Gatavojies! WhatsApp jau pavisam drīz rādīs reklāmas. Tas gan nebūs pārsteigums, ņemot vērā, ka Facebook iegādājās WhatsApp par 19 miljardiem dolāru.
Pagaidām nav zināms, kad tieši WhatsApp lietotāji sāks redzēt reklāmas, bet tas, visticamāk, ir vien pāris mēnešu jautājums. Reklāmas vismaz sākotnēji tiks izvietotas statusa joslā.
Facebook dibinātājs un īpašnieks Marks Zakerbergs vienmēr vēlējies no WhatsApp gūt peļņu, kamēr WhatsApp dibinātājs Braiens Aktons (Brian Acton) tam nav piekritis. Aktons kādu laiku pēc WhatsApp pārdošanas turpināja vadīt saziņas servisu, bet viņš to pirms gada pameta. Aktons pēcāk intervijā atzinis, ka jūtas kā nodevējs savu bijušo WhatsApp klientu (lietotāju) priekšā.
Tālāk izmantosim Telegram vai Signal ?
Nebūtu iebildumu maksas verisjai, kā agrāk – samaksā pāris $ gadā un miers. Es esmu gatavs maksāt par programmatūru ko lietoju.
ar tādu ciparu globālo infrastruktūru un peļņu nenodrošināsi. kad tev paprasīs reālās izmaksas uz lietotāju gadā, tad ātri vien gatavība maksāt sašķobīsies (varbūt ne tev, bet lielākai daļai gatavo maksāt noteikti).
Nu tie, kas negribēs maksāt paliks ar reklāmām. Līdzīgi kā spotify. Es labi saprotu, ka infrasruktūra ir jāuztur, bet ja nav opcijas samaksāt un atslēgt reklāmas – out of my phone you go.
iedomājos gan….atver wa un tur uzreiz reklāma rakstam “cukurbergu atkal izsauc uz senātu, lai iztaujātu par kārtējo lietotāju datu noplūdi”
Jābūt baigam pim*im, lai sāktu bojāt labu produktu. Paredzu Skype likteni, ja pim*ja levelis būs augsts.
Komercuzņēmuma galvenais mērķis ir pelnīt naudu un lietotājam labāk, ka viņš zina un redz kā ar viņu/viņa datiem tiek pelnīta nauda. Nekas šajā pasaulē nav par velti.
Par to nav šaubu, taču borzīguma pakāpei jābūt samērīgai ar veselo saprātu. Citādi klienti drīz vien parādīs, ka tev nav taisnība.
Kas nosaka kāds borzīguma līmenis ir OK un kāds nav?
Tāds, kas nesāk krist uz nerviem. Piemēram lapas izskats ar izslēgt reklāmu bloķētāju Google meklētājam un mūsu TVnet. Mazi banerīši vēl ir paciešami. Taču mirgojoši ļurļaki trešdaļas ekrāna izmērā, reklāmas piecminūte lapu atverot un teksta meklēšana starp reklāmām… nu tu saprati.
Nu te ir tā interesanti. Gala lietotājs nav objektīvs, jo, protams, tas gribēs visu par velti un bez reklāmām. Bet no otras puses, veselīgas konkurences apstākļos tas pats gala lietotājs balsos ar savu “maciņu” un ja kādā servisā kaut kas nepatiks, dosies uz citu.