Web Analytics
More
    Reklāma

    Polestar programmatūras atjauninājums padarīs dinamiskākus pilnpiedziņas Volvo automobiļus

    Jaunākie raksti

    Premium klases automobiļu ražošanas uzņēmums Volvo Cars ieviesis jaunu Polestar izstrādātu programmatūras atjauninājumu, kas palielina griezes momenta sadalījumu ar pilnpiedziņu (AWD) aprīkotu Volvo automobiļu aizmugures riteņiem, lai padarītu braukšanu dinamiskāku.

    Volvo Car grupas jaunā elektriskās veiktspējas brenda Polestar izstrādātā optimizācijas programmatūra palielina aizmugures riteņiem izdalītā griezes momenta apjomu un frekvenci, uzlabojot stūrēšanu ar drošāku pagriezienu veikšanu, labāku kontroli un reaģēšanu, braucot pagriezienos, un uzlabotu saķeri, izbraucot no līkuma, nodrošinot atsaucīgāku vadāmību.

    Reklāma

    “Mēs pastāvīgi veicam Volvo automobiļu braukšanas īpašību uzlabojumus, un šis atjauninājums padara pilnpiedziņas braukšanu gan vienmērīgāku, gan dinamiskāku,” teica Volvo Cars vecākais viceprezidents pētījumu un izstrādes jautājumos Henriks Grīns.

    Šī AWD optimizācija tiek aktivizēta, vienkārši izvēloties Dynamic braukšanas režīmu, vai arī tad, kad ir deaktivēta funkcija Electronic Stability Control.

    Jaunā aizmugures riteņu griezes momenta funkcija ir vēl viens optimizācijas solis jaunākajā Polestar programmatūras atjauninājumā. Pieci līdzšinējie uzlabojumi ir asāka droseles reakcija, ātrāka droseles izslēgšanas reakcija, ātrāka pārnesumu pārslēgšana, optimizēti pārnesumu pārslēgšana punkti un pārnesumu noturēšana, braucot pagriezienos, kā arī motora jaudas pastiprināšana.

    Polestar AWD optimizācija būs pieejama Volvo 90.sērijas, 60. sērijas un XC40 benzīna un dīzeļa modeļu automobiļiem, sākot no 2018. gada augusta. Konkrētāk, izmaiņa attiecas uz visiem jaunajiem Volvo automobiļiem, kas būvēti uz SPA un CMA arhitektūras bāzes, sākot no 2019. modeļu gada un turpmāk, un kuri ir aprīkoti ar pilnpiedziņu (izņemot uzlādējamā hibrīda variantus). Uzlādējamā hibrīda modeļi, tostarp arī T8 Twin Engine un T6 Twin Engine atvasinājumi, kuri ir aprīkoti ar elektriskās aizmugures ass piedziņas (ERAD) sistēmu, kurā elektriskā strāva tiek pielietota tikai aizmugures riteņiem, jau nodrošina uzsvaru uz aizmugures piedziņu, un tiem nav nepieciešama papildu AWD optimizācija.

    Polestar optimizācija saglabā visas Volvo rūpnīcas garantijas un ir ražotāja apstiprināta.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    14 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Čipsis
    17.08.2018 09:20

    Es savam bērītim pats izstrādāju “programmatūras atjauninājumu”, uzreiz palika daudz žiperīgāks!

    digitalk
    17.08.2018 09:33
    Reply to  Čipsis

    emisiju testus iziesi?

    Čipsis
    17.08.2018 11:29
    Reply to  digitalk

    Bet protams, kā tad tu domā es TA izeju!?
    Kaut gan ar to CSDD TA ir interesanti, jo ar izgrieztu DPF nevajadzētu iziet TA, bet jau vairākiem dīzeļiem esmu izgājis skati, pakoriģējot gaisa un degvielas attiecību. Jo vairāk gaisa, jo mazāk dūmu, principā vispār nav dūmu, rezultāti kā ar benzīnnieku! Ne velti jaunajiem dīzeļiem ir pat 4 turbīnas! :D

    digitalk
    17.08.2018 12:46
    Reply to  Čipsis

    tīri intereses pēc jautāju :) vienkārši ir dzirdēts, ka grozot pat “atļautajās” robežās daži dzinēji iziet ārpus rāmjiem.

    Kristaps Skutelis
    17.08.2018 14:57
    Reply to  Čipsis

    Parādi man parasta plašpatēriņa auto dīzeli, kuram ir 4 atsevišķas turbības :) Nevis divas ar maināmu ģeometriju.

    Čipsis
    17.08.2018 17:51

    Par plaša patēriņa dīzeļiem tu pats piedzejoji! ;)

    Kurbads
    18.08.2018 17:29

    BMW M550D
    F10 bija trīs nākošajam jau ir četras.
    Ļoti labs auto, ekonomisks, un kas par gaitas īpašibām, viennozīmīgi iesaku, kā ikdienas auto!

    Kristaps Skutelis
    19.08.2018 08:36
    Reply to  Kurbads

    Taisnība, tiešām tam dzinējam ir versija ar četrām turbīnām. Biju palaidis garām, paldies par norādi. Bet tas joprojām ir drīzāk izņēmums nekā norma.

    digitalk
    19.08.2018 11:25

    bet varbūt tā ir tendence, nevis izņēmums? nu, kā pirmā vārna uz maitas lakstīgala pavasarī? ;)

    Kristaps Skutelis
    19.08.2018 11:56
    Reply to  digitalk

    Ja tendence, tad nosauc vēl 5 šādus dzinējus, ko savām standarta mašīnām uzstāda TOP7 auto ražotāji pēdējos 5 gados.

    x
    18.08.2018 17:27
    Reply to  Čipsis

    Ko Tu tur plūtī – Ne velti jaunajiem dīzēļiem ir četras turbīnas?
    Turklāt DPF neesamību var sajust pa gabalu, lai arī nav to dūmu, visus tos dpf nahrenizētājus, vajadzētu pie sienas likt un likvidēt, smirdētāji ibio…

    KKTK
    21.08.2018 20:11
    Reply to  Čipsis

    Un plaušu slimības saviem bērniem tu jau esi sagādājis pats.

    Krotow
    17.08.2018 13:40
    Reply to  Čipsis

    Kaut kur var apskatīties testu rezultātus ar emisijas datiem? Citādi tāda ūdens liešana vien ir.

    Kristaps Skutelis
    17.08.2018 14:55
    Reply to  Krotow

    Es šodien zvanīju uz PTAC un prasīju, lai sarūpē šos datus.

    Reklāma