Bloomberg ziņo, ka lietotņu izstrādātāji atraduši iespēju vajāt arī tos, kuri ir savās viedierīcēs uzstādījuši, bet pēcāk noņēmuši lietotnes. Nebūs nekāds pārsteigums, ja tavās reklāmās pēkšņi parādās lietotne, ko atinstalēji pirms kāda laika.
Tiek uzskatīts, ka šāda vajāšana arī šobrīd nav saskaņā ar lietotņu izmantošanas un dažādiem reklāmu izvietošanas nosacījumiem. Pastāv vairāki tiešsaistes reklāmas uzņēmumi, kuri piedāvā saviem klientiem izsekot lietotājus, kuri atinstalējuši konkrētas lietotnes. Android pasaulē visādi reklāmu stiķi nav nekas jauns, bet šoreiz neesot pasargāti pat Apple iOS lietotāji.
Vairāki uzņēmumi (MoEngage, Localytics, CleverTap un citi) piedāvā izsekot lietotājus, kur atinstalē konkrētu lietotni. Šādas pakalpojums tiek dēvēts par “Uninstall tracking”. Zināms, ka Spotify, T-Mobile un citi giganti ar šādu izsekošanas palīdzību vajā bijušos klientu, lai atvilinātu tos atpakaļ.
Tad jau gaidām skaļas ar reklāmām un privātumu saistītas tieslietas.
oi, kam tikai nepiekrīt paši lietotāji, priecīgā satraukumā saķeksējot visur, kur tiek piedāvāts))