Web Analytics
More
    Reklāma

    Unikāla iespēja satikt e-komercijas ekspertus no Scandiweb

    Šis partnera materiāls tapis sadarbībā ar e-komercijas risinājumu izstrādes uzņēmumu Scandiweb. Kas ir partnera materiāls?

    Jaunākie raksti

    Šī diena ļoti daudzās valstīs visā pasaulē tiek dēvēta par “Melno Piektdienu” (Black Friday) un to raksturo pilnīgs iepirkšanās trakums. Vēsturiski ir iegājies, ka šis notikums oficiāli iesāk Ziemassvētku iepirkšanās maratonu un šis aptuveni mēnesi garais periods daudziem komersantiem ienes trešdaļu gada peļņas. Juvelierproduktu tirgotājiem šī peļņas daļa ir vēl augstāka.

    Steidzoties sarūpēt dāvanas saviem tuviniekiem un draugiem, vienā pašā ASV pircēji katru gadu šajā periodā iztērē ap 1000 ASV dolāriem un ar katru gadu šai naudas summai ir tendence pieaugt. Lai varētu apkalpot vājprātīgās iepirkties gribētāju masas, ASV komersantiem uz gada noslēguma iepirkšanās trakumu nākas pieņemt darbā vēl papildus pusmiljonu darbinieku.

    Reklāma

    Lai mēģinātu samazināt slodzi uz saviem veikaliem, daudzi komersanti būtiski uzlabo savas tiešsaistes iepirkšanās sistēmas un tas ir tieši laikā, jo arvien vairāk cilvēku vēlas iepirkties sev ērtā laikā un vietā no saviem datoriem vai mobilajām ierīcēm. Adobe ievāktie dati liecina, ka 2017. Gadā ASV jau 47.4% no visiem Melnās Piektdienas un tai sekojošās Kiber Pirmdienas pirkumiem ir veikti no mobilajām ierīcēm. Šis ir tas gada laiks, kad uzņēmumi praksē pārbauda savas e-komercijas sistēmas un gūst mācību kā tās uzlabot nākamajai sezonai.

    Arī Latvijā ar katru gadu pieņemas spēkā šī no ASV nākusī tradīcija un mazāki un lielāki veikali gatavo īpašas atlaides un aktivitātes, lai cīnītos par pircēju uzmanību un iekustinātu viņus pirmajiem Ziemassvētku pirkumiem. Izej cauri ziņu portāliem un apskati tīmekļa un vides reklāmas, kas no šodienas tiecas pēc tavas uzmanības. Varu saderēt, ka liela daļa no tām būs ar Melnās Piektdienas tematiku.

    Avots: voucercodes.co.uk

    Tomēr e-komercijas ekosistēma nesastāv tikai no pircējiem, produktu ražotājiem un veikaliem, kas tos pārdod. Ļoti svarīgs šīs ķēdes posms ir izstrādātāji, kas vaiga sviedriem strādā pie tā, lai iepirkšanās procesu padarītu maksimāli vienkāršu, saprotamu, pieejamu no dažādām ierīcēm un rezultātā ienesīgu komersantiem.

    Pēc pasaules līmeņa e-komercijas risinājumu izstrādātājiem nav tālu jāmeklē, jo tepat Latvijā ir aizsācies e-komercijas risinājumu izstrādes uzņēmuma Scandiweb stāsts. 15 gadu laikā šis uzņēmums ir izaudzis līdz vairāk nekā 170 speciālistu lielai komandai, kas no Latvijas, ASV, Norvēģijas un Lielbritānijas birojiem izstrādā un ievieš digitālās komercijas risinājumus vairāk nekā 400 uzņēmumiem visā pasaulē, tostarp tādiem zināmiem zīmoliem kā Jaguar Land Rover, Peugeot, New York Times, Reuters un JYSK. Hei, nevienam citam uzņēmumam Eiropā nav tik lielas e-komercijas risinājumu izstrādes komandas. Iespaidīgi!

    Arī šobrīd Scandiweb ir iesaistīti Melnas Piektdienas aktivitātēs un palīdz nodrošināt ērti un finansiāli izdevīgi mērogojamu e-komercijas risinājumu, kas pa dienu apstrādā vairāk nekā 6000 pasūtījumus, bet tehniskajā aprīkojumā izmaksā vien daždesmit dolārus. Savukārt, pie kāda klienta Skandināvijā Scandiweb rūpējas, lai tas bez aizķeršanās spētu nedēļas laikā pārdot produkciju 12 miljonu dolāru apmērā. Jau šobrīd vienlaicīgi sistēmai pieslēgušos pircēju skaits sasniedzis 16 000, bet Melnā Piektdiena vēl tikai knapi sākusies.

    Lai padalītos ar savu lielo darba (un arī izklaides) pieredzi, Scandiweb piedāvā unikālu iespēju doties vakariņās ar vadošiem uzņēmuma darbiniekiem. ASV ir populāras šādas labdarības pusdienu (charity lunch) aktivitātes un šādi ir bijis iespējams satikt, piemēram, Apple vadītāju Timu Kuku. Beidzot kāds šādu formātu pamēģina realizēt arī Latvijā.

    Tā ir lieliska iespēja satikt savas jomas ekspertus, uzdot viņiem visus interesējošos jautājumus un saņemt padomus, kas var pilnībā mainīt tavu dzīvi. Pats labākais, šo vakariņu maksas tiek novirzītas labdarībai – Latvijas mazturīgo un trūcīgo ģimeņu atbalstam. Šis ir viens no tiem retajiem Win-Win-Win piedāvājumiem.

    Tev ir iespēja satikties ar šādiem Scandiweb ekspertiem:

    Piezīmēšu, ka iespēju satikt uz sarunu vadošos Scandiweb darbiniekus jau ir izmantojuši četri cilvēki.

    Mēs bieži sevi mīlam salīdzināt ar igauņiem un noteikti esam dzirdējuši nostāstus, ka viņiem zāle zaļāka, debesis zilākas un arī uzņēmējdarbības vide pozitīvāka, jo vietējie uzņēmumi labprāt izvēlas sadarboties viens ar otru nevis slēpt katru savu kustību, lai tik konkurenti neizķer viņu ģeniālās idejas. Ar šādu domāšanu nekur tālu netiksi un prieks, ka Scandiweb rāda piemēru, ka atklātība ir lielisks uzņēmuma reputācijas vairošanas rīks un vadošie uzņēmuma darbinieki netiek turēti slepenībā kādā tumšā biroja nostūrī. Mums atliek tikai izmantot iespēju, labi sagatavoties sarunai un gūt no tās maksimālu labumu.

    Un noslēdzot šo rakstu es nevaru neparādīt šo, manuprāt, ģeniālo Scandiweb darba sludinājumu. Kurš vēl šādi prot? :)

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    1 komentārs
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Kaspars
    23.11.2018 21:40

    Reklāma GENIUS

    Reklāma