Izskatās, ka Waymo plānotais autonomo taksometru projekts nestartēs šajā gadā, kā tas bija plānots iepriekš. Autonomie taksometri saskārušies ar visai plašu problēmu klāstu, jo īpaši tos ienīst vietējie iedzīvotāji – Waymo autonomie taksometri vēl aizvien traucējot satiksmei.

Waymo izmantotie Chrysler Pacifica busiņi nespēj iekļauties kopējā lielceļu satiksmes plūsmā, tie neesot spējīgi aptvert darāmo, kad taksometra ceļā atrodas cilvēku grupa. Milzīgas problēmas esot ar Waymo autonomo taksometru nogriešanos pa kreisi. Šīs ir lielākās, bet ne vienīgās Waymo autonomo taksometru problēmas.

Vietējie iedzīvotāji Fīniksā (Arizonas štats) ienīst Waymo autonomos taksometrus, jo tie pie zīmēm STOP (neapstājoties tālāk braukt aizliegts) un dodiet ceļu, dažkārt stāvot trīs un vairāk sekundes bez redzama iemesla. Waymo grasās izmantot vismaz 100 Chrysler Pacifica autonomos taksometrus, kas ar šādām aizturēm var pilsētā radīt pamatīgus sastrēgumus.

Lai arī Waymo uzsver, ka autonomā režīmā mašīnas nobraukušas 8 miljonus kilometru, tomēr Waymo virtuves pārzinātāji norāda, ka automašīnas ļoti bieži paļaujas uz cilvēku, kas sēž pie stūres. Līdzvērtīgs GM Cruise autonomo taksometru projekts gaidāms ne ātrāk par 2019. gadu, bet Ford nesola autonomās mašīnas vēl vismaz līdz 2021. gadam.

Tesla šobrīd visus spēkus velta Level 2 daļēji autonomo automašīnu izstrādei, Waymo šobrīd vēlas tikt pāri Level 3, kas jau nozīmētu iespēju cilvēkam nepievērst uzmanību uz ceļa notiekošajam. Waymo plānos ir tikt līdz Level 4 – autonomie taksometri paši pārvietojas zināmā apgabalā sausos, skaidros laika apstākļos.

Ja rakstā pamanīji kļūdu, padod mums par to ziņu, iezīmējot ačgārno tekstu un nospiežot Ctrl+Enter. Paldies!

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments