tron GT konceptauto ir iespaidīgs pieteikums elektriskās piedziņas automobilim. Atsevišķi elektromotori ir novietoti gan pie priekšējās, gan aizmugurējās ass. Jaunajam Audi e-tron GT konceptauto ir elektriskā quattro pilnpiedziņa. Plānots, ka automobilis spēs paātrināties no 0 līdz 100 km/h aptuveni 3,5 sekundēs, nodrošinot ātrumu 200 km/h vien 12 sekunžu laikā. Maksimālais ātrums ir 240 km/h.

    Uzticams arī garos pārbraucienos

    Šim konceptauto plānotā distance, ko var veikt ar pilnu uzlādi, WLTP ciklā pārsniegs 400 kilometrus. Akumulators aizņem visu zemgrīdas zonu starp priekšējo un aizmugurējo asi. Šī dizaina izteikta priekšrocība ir automobiļa īpaši zemais smaguma centrs, kas būtiski uzlabo dinamisko vadību. Rekuperācijas sistēma Audi elektriskajos automobiļos spēj palielināt plānoto distanci līdz pat 30 procentiem. Rekuperācijas sistēma ietver abus elektromotorus un elektrohidrauliski iebūvēto bremžu vadības sistēmu.

    Samazināts uzlādes laiks

    Audi e-tron GT akumulatoru iespējams uzlādēt dažādos veidos: izmantojot kabeli vai Audi Wireless Charging bezvadu uzlādes sistēmu.

    Audi turpina pārsteigt ar elektriskajiem automobiļiem

    Turpinot 2018. gada septembrī iesākto, kad Audi laida klajā pilnībā elektrisko Audi e-tron SUV, līdz 2025. gadam tirgū plānots piedāvāt 12 Audi modeļus ar pilnīgu elektrisko piedziņu

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    9 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Renārs Dobkevičs
    30.11.2018 16:28

    Un cik tad ir tas uzlādes laiks?

    Uldis M.
    30.11.2018 17:25

    Salona materiāli gan eleganti!
    Laikam mūsdienu ādas salonu pasaulē audumiņš būs īpaša ekstra ;)

    Skābene
    03.12.2018 09:33
    Reply to  Uldis M.

    Svara ekonomijas un nekas vairāk! Tekstils ir daudzkārt vieglāks par ādu!

    Krotow
    30.11.2018 20:01

    Nez vai vieta dīzeļģeneratoram bagāžniekā arī paredzēta?

    banana
    01.12.2018 22:32
    Reply to  Krotow

    A elektrikai, gāzi var piemest klāt? Iedomājies LATVIEŠU SAPNIS!!! elektroauto + gāze!!!!! Varētu normāli taupīt kapeiku!!!!!

    eerks
    01.12.2018 01:42

    Beidzot viens interesants Audi, ja skatās eksterjera dizainu. Cerams, ka sērijveidā vismaz 30% paliks no koncepta vizuālajām iezīmēm.

    Kartupelis3
    03.12.2018 05:56

    Gan jau, ka mārketinga materiālos rakstīts, ka ar bezvadu uzlādi var 8h toč uzlādēt. pēc pieredzes ar telefonu…nu diezgvai..
    Otrkārt tā bezvadu uzlāde ievērojami sačakarē visu zaļumu – cik saprotu tad tai taču ir pat līdz 50% eneģijas zudumu. Tātad visus, kur >50% elektrību ražo ar naftinieku, zaļums, attiecībā pret tiešo dedzināšanu, vismaz tuvojas negatīvam (neskaitot pat sākotnējo zāģi zaļumā ražojot aķus). Protams nākotnē viss mainīsies, un elektrībā pati būs zaļāka, bet vai tiešām varēsim atļauties 50% eneģijas mest miskastē?

    Skābene
    03.12.2018 09:38
    Reply to  Kartupelis3

    Kartīga veča mājai ir Tesla saules bateriju jumts, un viņš nečīkst par zaļas enerģijas trūkumu! ;)

    x
    03.12.2018 09:42
    Reply to  Skābene

    večiem pieder uzņēmumi, kas ražo visu to, ko iekāro un apjūsmo jamp….jūsmiņi.

    Reklāma