Taxify Jaungada naktī uz dažām stundām pārsniedza Rīgas domes noteiktos maksimālos tarifus un Sabiedrības paziņojumā patērētājiem norādīto braukšanas maksu. Kaut arī Sabiedrība cenu paaugstinājumu skaidro ar augsto taksometru pieprasījumu, ko risināja ar dinamiskās cenas aprēķina algoritmu, Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) Sabiedrības īstenoto komercpraksi uzskata par negodīgu.

PTAC konstatēja, ka Taxify sniedza patērētājiem maldinošu informāciju, jo 2018.gada 1.janvārī no plkst. 2 līdz 5, izmantojot lietotni Taxify, patērētājiem netika piemērota paziņojumā norādītā braukšanas maksa, bet gan ievērojami augstāka maksa nekā tā iepriekš tika norādīta patērētājiem adresētajā paziņojumā.

Taxify ir apņēmušies veikt labprātīgas darbības, lai novērstu patērētājiem radīto kaitējumu, proti, visiem aplikācijas Taxify lietotājiem, kuri par taksometru pakalpojumiem norēķinājās bezskaidrā naudā, atmaksāt starpību starp cenu, kura bija norādīta paziņojumā, un cenu, kura bija norādīta aplikācijā Taxify.

Taxify visiem cietušajiem klientiem izsūtīs ziņas un atmaksāt starpību (tiem, kuri maksāja bezskaidrā naudā) ja klients aizpildīs pieteikuma formu līdz 7. septembrim.

Ja rakstā pamanīji kļūdu, padod mums par to ziņu, iezīmējot ačgārno tekstu un nospiežot Ctrl+Enter. Paldies!

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
2 Comments
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Signe

Viss jau jauki un mīļi, tikai kurš, nezinu, glabā tos rēķinus, kuri nāk uz e-pastiem tieši, no pašas aplikācijas braucienu vēstures nav iespējams izvilkt par 01.01.2018., viņi nepiedāvā tik tālu apskatīt vēsturi un izmantot šo iespēju. Es Taxify pakalpojumus izmantoju regulāri, pēdējais pieejamais datums ir 12. aprīlis. Nu, neko, lai jau paliek, uzskatīsim to par jauku žestu vienkārši. :)

digitalk

savā bankas konta atskaitē uzliec meklēšanu pēc taxify.

pēc jauka žesta gan neizskatās, drīzāk pēc formālas sprieduma pildīšanas, radot apstākļus, lai pēc iespējas mazāk cilvēku pieteiktos.