Premium klases automobiļu ražošanas uzņēmums Volvo Cars ieviesis jaunu Polestar izstrādātu programmatūras atjauninājumu, kas palielina griezes momenta sadalījumu ar pilnpiedziņu (AWD) aprīkotu Volvo automobiļu aizmugures riteņiem, lai padarītu braukšanu dinamiskāku.

Volvo Car grupas jaunā elektriskās veiktspējas brenda Polestar izstrādātā optimizācijas programmatūra palielina aizmugures riteņiem izdalītā griezes momenta apjomu un frekvenci, uzlabojot stūrēšanu ar drošāku pagriezienu veikšanu, labāku kontroli un reaģēšanu, braucot pagriezienos, un uzlabotu saķeri, izbraucot no līkuma, nodrošinot atsaucīgāku vadāmību.

Reklāma

“Mēs pastāvīgi veicam Volvo automobiļu braukšanas īpašību uzlabojumus, un šis atjauninājums padara pilnpiedziņas braukšanu gan vienmērīgāku, gan dinamiskāku,” teica Volvo Cars vecākais viceprezidents pētījumu un izstrādes jautājumos Henriks Grīns.

Šī AWD optimizācija tiek aktivizēta, vienkārši izvēloties Dynamic braukšanas režīmu, vai arī tad, kad ir deaktivēta funkcija Electronic Stability Control.

Jaunā aizmugures riteņu griezes momenta funkcija ir vēl viens optimizācijas solis jaunākajā Polestar programmatūras atjauninājumā. Pieci līdzšinējie uzlabojumi ir asāka droseles reakcija, ātrāka droseles izslēgšanas reakcija, ātrāka pārnesumu pārslēgšana, optimizēti pārnesumu pārslēgšana punkti un pārnesumu noturēšana, braucot pagriezienos, kā arī motora jaudas pastiprināšana.

Polestar AWD optimizācija būs pieejama Volvo 90.sērijas, 60. sērijas un XC40 benzīna un dīzeļa modeļu automobiļiem, sākot no 2018. gada augusta. Konkrētāk, izmaiņa attiecas uz visiem jaunajiem Volvo automobiļiem, kas būvēti uz SPA un CMA arhitektūras bāzes, sākot no 2019. modeļu gada un turpmāk, un kuri ir aprīkoti ar pilnpiedziņu (izņemot uzlādējamā hibrīda variantus). Uzlādējamā hibrīda modeļi, tostarp arī T8 Twin Engine un T6 Twin Engine atvasinājumi, kuri ir aprīkoti ar elektriskās aizmugures ass piedziņas (ERAD) sistēmu, kurā elektriskā strāva tiek pielietota tikai aizmugures riteņiem, jau nodrošina uzsvaru uz aizmugures piedziņu, un tiem nav nepieciešama papildu AWD optimizācija.

Polestar optimizācija saglabā visas Volvo rūpnīcas garantijas un ir ražotāja apstiprināta.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
14 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
Čipsis

Es savam bērītim pats izstrādāju “programmatūras atjauninājumu”, uzreiz palika daudz žiperīgāks!

digitalk

emisiju testus iziesi?

Čipsis

Bet protams, kā tad tu domā es TA izeju!?
Kaut gan ar to CSDD TA ir interesanti, jo ar izgrieztu DPF nevajadzētu iziet TA, bet jau vairākiem dīzeļiem esmu izgājis skati, pakoriģējot gaisa un degvielas attiecību. Jo vairāk gaisa, jo mazāk dūmu, principā vispār nav dūmu, rezultāti kā ar benzīnnieku! Ne velti jaunajiem dīzeļiem ir pat 4 turbīnas! :D

digitalk

tīri intereses pēc jautāju :) vienkārši ir dzirdēts, ka grozot pat “atļautajās” robežās daži dzinēji iziet ārpus rāmjiem.

Kristaps Skutelis

Parādi man parasta plašpatēriņa auto dīzeli, kuram ir 4 atsevišķas turbības :) Nevis divas ar maināmu ģeometriju.

Čipsis

Par plaša patēriņa dīzeļiem tu pats piedzejoji! ;)

Kurbads

BMW M550D
F10 bija trīs nākošajam jau ir četras.
Ļoti labs auto, ekonomisks, un kas par gaitas īpašibām, viennozīmīgi iesaku, kā ikdienas auto!

Kristaps Skutelis

Taisnība, tiešām tam dzinējam ir versija ar četrām turbīnām. Biju palaidis garām, paldies par norādi. Bet tas joprojām ir drīzāk izņēmums nekā norma.

digitalk

bet varbūt tā ir tendence, nevis izņēmums? nu, kā pirmā vārna uz maitas lakstīgala pavasarī? ;)

Kristaps Skutelis

Ja tendence, tad nosauc vēl 5 šādus dzinējus, ko savām standarta mašīnām uzstāda TOP7 auto ražotāji pēdējos 5 gados.

x

Ko Tu tur plūtī – Ne velti jaunajiem dīzēļiem ir četras turbīnas?
Turklāt DPF neesamību var sajust pa gabalu, lai arī nav to dūmu, visus tos dpf nahrenizētājus, vajadzētu pie sienas likt un likvidēt, smirdētāji ibio…

KKTK

Un plaušu slimības saviem bērniem tu jau esi sagādājis pats.

Krotow

Kaut kur var apskatīties testu rezultātus ar emisijas datiem? Citādi tāda ūdens liešana vien ir.

Kristaps Skutelis

Es šodien zvanīju uz PTAC un prasīju, lai sarūpē šos datus.