Web Analytics
More
    Reklāma

    Hyundai i20: viedāks, drošāks un ar atsvaidzinātu dizainu

    Jaunākie raksti

    Hyundai Motor turpina savu veiksmes stāstu B segmentā, ieviešot atjauninātu i20 modeļu klāstu. Lai piepildītu klientu vēlmes, i20 piecdurvju un Active Cross versijai tagad izveidots modernāks dizains, kā arī atjauninātas drošības funkcijas ar Hyundai SmartSense. Visā i20 modeļu klāstā Hyundai ievieš arī optimālu braukšanas komfortu nodrošinošu septiņpakāpju pārnesumkārbu ar dubultu sajūgu (7DCT) un CO2 izmešu daudzumu samazinošu, tukšgaitā darbināta dzinēja automātiskas izslēgšanas un iedarbināšanas sistēmu ISG (Idle Stop and Go).

    “i20 ir viens no mums raksturīgajiem modeļiem, un tas veselas dekādes garumā ir bijis viens no mūsu vispārdotākajiem automobiļiem Eiropā, saka Andreass-Kristofs Hofmans (Andreas-Christoph Hofmann), Hyundai Motor Europe Mārketinga un produktu viceprezidents. “Atjauninot i20 dizainu, drošību, savienojamību un piedziņas sistēmu klāstu, mēs turpinām piepildīt mūsu klientu vēlmes šī modeļa nepārtrauktas veiksmes nodrošināšanai.”

    Reklāma

    Stils: svaigāks un modernāks izskats

    i20 stils ir piedzīvojis daudzveidīgus atjauninājumus. Elegantās i20 līnijas uzsver tā izsmalcināto eksterjeru. Piecdurvju i20 tagad grezno kaskādveida dekoratīvais režģis – visus Hyundai modeļus vienojošā pazīme. i20 ir ne tikai moderns un svaigs dizains – tas lepojas arī ar plašu un komfortablu interjeru.

    Eksterjera dizains

    Lai vairotu i20 pievilcību un piešķirtu tam izteiktāku raksturu, piecdurvju automobiļa priekšējā daļa tagad ir aprīkota ar no jauna izstrādātiem priekšējiem buferiem un kaskādveida dekoratīvo režģi. Piecdurvju i20 un i20 Active Cross automobiļu aizmugurējā daļā ir atjaunināti buferi un aizmugurējo lukturu kombinācija, piešķirot dinamiskāku izskatu. Bagāžnieka durvis ir pārveidotas numura zīmes integrēšanai. Hyundai piecdurvju i20 automobilim ir arī piešķīrusi pašapzinīgāku izskatu, aprīkojot to ar jauniem 15 un 16 collu vieglmetāla diskiem.

    Klienti var izvēlēties kādu no desmit eksterjera krāsām: Tomato Red, Champion Blue un Clean Slate ir jaunas i20 modeļa krāsas, kuras papildina jau pazīstamās krāsas – Passion Red, Aqua Sparkling, Cashmere Brown, Sleek Silver, Stardust, Polar White un Phantom Black.

    Interjera dizains

    Interjera krāsu klienti var izvēlēties no plaša interjera krāsu klāsta, kas uzsver i20 modeļa jauneklīgo izskatu. Jauno Blue interjeru papildina zils dekoratīvais elements, kas aptver priekšējo paneli visā tā platumā un durvju iekšējos rokturus. Jaunie Red Point un Blue Point interjera dizaini ar sarkanas vai zilas krāsas akcentiem, ļauj klientiem veidot atšķirīgāku sava automobiļa interjera izskatu. Kā alternatīva i20 modeļa interjeram joprojām ir pieejams arī izsmalcinātais Black un Greyish Blue interjera dizains.

    i20 lietotājiem priekšrocības dāvās arī izcilais salona plašums un bezkompromisu bagāžas nodalījums, kura ietilpība ir 326 litri (VDA).

    Moderns un savienots

    Pārskatītais Hyundai i20 modeļu klāsts piedāvā dažādas jaunas un progresīvas savienojamības funkcijas, kas neredzami integrējas ar vadītāja viedtālruni, tā nodrošinot vēl komfortablāku braucienu. Katram i20 modeļa automobilim klienti var izvēlēties kādu no četrām atšķirīgām audio sistēmām. Hyundai tagad piedāvā ne tikai 3,8 collu ekrānu, bet arī jaunu piecu collu monohromatisko ekrānu. Jaunais septiņu collu Display Audio piedāvā vieglu savienošanu ar citām ierīcēm – izmantojot Apple CarPlay un Android Auto, viedtālruņa saturu var viegli pārlūkot sistēmas displejā. Pateicoties šai iespējai, automobiļa lietotāji var izmantot savā viedtālrunī pieejamo navigācijas sistēmu, un automobilī iebūvēta navigācijas sistēma nav nepieciešama.

    Viegli vadīt, viegli darbināt

    i20 modeļiem tiek piedāvātas trīs dažādas ar benzīnu darbināmas piedziņas sistēmas. Visiem i20 modeļu klāsta automobiļiem pieejamais Kappa 1,0 litru T-GDI dzinējs piedāvā iespēju izvēlēties vienu no divām dažādām jaudām: 74 kW/100 Zs dzinējs ir pieejams komplektācijā ar manuālu piecpakāpju pārnesumkārbu, bet jaudīgākā 88 kW/120 Zs dzinēja versija ir komplektēta ar manuālu sešpakāpju pārnesumkārbu. Ir ar cita alternatīva – abās piedziņas sistēmās ir iespējams iekļaut septiņpakāpju pārnesumkārbu ar dubulto sajūgu – pirmo, ko Hyundai piedāvā i20 modeļu klāstā. Kappa 1,2 litru dzinējam, kas tiek piedāvāts piecdurvju i20 modeļiem, ir pieejamas divas ar manuālu piecpakāpju pārnesumkārbu aprīkojamas modifikācijas, kuru jauda attiecīgi ir 55 kW/75 ZS un 62 kW/84 Zs.

    Tukšgaitā darbināta dzinēja automātiskas izslēgšanas un iedarbināšanas sistēma ISG (Idle Stop and Go) ir standarta aprīkojums visās trīs i20 modeļa versijās, un tā nodrošina zemāku CO2 izmešu līmeni, vienlaicīgi nodrošinot augstāku efektivitāti. Izmantojot ISG sistēmu, degvielas ekonomija īpaši labi būs izjūtama, braucot pilsētvidē, jo ISG sistēma automātiski izslēdz dzinēju, tiklīdz automobilis ir apstājies.

    Koncentrējoties uz efektīviem benzīna dzinējiem i20 modeļa klāstā, Hyundai atbild uz tirgū pastāvošo pieprasījumu.  1.0 T-GDI tagad ir aprīkots ar iebūvētu cieto daļiņu filtru labākas vides aizsardzības nodrošināšanai. Viss i20 piedziņas sistēmu klāsts pilnīgi atbilst Euro 6d-TEMP noteikumiem.

    Drošs un uzticams: i20 aprīkojumu papildina Hyundai SmartSense

    Lai nodrošinātu atbilstību visaugstākajām Eiropas standartu prasībām, i20 ir aprīkots arī ar jaunākajām Hyundai SmartSense aktīvās drošības un vadītāja atbalsta sistēmām. Starp tām ir par izbraukšanu no braukšanas joslas brīdinošā sistēma LDWS (Lane Departure Warning System), joslas saglabāšanas palīgsistēma LKA (Lane Keeping Assist), pilsētas un starppilsētas vidēm izstrādātā frontālu sadursmju novēršanas palīgsistēma FCA (Forward Collision-Avoidance Assist), par vadītāja uzmanības pazemināšanos brīdinošā sistēma DAW (Driver Attention Warning) un tālās gaismas lukturu automātiskas pārslēgšanas palīgsistēma HBA (High Beam Assist).

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    34 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Skābene
    18.06.2018 10:34

    Papētīju spritmonitor.de uzrādītos reālos lietotāju degvielas patēriņa datus par 2018.gada i20 un secinu, ka tas viena litra motors strebj kā traks un neattaisno uz tilpumu liktās cerības.

    Kristaps Skutelis
    18.06.2018 10:36
    Reply to  Skābene

    No kurienes ir radies mānīgais stereotips, ka mazie benzīna motori ir ekonomiski? Ne sūda tak!

    Skābene
    18.06.2018 10:56

    Pieļauju ka 80tajos dovnsaizings bija risinājums, kā samazināt degvielas patēriņus, bet ne jau mūsdienās.

    madarasaule
    18.06.2018 11:03

    Noripināju nedēļu Ford C-max ar eco kādu tur 1,0 benzīna dzinēju – bānis + pilsētas, vidējais, rēķinot cik ieliets – 6 litri uz simtu.

    Skābene
    18.06.2018 11:49
    Reply to  madarasaule

    Nu aizpagājušajā vīkendā arī ripinājos pa spānijas kalnu celiņiem un secināju ka nav baigi forši, kad vāģītis ģībst pret kalnu otrajā robā! Zāģēt ar pirmo nozīmē darīt pāri savām ausīm, bet savādāk pret kalnu viņš nerāpo augšā! :D
    Identiskos apstākļos 1,9 litru dīzelītis bija daudz spriganāks un patēriņš ievērojami mazāks, kā mazlitrāžas benzīnam! Kalnos gan liela nozīme ir griezei un tā dīzeļiem ir pietiekama!

    Kristaps Skutelis
    18.06.2018 11:50
    Reply to  Skābene

    Cik labi, ka Latvijā nav kalnu un pērkot šeit i20 (vai tamlīdzīga kalibra auto) tāpat ar to nebrauksim uz kalniem. Bet idejiski, jā.

    Lapsinieks
    18.06.2018 12:02

    Varbūt, ja katru dienu nav jābrauc uz Cēsīm.

    Skābene
    18.06.2018 13:32

    Ja patīk sēdēt aiz fūres vai pat vairākām fūrēm un vari ar to sadzīvot, tad jau 1 litra ,motoram nav ne vainas! Ja gribēsi fūri apdzīt, tad meklē 5km garu taisnu posmu! :D
    Mana doma vairāk tāda, ka ar 2litru motoru var braukt tik pat taupīgi un apdzīt bez stresa.

    Kristaps Skutelis
    18.06.2018 14:08
    Reply to  Skābene

    Nu nav arī TIK traki. Pirms kāda laiciņa izskrējos ar mikroskopisko Hyundai i10 (ar 66 Zs !!! motoru) un principā, ja brauc viens, pa vējam un ir gana stingras bumbas, var arī fūres apdzīt :)

    GundarsBarons
    18.06.2018 15:13

    Ar to blusu var fūres apdzīt… pa apakšu, starp riteņiem. :) Pretīmbraucēji netraucēs.

    Lapsinieks
    18.06.2018 12:05
    Reply to  Skābene

    tiešām biji tik skops, ka bija žēl pārdesmit rubļu? Man pagājušogad Portugālē piedāvāja apgreidoties uz dīzeli un uz 3000 nobrauktajiem kilometriem man pat sanāca ietaupījums, salīdzinot ar mazo benzīna kverpli, kas tiešām kalnā jāmoca augšā ar pirmo ātrumu.

    Skābene
    18.06.2018 13:29
    Reply to  Lapsinieks

    Ar auto nomām gadās visādi, dažreiz tava pasūtītā auto vietā iedod kaut ko nejēdzīgu, bet citreiz gadās, ka tiec pie pilnīgi svaiga Mustanga.
    Kā kuro reizi paveicas, nepaveicas. Un ja mašīnu savāc lidostā pēc pusnakts, tad īpašsi lielu iespēju kaulēties nav, ja vien neesi ar mieru gaidīt rīta maiņu! :)

    azad
    18.06.2018 16:08

    Nu neēdīs viņš padsmit litrus, kā kāds lielāks motors ja ar to patrako, tas vienkārši fiziski nav iespējams, bet mokas gan var sagādāt tāda maza nīkuļa mocīšana. Pats braucu kādus 40km aiz fūres ar 1.3 motoru, jo vienkārši nebija iespējams apdzīt:D Un ar 6 vai 5 robu pat nebija vērts mēģināt, tur bija jāmet 4 vai pat 3 robā. Tepat Siguldā pa kalnu augšā 3 robs, pedālis grīdā un motors gurst.
    Šādi mēģinot dabūt kaut ko dinamisku ārā no šādiem motoriem tas arī paceļ patēriņu. Tāpēc, ja tu pērc šāda veida mugursomu, tad ar to ir jārēķinās, ka tas agregāts ir domāts vienkārši lai pārvietotos uz priekšu, braukšana tur baigā nesanāk. Tas pats ar ekonomiju! Mazāk jau ēdīs iespiežot grīdā, kā kāds 2.0 benzīns, bet tas arī atņem braukšanas prieku!

    x
    18.06.2018 16:30
    Reply to  azad

    vienkārši – katram uzdevumam savs rīks. mazs auto ar mazu motoru primāri dzīvo pa pilsētu un tur tam ir savs pamatojums. jā kāds to nopērk ikdienas 100+100km braukšanai un vēl pa kalnainu apvidu – nevajag vainot sviesta nazi par to, ka tas ne maizi griež, ne arī noder operējot – tas ir domāts sviesta ziešanai.

    Vecais Nīgrais
    18.06.2018 16:32
    Reply to  azad

    Velkot 130 pa lietuvas bāni ar 1,4 litru mazdu man patēriņš bija 12 litri.
    Pilsētā turējās ap 8 litri.
    Ar 3 litru audāku varu sasniegt daudz labākus rezultātus un braukšanas prieks kā diena pret nakti!

    Kristaps Skutelis
    18.06.2018 17:12

    Nav īsti salīdzināmi auto. Cik maksā jauns “3 litru audaks” un cik šāds i20? Starpība cenā kādas 5-6 reizes? :)

    Vecais Nīgrais
    19.06.2018 08:50

    Jaunu auto cenas protams nevar salīdzināt, bet ne jau par to ir runa. Runa ir par to, ka mazais motors salīdzinot ar lielo ir neefektīvāks!
    Inženieri jau gadu desmitiem moka mazlitrāžas motorus, bet neko baigi labāku par 80to-90to gadu rezultātiem īsti nav sasnieguši, un patēriņš joprojām turās ap 5-6 litri pie mierīgas braukšanas.
    Tādā ziņā lielo motoru lauciņā progress ir ievērojami pamanāmāks, jo 80tajos neviens neticētu, ka 5 litru motors var iekļauties 10 litros.

    Kristaps Skutelis
    19.06.2018 08:54

    Problēma gan ir tāda, ka mazos auto neliek lielus un foršus motorus. Tos liek nopirkšanā un uzturēšanā ļoti dārgajos premium klases auto.

    Vecais Nīgrais
    19.06.2018 10:55

    Jā, vecie labie laiki, kad taisīja mazos clio ar lielajiem V6 motoriem ir beigušies! :D

    Kristaps Skutelis
    19.06.2018 11:35

    Trū! :)

    azad
    19.06.2018 11:08

    Cik cilvēku tad LV var tā nopirkt vispār jaunu Auģiku no salona?:D Es salīdzinātu tā – tāds i20 jauns maksā savus 15 000Eur, iespējams mazliet mazāk. Nu lūk par to pašu naudu jau gan var skatīties lietotu Auģiku, nebūs jauns, bet par tik pieklājīgu summu jau var sameklēt arī jēdzīgu eksemplāru.

    Kristaps Skutelis
    19.06.2018 11:38
    Reply to  azad

    Diemžēl tā nevar gan salīdzināt, ekspluatācijas izmaksu starpība būs kosmoss.

    azad
    19.06.2018 11:47

    Nu skaidrs, ka izmaksas būs lielākas, bet auto jau nebūs arī vienas klases! Nevar gaidīt, ka nopirksi lielāku, labaku auto un izmaksas būs līdzīgas. Bet tieši tāpēc ir cilvēki, kuri izvēlas dārgāku auto, bet ar to ir cita braukšana. To arī nevar salīdzināt kāda ir braukšana ar i20 vai kaut vai A4.

    Kristaps Skutelis
    19.06.2018 13:32
    Reply to  azad

    Mhm. Manā pieredzē ir bijuši jau trīs labi pabraukti auto un pusotrs no tiem pat diezgan kruts (savā cenu kategorijā). Šobrīd domāju par to, ka jātiek vaļā no pabrauktā auto un vietā jānopērk kaut kas mazs, bet jauns. Kopš pirms gada izbraucu ar i20, tas auto man ir šortlistē. Prasts kā keda, lēts kā smiltis un ideāli piemērots pilsētai, kur braucu ikdienā. Ja nevar nopirkt ar baudu braucamus auto, tad nav ko māžoties ar pusrisinājumiem :) Laikam palieku vecs.

    azad
    19.06.2018 16:34

    Adekvāts lēmums no tavas puses, nav nekas pretīm, ja cilvēks pats saprot reālo situāciju! Mazliet besī tie, kuri nopirkuši mazauto un ar putām uz lūpām mēģina pierādīt, vai sev iestāstīt:D, ka ir izdarījuši pareizo risinājumu un šāds auto ir 100x labāks, kā lietots premium.
    Ja cilvēks apzinās ko pērk, tad nav iebildumu. Man jau liekas ka tas mazs nespēlē baigo lomu, ja salīdzina kaut vai ar standarta sedanu vai hečbeku, neatradīsies uzreiz 10x vairāk stāvvietu uz tā rēķina, ka par gramu īsāks auto. Bet pārējie argumenti gan – mazs nodoklis, detaļas lētākas, turklāt ja ņem jaunu, tad kādu laiku par kaut kādiem remontiem var aizmirst jo ir garantija, tikai standarta apkopes. Patēriņš nebūs mazs iespējams attiecinot uz braukšanas baudu, bet iemiņot grīdā vairāk par 12l neēdīs. Kopumā savelkot, ja cilvēks ir ar mieru uz tādu parakstīties, tad var iztikt!

    Krotow
    18.06.2018 21:21

    Vidusmēra i20 braucēji ar savu ziepjutrauku ārpus vienas valsts parasti nebrauc :) Tie, kuri to dara, jāieraksta urbāno leģendu zelta lapās.

    DSG
    18.06.2018 20:55

    Ar golf7 1.0 tsi un dsg7 rauj no vietas kā traks! 8.. sek līdz 100km/h un +- tā arī ja grīdā ;))
    Par patērīņu trase 3,5-5 l/100, pilsēta 6-7l/100, bet ja kāja smaga9un gribas mīt 1/2 pedālī pie krustojumiem) diezgan rijelīgs, vidēji ap 9l/100
    Apdzīšana nesagādā nekādu problēmu fūre, kaut tris, ja vien ātrums nav virs 140km/h :)))))

    DSG
    18.06.2018 20:59
    Reply to  DSG

    Gribēju piebilst, ka ar lielu varbūtību dinamika +- šim tāda pati(apmierinoša)
    Maza litrāža man domāt ir cīņa ar izmešiem un svaru, jo tādiem nodoklis ir ap 45eur gadā
    Kā pilsētas auto šādi motoriņi ir super!(kamēr jauni ;))

    Skābene
    19.06.2018 10:57
    Reply to  DSG

    Kas parasti izbeidzas pirmais, 1 litra motors, vai DSG kārba?
    200 tūkstošus bez kapitālā remonta var nobraukt?

    DSG
    19.06.2018 12:11
    Reply to  Skābene

    Netaisos pat eksperimentēt ar 200k :}
    Viennozīmīgi šādi auto nav autobāņu bruņiniki uz 20 gadiem.
    Kad pērc jaunu mobīlo arī cepies- ārprāts, ārprāts displejs pēc 5 gadi izdegs, bača neturēs, 300€ remonts, aii nafig palikšu pie nokia 3310(3.0 TDI) ;)))

    Skābene
    19.06.2018 12:38
    Reply to  DSG

    Telefonus parasti mainu ik pēc 2 gadiem, bet mašīnas ekspluatēju 5-7 gadi.
    Uz 5-7 gadu termiņa beigām 200k tāds nieks vien ir! Nereti arī ātrāk tie 200k saskrien.
    Es arī sev nekad nepirktu mašīnu, kurai motora vietā ir amēba! :) Kaut kā neviļus sejā ielaužas smīns, kad lasu par 1 litra motora jaudu un dinamiku. Ja nu vienīgi lejā pa krauju brīvajā kritienā! :D

    DSG
    19.06.2018 13:29
    Reply to  Skābene

    Nu tu gan lej.. 200k pa 5-7 gadi!? Ne es, ne manā pazinu lokā nav kurjeru, kas pa 5 gadiem nobrauc 200k, nu ok… bet lielākais vairums(pasvītroju) Latvijas iedzīvotāju gada nenobrauc vairak par 20k ar visiem atvaļinājuma braucieniem, jo nav jau mums te kur ta diži vālēt 200km dienā! tādēļ šāds i20 jauns ar 1l dzinēju uz 5 gadiem, bez pieķeršanās uz mūžu, ir pašā laikā vidusmēra ģimenei! Ja ir tieksme pirkt par jaunu salona auto cenu 7gadu+ vecu audi ar 2x atītu skaitītāju un kuru lietuveši tā vien glūnot trin rokas, lai izjauktu detaļās- tā jau ir diagnoze! :)))

    azad
    19.06.2018 11:06
    Reply to  DSG

    VW jau ir turbīna, kas to mazo šujmašīnu mazliet atdzīvina, tas daudz dod!

    Kartupelis3
    19.06.2018 11:48

    Kaut kā bildēs auto liekas galīgi neizsteiksmīgs..protams, ka saprātīgas cenas auto, kas viss ir ļoti labi.. bet jaunie civic vai franči atstāj tādu mūsdienīgāku iespaidu, nē? Te jau pat Duster šķiet ieliek :)
    Resp ir ok jauns lēts auto, bet šis šķiet palicis kkāda 5 golfa līmenī (kas pats par sevi ok auto), vai
    pāris paaudzes vecu peugeot atgādina, nē?
    120Zs un 6MT vajadzētu būt tak pilnībā lietojamai ar šo auto? + šis auto prasās pēc gāzes un uzrakta “krīzmobīlis” :)

    Reklāma