Apple ir daļa no Car Connectivity Consortium, kas vakar izziņoja jaunas digitālās atslēgas standarta ieviešanu automašīnās. Būs nepieciešams vien viedtālrunis ar NFC, lai atvērtu automašīnas durvis un iedarbinātu dzinēju.
Digital Key Release 1.0 izveides mērķis ir rosināt autoražotājus izmantot vienotu pieeju un standartu automašīnu atslēgu izveidei un iekļaušanai mūsdienu dzīves ritmā. Digital Key Release 1.0 paļaujas tikai uz NFC savienojumu, kas ir drošāks pret signāla nokopēšanu, jo tas darbojas tikai tiešā ierīces tuvumā.
Vienota digitālā atslēga pavērs iespējas laicīgi saņemt programmatūras labojumus. Ar viedtālruni varēsi vienkārši atdarīt ģimenes īpašumā esošu vairāku dažādu ražotāju spēkratus.
Audi jau izmanto šo tehnoloģiju, bet Car Connectivity Consortium biedri ir arī Volkswagen, Apple, BMW, General Motors, Hyundai, LG Electronics, Panasonic un Samsung, kā arī ALPS, Continental Automotive, DENSO, Gemalto, NXP un Qualcomm.
Tiem, kam ir Apple, drošvien bikses pilnas jau ir.. tiem, kam nav, smiekli nāk par tādu iespēju..
Tā kā iphone tā pat kā saule sēžas vakarā, vai vēl ātrāk aukstās ziemās, ir liela iespēja, ka uz mājām pēc slēpošanas Riekstu kalnā netiksi, ja vuien kāds labdaris nepiepīpēs tavu Iphone! :D
viņi tur kalifornijā nedomā pat par aļasku, kur vēl riekstu kalnu
Ņemot vērā cik ātri profesionāļi tiek galā ar bezkontakta atslēgām, šeit domāju viņi tikai vēl vairāk sāk berzēt rokas…
Es uzskatu, ka auto vajadzētu atļaut atvērt ar Facebook, attiecīgi visi, kas ir draugu sarakstā.
Nu, protams, ka tikai pēc 30 sekunžu reklāmas klipa noskatīšanās.
Jo reklāma ir vajadzīga, bez tās automašīnu nav iespējams uzražot.
Apple vēlas… Nu lai vēlas. Lai iedarbinātu auto vajadzīga vēl viena ierīce? Seriously?
Kāpēc nevar to pašu biometrisko skaneri mašīnas salonā?
Tāpēc ka iztīrīt salonu no tur atstātajām mantām varēs arī bez skanera.
komunismā katram būs aifouns un pārējais, nevajadzēs lauzties iekšā slēgtos auto.
arī skanerus nevajadzēs – kad vajadzēs, cilvēks pabrauks ar auto un pēc tam atstās to ielas malā nākamajam.
Un vispār komunisms jau iestājās 1980. gadā :D
Gribētos piedāvāt sen aizmirstu, bet drošu un visai parocīgu metodi kā iedarbināt auto – atslēga! Fiziska atslēga! Lietoju jau 8 gadus, nav nekas jāizntalē, ērti paņemama līdz, nav jānēsā telefons līdz lai atslēgtu auto, tiešām baudāms izgudrojums. Jeb jaunajai paaudzei ir tik grūti ielikt atslēgu aizdedzē un to pagriest?
Ar visām jaunajām tehnoloģijām nokraujoties ka tik nesanāk lāča pakalpojums pašiem sev.
Man mašīnu (Passat B5) ar atslēgu aizdzina tā, ka pēc tam mierīgi varēju atslēgt durvis un aizdedzes slēdzene arī nebija bojāta. Netiku gudrs kā viņi to izdarīja… Imobilaizeri gan sačakarēja. (Neiedziļināšos sīkumos, kā tiku pie viņas.)
Pielaida servisa režīmā! Par šito daudzi taisa kantainas acis, kad atbrauc uz servisu pēc mašīnas, meistars tev atdod mašīnas atslēgas, bet pa logu redzi, kā auto piebrauc pie durvīm bez atslēgām! :)
NFC var līdz 2metriem ar īsto antenu uzdabūt. Tālāk stāsts atkārtojas ar keyless
nav ko māžoties. čips zem ādas ir nākotne. identifikācija, maksāšana, atslēgas, you name it.
Apple gadījumā arī “human centipede”.
Tesla model 3 taču arī primārā atslēgšana notiek ar viedtālruni, back-up variantam ir NFC karte, līdzīgi kā ar e-talonu.
Jaunajam bembim arī.
Man nav pašam savas mašīnas. Izmantoju darba autiņu arī brīvdienās cik gribu, jo drīkstu. Ja būtu pašam sava mašīna teiktu, ka ļoti labas ziņas no Apple.
P.S. Mūsdienās iPhoniem bačas negaidīti nemirst. Piemēram, arī manai trubai bača ļoti labi un uzticīgi šancē!