Web Analytics
More
    Reklāma

    Pilnībā elektriskais Jaguar I-Pace krosovers jūlijā apceļo Baltijas valstu galvaspilsētas

    Jaunākie raksti

    Pilnībā elektriskais Jaguar I-Pace ir sācis apceļot Baltijas valstis. Īpaši I-Pace prezentācijas pasākumi un testa braucieni jau notiek Tallinā, 13. jūlijā tas dosies uz Lietuvu un 22. jūlijā atceļos uz Latviju. Šis ekoloģiskais, ātrais un drošais piecvietīgais krosovers apvieno sportiskumu, jaunas mākslīgā intelekta tehnoloģijas un praktiskumu. Ar savu izsmalcināto un iespaidīgo izskatu Jaguar I-Pace nepaliks nepamanīts trīs Baltijas valstu galvaspilsētu ielās.

    Ārkārtīgi ātrā uzlāde, lielā jauda un precīzā vadāmība ļauj I-Pace sagraut daudzus mītus par elektromobiļiem. Pilnībā elektriskais Jaguar I-Pace ir aprīkots ar 90 kWh litija jonu akumulatoru, pēc kura pilnīgas uzlādes ar automobili var veikt 480 km attālumu, tādēļ ar šo krosoveru var mierīgi doties no Rīgas līdz Liepājas jūrmalai. Pielietojot DC ātro uzlādi (100 kW), akumulatoru no nulles līdz 80% var uzlādēt 40 minūtēs.

    I-Pace darbina divi sinhronizēti pastāvīgā magnēta elektromotori, kas nodrošina 400 ZS jaudu un 700 Nm griezes momentu. Tūlītējs griezes moments un pilnpiedziņas saķere piešķir I-Pace sporta automobiļa paātrinājumu – 100 km/h ātrumu tas attīsta 4,8 sekundēs.
    Brauciena laikā testa dalībniekiem būs iespēja izmēģināt jaunā modeļa komforta funkcijas. Viena no tām ir I-Pace pilnīgi jaunā Touch Pro Duo informācijas un izklaides sistēma ar skārienjūtīgo ekrānu. Vēl viena funkcija ir jaunā navigācijas sistēma, kas atpazīst maršruta topogrāfiju, iepriekšējo braucienu informāciju, kā arī braukšanas stilu, lai akumulatora uzlādes stāvokļa aprēķinos spētu sniegt visaugstāko precizitāti, nodrošinot maksimālu pārliecību par automobiļa spējām nobraukt nepieciešamo attālumu.

    Aizmugurē sēdošie pasažieri novērtēs Jaguar tik raksturīgo uzmanības pievēršanu katrai detaļai: pasažieriem paredzēto telpu, ērtajam nodalījumu izvietojumam, augstākās kvalitātes materiāliem un luksusa līmeņa salonam.

    Jaguar I-Pace brauciens Rīgā notiks no 22. līdz 31. jūlijam. Sekojiet informācijai par I-Pace tūres aktivitātēm Jaguar profilā Facebook. Jaguar I-Pace būs iespējams apskatīt un izmēģināt:

    • 25, 30. un 31.jūlijā Jaguar Land Rover auto salonā Dārzciema ielā 60a. Nepieciešama izmēģinājuma braucienu iepriekšēja rezervācija mājaslapā www.jaguar.lv;
    • 26. un 27. jūlijā no plkst. 15.00 līdz 19.00 notiks I-Paceizmēģinājuma braucieni Vecrīgā, Kaļķu ielā 15;
    • 28.jūlijā no plkst. 11.00 līdz 17.00 tirdzniecības centrā „Spice“ Lielirbes ielā 29.
    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    7 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    x
    11.07.2018 19:02

    >var mierīgi doties no Rīgas līdz Liepājas jūrmalai

    li-ion nepatīk dziļa izlāde, tāpēc par to “mierīgi” es nebūtu tik drošs.
    un ja pa ceļam gadās papildus enerģijas tēriņi, atpakaļceļā var sanākt zvans draugam….vismaz pagaidām, kamēr tās 40min. uzlādes nav pieejamas tikpat bieži kā naftas produktu uzpilde.
    vai pat biežāk, ņemot vērā ļoti iespējamās rindas uz uzlādi (40min. 4 vietā).

    LAN
    11.07.2018 20:17
    Reply to  x

    Nav jau tik traki ar to izlādi. Kamēr atbrauks draugs tikmēr ātrajā uzlādes stacijā jau būsi pietiekami uzlādējies lai tiktu mājās. No Rīgas līdz Liepājai ir 7 ātrās uzlādes stacijas (9 ja brauc caur Dobeli un Jelgavu) (kopā LV ~60 ātrās uzlādes stacijas un ~ 300 elektroauto), tādēļ šaubos vai būtu problēmas ar rindu. Atceries, ka šis ir elektriskais auto un pilnai uzlādei lielākoties būs jāpatērē vien dažas sekundes, lai vakarā auto piespraustu pie rozetes, tādēļ sanāk līdzvērtīgs rezultāts laika patēriņa ziņā ar iekšdedzes dzinēja auto, jo ar to ~ katru nedēļu jālej degvielu un jāizstāv rinda lai norēķinātos.
    Un kamēr sauļojies pludmalē, tikmēr auto var lādēt izmantojot parasto sienas rozeti (vismaz pusceļam līdz Rīgai varētu pietikt).
    Starp citu, elektroauto īpašniekiem ir pat WhatsApp grupa, lai nebūtu problēmas ar rindu, kā arī plugshare.com lietotnē vari atzīmēt, ka lādējies (un norādīt cik ilgi to darīsi), lai citi redz.
    P.S.
    Cik zinu tad šim auto nav pieejams sakabes āķis, tādēļ neredzu jēgu uzlādēt līdz 80% ja līdz Rīgai nepieciešami tikai ~50%.
    P.P.S.
    Ja gribi iztikt tikai ar lieljaudas uzlādes stacijām, un nav iespējas izmantot lēno uzlādi, tad elektroauto nav domāts Tev.

    x
    11.07.2018 21:03
    Reply to  LAN

    tas, ka veidojas infrastuktūra (ieskaitot informatīvo – pieminētās wa grupas u.c. resursus) – pozitīvi.
    liepājas pludmale – jābrauc uz kempingu, kur katrai mājai/numuram ir garantēta rozete.

    Skābene
    12.07.2018 08:15
    Reply to  LAN

    Kurš tad brauc uz Liepāju caur Jelgavu vai Dobeli, ja neskaita autobusu? :)
    Un gan jau ka tajās ātrajās uzlādes stacijās viesis no Igaunijas nemaz nevarēs savu e-auto uzlādēt, jo gan jau letiņi parastas maksājumu kartes vietā būs izdomājuši kaut ko līdzīgu rīdzinieka kartei, vai e-talonam! :)
    Un tas ārzemnieks tur varēs kaut uz ceļiem lūgties, bet uzlādi viņam neredzēt kā savas ausis.
    Un kurā pludmalē ir lēnā uzlāde, varbūt Bernātu?

    x
    12.07.2018 09:24
    Reply to  Skābene

    bernātos ir pilns ar viesu mājām un kempingiem. gan jau leiši nebūs aizņemuši arī visas elektrības rozetes.

    Jānis A
    12.07.2018 09:45
    Reply to  LAN

    ” katru nedēļu jālej degvielu un jāizstāv rinda lai norēķinātos. ”
    Kādos aizvēsturiskos DUSos tu uzpildies, kur jāstāv kaut kādā rinda? Norēķinu sistēma pie sūkņa jau eksistē kādus 5-10 gadus.

    Uldis M.
    17.07.2018 15:40
    Reply to  Jānis A

    Tajās, kurās jāgaida kamēr pārdevēja uztaisīs visus pasūtītos hotdogus…
    Uzpildes stacijas parasti izvēlas tikai pēc diviem kritērijiem – iecienītais zīmols un “pa ceļam” – attiecīgi, kaut kur tavā ikdienas maršrutā uz mājām/darbu.
    Speciāli mest līkumu uz citu nav racionāli… Tad nu attiecīgi kāda tipa uzpildes stacija tev ir ceļā tāda nu ir…

    Reklāma