Reklāma

“Revolut” veido bezmaksas vērtspapīru tirdzniecības platformu

Jaunākie raksti

Kas notiek otrā pusē, kad sazināmies ar banku? Saruna ar klientu apkalpošanas vadītāju

Katram, visdrīzāk, ir bijusi situācija, kad bez zvanīšanas vai jebkādas citas saziņas ar savu banku nevar iztikt. Protams, var...

MKBHD parodē jaunāko Intel reklāmu, kas aicina boikotēt Apple datorus

Oktobra sākumā uzņēmums Intel izlaida visai neviennozīmīgi vērtējamu video, mēģinot pārliecināt esošus Apple datoru lietotājus par to, ka viņiem...

Volkswagen noliedz runas, ka ražotājam, iespējams, nāksies atlaist 30 tūkstošus darbinieku

Vācijas autobūves koncerns Volkswagen noraidīja iepriekš izskanējušo informāciju, ka tam varētu nākties likvidēt līdz pat 30 000 darbavietu, ja...

Sony papildina savu bezvadu austiņu klāstu ar WF-C500 un WH-XB910N

Sony laiž klajā divus jaunus bezvadu austiņu modeļus WF-C500 un WH-XB910N, lai mūzikas klausīšanās būtu vēl patīkamāka un ērtāka....

Klajā nākusi Garmin DriveSmart – navigācija drošākai un ērtākai braukšanai

Garmin nācis klajā ar jaunu, portatīvo GPS satelīta navigācijas sistēmu Garmin DriveSmart, kas autovadītājiem brauciena laikā sniedz vēl nebijušu...

Londonas fintech jaunuzņēmums “Revolut” šodien paziņoja, ka pārsniedzis 2 miljonu klientu robežu Eiropā un paziņo par plānu satricināt investīciju tirgu: uzņēmums veido pasaules mēroga platformu, kura klientiem sniegs iespēju investēt tādās kompānijās kā “Apple” vai “Amazon” bez maksas un vien dažu sekunžu laikā.

“Revolut” lietotnes lietotāji varēs izvēlēties un investēt Lielbritānijā un ASV biržas sarakstos iekļautās kompānijās, tāpat ETF (biržā tirgojamajos fondos). Ar šo soli uzņēmums tiecas investēšanu reformēt sistēmā, kas būtu labvēlīga klientam: padarīt to par pieejamu un iespējamu ikvienam, tāpat – demokratizēt investēšanu akcijās, likvidēt tādas barjeras, kā lieli nodokļi, sarežģītas investīciju platformu sistēmas un nogurdinoši reģistrācijas procesi.

“Vienkārši runājot, mēs tiecamies investīciju pasauli satricināt tikpat spēcīgi, kā satricinājām tradicionālo banku sistēmu. Latvijā bankas par katru operāciju vidēji ietur 15 – 25 EUR maksu, tāpat tiek aprēķinātas arī dažādas mēneša maksas; turklāt, to programmas un sistēmas visbiežāk ir neērtas, sarežģītas un lēnas. Cena, neērtības un patērējamais laiks ir galvenās problēmas, kuras atstumj cilvēkus no ieinteresētības par investēšanu – taču mūsu piedāvātais rīks padarīs to pieejamu ikvienam”, – apgalvo Andris Bičeika, “Revolut” Uzņēmējdarbības attīstības vadītājs.

“Kā arī visi citi “Revolut” produkti, mūsu investīciju rīks būs lēts, intuitīvs un pilnībā pārvaldāms ar viedtālruni – viss, ko klienti no mums arī vēlas. Tas ir vēl viens solis, veidojot pēc vienas ikonas principa darbojošos finanšu rīku, kas palīdzētu cilvēkiem pārvaldīt savu budžetu, ērti un bez maksas veikt ikdienas finanšu operācijas, un tāpat – arī sniegtu pieeju tādām lietām kā kriptovalūtas un investēšana”, – runā A. Bičeika.

Vien pēdējo 12 mēnešu laikā “Revolut” savu klientu bāzi ir palielinājusi par 300% un jau pārsniedz 2 miljonus, tā kļūstot par Eiropā visstraujāk augošo fintechkompāniju. Kompānija atklāj, ka katru mēnesi “Revolut” sistēmā veicamo operāciju  vērtība sasniedz 2 miljardus ASV dolāru, bet klientu veikto operāciju skaits pārsniedz 100 milj.

“Augšanas lūzums pēc pirmā miljona mums bija sevišķi svarīgs. Pirmo miljonu klientu sasniedzām aptuveni 2.5 gadu laikā, bet otro miljonu – vien pēdējā pusgada laikā, no novembra mēneša. Tādai izaugsmei , bez šaubām, pievienojās arī vesela rinda jaunu produktu – viedierīču un ceļojumu apdrošināšanas, pieeja kriptovalūtām, vienreizējās virtuālās kartes, ka arī augošā cilvēku neapmierinātība ar tradicionālajām bankām un to maksājumiem”, – runā “Revolut” uzņēmējdarbības attīstības vadītājs.

Visvairāk “Revolut” klientu vēl arvien dzīvo Lielbritānijā – šeit viņu skaits pārsniedz 900,000. Otrajā pozīcijā saglabājas Francija, bet ilgu laiku trešajā vietā bijušo Lietuvas tirgu nesen apstiedz strauju izaugsmi demonstrējošā Polija. Tuvākie uzņēmuma plāni iekļauj attīstību ASV, Kanādā, Singapūrā, Honkongā un Jaunzēlandē. Latvijā klientu skaits ir audzis no 9000 novembrī līdz 19000 šodien.

Reklāma
Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments
Reklāma
Reklāma