Reklāma

Nokia zīmola īpašnieks HMD Global iegādājas PureView zīmolu

Jaunākie raksti

Dizaina nozīme e-veikala izveidē un biežāk pieļautās kļūdas

Kopā ar mājaslapu izstrādes platformu “Mozello” esam jau labi pastrādājuši, iepazīstinot ar veiksmīgas e-komercijas pamatiem, kā arī mēģinājuši saprast,...

Apple Pay bezkontakta norēķini no šodienas pieejami arī Luminor klientiem

Luminor banka no šodienas saviem klientiem piedāvā norēķinus ar Apple Pay – drošu norēķinu veidu ar iPhone un Apple Watch,...

Tesla plāno arī Norvēģijā “Supercharger” uzlādi piedāvāt konkurentu elektroauto

Elektroauto ražotājs Tesla plāno paplašināt šogad aizsākto pilotprogrammu, kas paredz piedāvāt uzlādi "Supercharger" punktos jebkura ražotāja elektriskajai mašīnai. Kā...

Donalda Trampa sociālo mediju kompānija paziņo, ka piesaistījusi 1 miljardu dolāru

Oktobra otrajā pusē rakstījām par to, ka Donalds Tramps pēc neveiksmes ar savu blogu radījis jaunu sociālo mediju "TRUTH...

Rīgas pašvaldība atbalstīs “SimpleCharge” elektroauto uzlādes staciju testēšanu Ķīpsalā

Noslēdzoties projektu konkursam, Rīgas valstspilsētas pašvaldības programmas “Atbalsts tehnoloģiju uzstādīšanai Viedpilsētas tehnoloģiju pilotteritorijās” līdzfinansējumu inovatīvu tehnoloģiju uzstādīšanai un izmēģināšanai...

HMD Global, kam tagad pieder Nokia telefonu zīmols un kas diezgan veiksmīgi ar to strādā, ir iegādājies noteiktās aprindās slaveno attēlveidošanas zīmolu PureView.

Nokia savu attēlveidošanas tehnoloģiju zīmolu PureView pasaulei atrādīja tālajā 2012. gadā, kad tika izlaists Nokia 808 PureView viedtālrunis. Tas bija makans verķis ar vēl makanāku 41 megapikseļa kameras sensoru. Toreiz pasaule nebija redzējusi neko tādu un ar šo telefonu varēja uzņemt patiešām iespaidīgas kvalitātes attēlus. Pēc tam Nokia neveiksmīgi nonāca Microsoft īpašumā un PureView tehnoloģija tika iestrādāta vairākos Windows Phone darbinātos viedtālruņos: Lumia 920, 1020 un 1520.

Nokia 808 PureView

Iepriekš PureView zīmols piederēja Microsoft un 23. augustā tas pārgāja HMD Global īpašumā. Vai tas liecina par HMD Global nopietnajiem nodomiem kameru uzlabojumu jomā? Jāsaprot gan, ka 2018. gadā situācija telefonu kameru jomā nav gluži tāda pati, kāda tā bija 2013. gadā un šobrīd praktiski flagmaņtelefoni spēj uzņemt patiešām kvalitatīvus attēlus un video. Ir jānāk klajā ar kaut ko iespaidīgu, lai varētu pacīkstēties ar jomas labākajiem.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 komentāri
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: