Reklāma

Volkswagen prezentē unikālo ID. šasiju jaunajai elektrisko automobiļu sērijai

Jaunākie raksti

Apple iPad (2022) apskats – jaunā un dārgā planšetdatoru klasika

Šis 2022. gada rudens nosacīti ir bijis kluss Apple planšetdatoru saimē, kaut arī tika izziņoti divi jauni modeļi, no...

Tesla oficiāli piegādā pirmo Semi kravas auto un atklāj plašākas tehniskās detaļas

Labāk vēlu nekā nekad - tā varam teikt par elektroauto ražotāja Tesla elektrisko kravas auto Semi, kas beidzot devies...

Paziņota Apple Music 2022. gada populārākā dziesma

Gada beigas ir laiks, kad dažādi straumēšanas servisi mēdz publiskot informāciju par vēl tekošā gada populārāko saturu, un to...

Škoda līdz 2026. gadam plāno radīt trīs jaunus elektriskos modeļus

Čehu autoražotājs Škoda oficiālā paziņojumā nupat atkārtoti apstiprinājis savus plānus attīstīt elektroauto, paziņojot, ka līdz 2026. gadam uzņēmums radīs...

Amazon 2021. gadā no reklāmu pārdošanas nopelnījis vairāk nekā no abonēšanas servisiem

Amazon vēsturiski tirgū ienāca kā grāmatu tirgošanas interneta veikals, tad tas kļuva par vienkārši gigantisku interneta veikalu, bet tagad...

Volkswagen prezentējis jaunajai elektrisko modeļu sērijai ID. īpaši izstrādāto šasiju, kā arī sniedzis ieskatu uzņēmuma unikālajā elektrisko automobiļu stratēģijā, kuru zīmols izmantos, lai realitātē īstenotu vīziju Electric for all, kura iemieso ideju padarīt elektroauto pieejamus ikvienam. Modulārā elektriskā balstiekārta (MEB), kas kalpo par pamatu ID. šasijai, ir pilnībā unikāls Volkswagen produkts. Tas apliecina uzņēmuma apņemšanos kļūt par līderi elektriskās mobilitātes jomā.

Pretēji ierastajai tirgus praksei, ID. šasija nav modificēta platforma, kas sākotnēji tika izstrādāta iekšdedzes dzinējiem. Tā izveidota no jauna, koncentrējoties tikai uz elektrisko mobilitāti. Tādējādi Volkswagen spēj optimāli izmantot tās tehnoloģisko potenciālu. Turklāt dizains un automašīnas koncepts ir elastīgāks kā vēl nekad – modeļu klāstu būs iespējams variēt no kompaktklases automašīnām līdz pat vieglajiem apvidus automobiļiem un mikroautobusiem.

“ID. ir tehnoloģiskās attīstības pavērsiena punkts. Tas būs pirmais ar internetu pilnībā savienots, funkcionāls elektriskais automobilis, ko varēs atļauties miljoniem cilvēku,” norāda Volkswagen e-mobilitātes produktu līnijas vadītājs Kristians Zengers (Christian Senger).

Avangarda dizaina ID. paaudzes automašīnas, kuras neradīs kaitīgos izmešus, pārsteigs klientus, spējot veikt teju tādu pašu braukšanas distanci, kādu šodien mēro ar iekšdedzes dzinēju aprīkotie automobiļi. ID. pirmais saimes loceklis tirdzniecībā nonāks 2020. gadā – ar internetu pilnībā savienots četru durvju kompaktauto, kura cena būs līdzīga Golf dīzeļa modelim. ID. interjera izmēri un pielāgošanas iespējas nojauks šajā klasē esošos ierobežojumus. Neskatoties uz kompaktajiem izmēriem, autovadītājs un pasažieri varēs baudīt unikālu telpas komfortu, gluži tādā pašā līmenī kā augstākas klases automašīnās. Tas viss iespējams, pateicoties izteikti pagarinātai riteņu bāzei un īsajām pārkarēm. Iekšdedzes dzinējs nav nepieciešams, tādējādi asis iespējams novietot tālu uz ārpusi.

Aplūkojot ID. šasiju, skatam paveras elektriskais dzinējs, kas iestrādāts aizmugurējā asī, bet akumulators novietots automašīnas grīdā. Tas nodrošina optimālu svara sadalījumu maksimālai braukšanas baudai, vienlaikus sniedzot pasažieriem komfortabli augstu sēdēšanas pozīciju. Dzinēja jauda aizmugurējai asij tiek novadīta ar viena ātruma pārnesumkārbu. Iegādājoties automašīnu, klients varēs izvēlēties katra ID. modeļa nobraukšanas distanci individuāli, sākot no 330 līdz pat 550 kilometriem (WLTP mērījums). Ātrās uzlādes sistēma ar 125 kWh nodrošinās ievērojami īsāku gaidīšanas laiku un spēs tukšu akumulatoru no 0% līdz 80% uzlādēt 30 minūtēs.

Reklāma

3 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
3 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
bombelats
06.10.2018 21:40

TautasVāģis sen jau vairs neiemieso sākotnējo ideju: Auto katram, nez vai šis koncepts spēs to izmainīt, un atgriezties pie saknēm elektriskā formā.

LAN
06.10.2018 23:59

KWh ir enerģija, KW ir jauda.

Krotow
07.10.2018 19:16

Nu nu, šaubos vai pat Vācijā tas vāģis būs pieejams ikvienam. To, ka šo auto varēs vadīt jebkurš no otras pasaules malas, bet auto sēdošie vairs nē, jau ir skaidrs.

Reklāma