Web Analytics
More
    Reklāma

    Ievērojami modernizēts ātrākais un iekārojamākais Audi modelis: Audi R8

    Jaunākie raksti

    Pēc Audi R8 LMS GT3 prezentācijas Parīzes autoizstādē atjaunināts arī sērijveida modelis. Tagad papildus sportiskākam dizainam, Audi R8 Coupé un Spyder ir aprīkots un nodrošināts ar vēl jaudīgāku dzinēju, izteiktāku precizitāti un pārsteidzoši ērtu vadāmību kā sacīkšu trasēs, tā arī braukšanai ikdienā.

    Reklāma

    Vēl jaudīgāki dzinēji

    Audi R8 sirds ir tā V10 atmosfēriskais dzinējs. Klientiem būs iespēja izvēlēties vienu no diviem jaudas līmeņiem. Gandrīz identiska V10 dzinēja tehnoloģija ir veiksmīgi sevi pierādījusi sacīkšu trasēs Audi R8 LMS GT3 un Audi R8 LMS GT4 modeļos. Ģēras (Ungārija) dzinēju rūpnīcā ražotais V10 dzinējs ir ļoti kompakts. Atsevišķs radiators kontrolē motoreļļas temperatūru, kamēr tā tiek padota no sausā kartera. Šis princips ir aizgūts no autosporta un ļauj uzstādīt dzinēju īpaši zemu, tā iegūstot zemāku smaguma centru. Sūkņa modulim ir vairākas sūknēšanas pakāpes, un tas nodrošina atbilstošu eļļošanu visos apstākļos, ieskaitot sānu paātrinājuma pārslodzi līdz 1,5 G, kas Audi R8 ir pa spēkam. Abiem dzinējiem ir uzstādīts benzīna partikulu filtrs.

    „Audi R8 ieņem unikālu vietu Audi modeļu klāstā visos aspektos,” skaidro Audi Sport GmbH rīkotājdirektors Mihaels Jūliuss Rencs (Michael-Julius Renz). „Tagad tas ir kļuvis vēl jaudīgāks un ātrāks,” piebilst Olivers Hofmans (Oliver Hoffmann), Audi Sport GmbH tehniskais direktors. „Aptuveni 50 procenti kopīgu detaļu ar Audi R8 LMS GT3 un pat vairāk nekā 60 procenti ar Audi R8 LMS GT4 liecina, ka neviens cits automobilis nav tik ļoti pietuvināts autosportam kā Audi R8.”

    Maksimāla precizitāte

    Veiktās balstiekārtas izmaiņas nodrošina vēl augstāku stabilitāti un precizitāti. Izmainīta ir gan izvēles aprīkojumā pieejamā dinamiskā stūrēšanas sistēma, gan elektromehāniskā stūres pastiprinātāja efektivitāte. Stūres reakcija un sajūta par to, kas notiek ar riteņiem, ir kļuvusi vēl precīzāka gan lielākā, gan mazākā ātrumā.

    Atkarībā no izvēlētā dzinēja jau iepriekš zināmajiem Audi drive select režīmiem ar augstas veiktspējas režīmu ir pievienotas trīs papildu programmas: sausam laikam, lietum un sniegam. Tās pielāgo dinamiskos parametrus atkarībā no ceļa seguma saķeres koeficienta. Pateicoties pilnveidotajai elektroniskās stabilizācijas kontroles (ESC) sistēmai, vislabāk aprīkotā modeļa bremzēšanas ceļš no 100 km/h līdz nekustīgam stāvoklim ir samazinājies par 1,5 metriem, bet apstāšanās ceļš no 200 km/h – līdz pat pieciem metriem (atkarībā no vides apstākļiem).

    Jaunais Audi R8 standartā ir aprīkots ar 19 collu diskiem. Papildu aprīkojumā ir pieejami īpaši viegli pilnībā frēzēti diski ar dinamisku piecu V-veida spieķu dizainu un jaunām vasaras un sporta riepām, kas nodrošina vēl precīzāku vadāmību. Kā alternatīvu standarta tērauda bremžu diskiem Audi piedāvā keramiskos diskus. Papildu aprīkojumā tiek piedāvāts priekšējais stabilizators no oglekļa šķiedras polimēra (CFRP) un alumīnija, kas samazina svaru par aptuveni diviem kilogramiem.

    Dinamiskāks un sportiskāks

    Jauno Audi R8 modeļu uzlabojumi manāmi arī vizuāli. Vienotajam radiatora režģim ir platāka un plakanāka forma. Lielās gaisa ieplūdes atveres veido platas joslas. Plakanās atveres dzinēja pārsegā atsauc atmiņā leģendāro Audi Ur-quattro modeli. Jaunais priekšējais spoileris ir kļuvis platāks – līdzīgi kā izteikti zemā gaisa atvere aizmugurē. Visi šie elementi izceļ Audi R8 sportisko izskatu. Gaisa filtrs dzinēja nodalījumā atrodas zem jauna, trīsdaļīga pārsega, kas pēc izvēles var tikt izgatavots no plastmasas vai oglekļa šķiedras.

    Audi klientiem būs iespēja izvēlēties kādu no trīs virsbūves apdares komplektiem, atkarībā no dzinēja varianta. Šie komplekti papildina priekšējo spoileri, sānu apdari un difuzoru ar dažādiem akcentiem. Pastāv arī iespēja izvēlēties Audi riņķus un emblēmas glancēti melnā krāsā. Audi exclusive klāsts piedāvā klientiem iespēju personalizēt daudzas sava Audi R8 detaļas – kā no ārpuses, tā auto salonā.

    Jaunie Audi R8 modeļi dīleru salonos Vācijā un citās Eiropas valstīs ir gaidāmi 2019. gada pirmajā pusē.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    6 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Žoriks
    25.10.2018 10:44

    Cik viš tērē uz 100 km? Vai var iekļauties 5 litros!? :D

    x
    25.10.2018 16:20

    nez, vai ir kādi dati, kas apliecinātu pieņēmumu, ka iekārojamākais? šādu auto izvēlas gluži neliels skaits pircēju un arī nekas cits neliecina, ka daudzi to gribētu pirkt un runa pat nav par sākotnējo cenu.

    bombelats
    25.10.2018 22:45
    Reply to  x

    Šim auto ir jākļūst par iekārojamāko, jo tam ir :” benzīna partikulu filtrs”. ;D

    x
    26.10.2018 09:48
    Reply to  bombelats

    grēks smieties par preses relīžu rakstītājiem – viņi jau tā dara vienu no sliktākajiem algotajiem darbiem, un tad vēl jāpacieš nievas.

    Skābene
    25.10.2018 16:37

    Var jau būt, ka tehniski labs auto, bet cik esmu mēģinājis, tad nevaru viņā fiziski ierūmēties.
    Kaut kādā Ford KA vai citā mugursomā vietas šoferim ir daudz vairāk un arī sēdekli var pieregulēt!
    Bet iekš R8 kā F1 kokpitā, tu vai nu vari ielīst, vai nevari! :)

    26.10.2018 09:28
    Reply to  Skābene

    Nu ja – paskaties autosportistu vidējos augumus. Uz dullo, ja minētu, tad gan jau kas kas zem 1.75m :)

    Reklāma