Īsi pirms iOS App Store desmitās jubilejas (11. jūlijā) lietotņu analītikas uzņēmums App Annie ir publicējis pētījumu, kurā noskaidrotas populārākās un pelnošākās iOS lietotnes, ko cilvēki nepilnu desmit gadu laikā ir uzstādījuši uz saviem iPhone vai iPad.
Kopumā App Store šobrīd ir pieejamas vairāk nekā 2.2 miljoni lietotnes un kopš 2010. gada jūlija tās ir lejupielādētas vairāk nekā 170 miljardus reižu un lietotāji uz tām iztērējuši vairāk nekā 130 miljardus ASV dolāru. Iespaidīgi!
Pēc lejupielādēm populārākās iOS spēles ir Candy Crush Saga, Subway Surfers un Fruit Ninja, bet naudas ziņā vairāk ieņēmumus ģenerējusi tieši Clash of Clans spēle.
Savukārt, pārējo lietotņu kategorijā visvairāk lejupielādētas ir Facebook, Facebook Messenger un Youtube lietotnes. Naudu gan lietotāji visvairāk atstājuši Netflix, Spotify un Pandora Radio lietotnēs.
Lielākais App Store tirgus ar visvairāk lejupielādēm ir ASV (40.1%), pēc tam seko Ķīna (39.9%) un Japāna (9.5%). Tāds pats šo valstu izkārtojums ir arī tad, ja skatās pēc ieņēmumiem – ASV lietotāji visvairāk naudas ir atstājuši par lietotnēm.
Ar pilno pētījumu vari iepazīties App Annie tīmekļa vietnē.
Bez kādām lietotnēm tu nevari iedomāties savu ikdienu? Personīgi mans tops ir šāds: LastPass Authenticator, Twitter, Facebook, Instagram, Newton, Google Calendar, Evernote, Waze, Mobilly, Feedly un Facebook Messenger.
Es nevaru iedomāties savu ikdienu bez divām aplikācijām – modinātājs un tālrunis.
Vienu vārdu sakot pilnīgi huiņa. Neviena no tām aplikācijām (izņemot Google Maps) nav domāta ne darbam, ne lai padarītu pasauli labāku un pandas izdzīvotu.
Īsti nepiekrītu. Es piemēram WhatsApp darbam regulāri izmantoju. Bez WhatsApp savu šanci grūti man iedomāties.