Kaut ko igauņi ir izdarījuši pareizi, ja aptuveni mēneša laikā pasauli apskrien ziņa par kārtējo daudzi miljonu kapitāla piesaistes notikumu. Iepriekš vēstījām, ka Taxify piesaistīja 175 miljonus dolāru, Starship Technologies – 25 miljonus dolāru un šodien laiks nākamajam Igaunijas veiksmes stāstam.

CRM/pārdošanas atbalsta rīks Pipedrive ir piesaistījis 50 miljonu ASV dolāru lielas C raunda investīcijas, lai turpinātu attīstīt produktu, izvērstu savu biznesu globāli un, iespējams, veiktu arī kāda savas jomas uzņēmuma iegādi.

Investīciju raundam aizmugurē šoreiz stāv investori no Insight Venture Partners, Bessemer Venture Partners, Rembrandt Venture Partners un Atomico. Kopā Pipedrive jau ir spējis piesaistīt 80 miljonus dolāru lielas investīcijas. Uzņēmuma vadītājs Timo Reins neizpauž sava vadītā uzņēmuma šobrīd aktuālo vērtību, taču ir zināms, ka iepriekšējā raundā, kas notika 2016. gadā, Pipedrive vērtība tika lēsta 188 miljonu dolāru apmērā un šobrīd tiek spekulēts, ka tā varētu būt pārsniegusi jau 300 miljonu dolāru robežu.

CRM joma ir pārpildīta ar daudz un dažādiem konkurējošiem produktiem, taču tos visus novāc milzīgie multifunkcionālie virtuves kombaini Salesforce un Microsoft paskatā. Tieši tāpēc Pipedrive fokusējas tieši uz pārdevēju vajadzību apmierināšanu. Tās servisa autors labi pārzina, jo pats ilgus gadus ir strādājis par pārdevēju. Pipedrive vienuviet apvieno informāciju par dažādām pārdošanas aktivitātēm (e-pastiem, zvaniem, tikšanām) un ļauj pārdevējiem būt efektīvākiem.

Pipedrive šobrīd var lepoties ar 75 000 klientu, kas strādā no 170 dažādām valstīm un kopš 2010. gada, kad serviss tika palaists, katru gadu tā apgrozījums pieaug trīsciparu skaitļu apmērā.

Reklāma

3
Leave a Reply

avatar
3 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
2 Comment authors
PuikaWorkout Recent comment authors
  Paziņot par jaunumiem  
jaunākie vecākie novērtētākie
Paziņot par
Workout
Viesis
Workout
Puika
Viesis
Puika

Šoreiz jāpiekrīt Kristapam. Igauņi letiņiem ir priekšā daudzās jomās. Arī tehnoloģiju ziņā. Tā gan = sena pagātne, bet man 1 no labākiem piemēriem šķiet Skype. Skype bija priekš tiem laikiem ofigenno kruts pasākums. Jaunatne gan to neatceras vai nezin (nav runa par Kristapu). Nu, ko es varu teikt – sūdīga jaunatne:D
P.S. Eju dzert ar pacaniem dzīvo alu + skatīties futeni. Ir tāda dzīvā alus marka “Raiskumietis”! Būs jāizmēģina šovakar vairākas krūzītes (krūzīte = 1 litrs)!

Puika
Viesis
Puika

Important update: Neaizgāju dzert alu. Tomēr bail, ka visi tie Raiskumieši, Brenguļi + Sazobieži varētu sākt traucēt darbam un, kas pats svarīgākais Kursora lasīšanai. Jāierobežo tas alus. Baigi daudz darba. Nav laika ne dropēt, ne pat lasīt Kursoru. Tagad arī eju atpakaļ uz šanci. Jomajo!!!