Web Analytics
More
    Reklāma

    Audi paziņo par C7 paaudzes A6 un A7 V6 TDI dzinēju vadības programmatūras neatbilstībām

    Jaunākie raksti

    Veicot iekšējo izmeklēšanu, Audi atklājis neatbilstības otrās paaudzes V6 dīzeļdzinēju (200kW) vadības programmatūrā. Šie dzinēji izmantoti iepriekšējās (C7) paaudzes Audi A6 un A7 modeļos un atklātās neatbilstības nav attiecināmas uz jaunajiem Audi modeļiem un to ražošanu.

    Pagājušajā nedēļā konstatējot dīzeļdzinēju problēmas iepriekšējās paaudzes modeļos, Audi nekavējoties informēja Vācijas Federālā motorizēto transportlīdzekļu aģentūru un Luksemburgas transportlīdzekļu reģistrēšanas pārvaldi, pārtraucot automobiļu piegādes mazumtirgotājiem. Audi turpina sadarboties ar visām atbildīgajām institūcijām, lai tālāk izmeklētu programatūras neatbilstības un notikušā apstākļus.

    Reklāma

    Audi vadītājs Rūperts Štadlers norāda: „Regulāri informējam Federālo motorizēto transportlīdzekļu aģentūru par Audi dzinēju pārbaudīšanas programmas rezultātiem. Konstatējot jebkuru neatbilstību nekavējoties sazināmies ar attiecīgajām iestādēm un iesaistītajam pusēm, lai novērstu radušos problēmu. Tāpat darījām arī šajā situācijā.”

    Kļūda ir konstatēta V6 TDI otrās paaudzes EU6 dzinējos, ar maksimālo jaudu 200 kW, kas tiek izmantoti C7 paaudzes Audi A6 un A7modeļos. Pasaulē kopumā tie ir aptuveni 60 000 automašīnu. Lai novērstu šo problēmu, Audi nodrošinās programmatūras atjauninājumu.

    Jauno Audi modeļu programatūras atbilst visiem augstākās kvalitātes standartiem un uz tiem neattiecas minēto V6 dīzeļdzinēju vadības programmatūras neatbilstības. Šī situācija arī nekādi neietekmē jauno modeļu ražošanu un nonākšanu tirgū.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    18 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    x
    09.05.2018 15:56

    dīzelis – taupīgu autobraucēju un blēdīgu ražotāju izvēle.

    Zet
    09.05.2018 16:08

    Varēja jau bildīti ieilkt ar Facelift modeli, kuram šis skandāls ir :) 11-14gada C7 šāds motors nav. Ja nemaldos, tad jaunajiem Q7 modeļiem arī ir 200kw šāds pats dīzelis, tā ka vien jāgaida jaunas ziņas.

    Kristaps Skutelis
    09.05.2018 16:54
    Reply to  Zet

    Šādi? :)

    Zet
    10.05.2018 10:34

    Nē, šis tas pats modelis tikai ar citām lampām :)))

    Kristaps Skutelis
    10.05.2018 10:53
    Reply to  Zet

    Damn, kurš tad ir īstais?

    Zet
    10.05.2018 11:37

    Ja ieraksta C7 facelift, tad pirmā bilde. Tādas taisnākas līnijas lampām. :)

    Banans
    09.05.2018 19:53

    Man honda bezmaksas atjaunina jaunako programmatūru 1x gaidā. Pierakstos, aizbraucu uz niponu un 30min laikā done. + parasti arī ir visuālā un tehniskā apskate bezmaksas, kur atdodot atslēgas iedod novērtējuma lapu. ;) Vismaz iepriekšējos 4 gadus tā ir bijis. (pirku mazlietotu, no nipona.) Tā kā ‘garantija’ jau sen kā beigusies…

    Bet laikam Vācu inženierija ir pārak mantkārīga un ‘atjaunināšana’ ir tikai lukss $$$$ iespēja?!?
    Ja šādi sit pie krūts un ar lepnumu saka, ka jauninās ar atvērtām rokām….

    Pērciet vien, vācu būves…

    y
    09.05.2018 23:52
    Reply to  Banans

    Tu maz rakstu izlasiji? Priekš kam vispār tāda programmatūras atjaunināšana vajadzīga? Tas tikai norāda uz to, ka Tavai plastmasas hondai defoltā kaut, kas nav kārtībā. Tu domā, ka programmatūra, Tev garantēs uzlabojumus tā pat vien? Ja ir uzlabojums tad jau sākumā kaut, kas nav bijis kārtībā, respektīvi nevar samazīnāt izmēšu, kaut, ko neziedojoto, vai neeiejaucoties tehniski tajā auto. Tu zaudē jaudu, ekonomiju, vai dzinēja resursu, ja neko nezaudē tad tas norāda uz to, ka sākumā inženieri ir pieļāvuši kļūdas un tagad to ir sapratuši. Kas attiecas uz audi/vw tad paši atkļājuši feilu un atzīst to. P.s. Pirms runā kaut, ko par “vācu būvi”, paskaties vai arī citiem vācu auto ražotājiem ir bijušas šādas problēmas. Kas attiecas uz japāņiem, tad tie vairāk domāti mazohistiem, kuriem patīk lūkoties uz arhaiskiiem salona elementiem un tamlīdzīgām lietām. Nu piemēram visas tās neglītās pogas, no 80desmitajiem, jancīgās navigācijas sistēmas utt., lai gan tagad jau sāk situācija uzlaboties. Ja par dzinējiem, tad vispār nerunāsim paskaties uz to noželojamo dīzelīti, ko toyota liek kruzakos un hiluxos, tie auto, knapi velk garu, un kas pats smieklīgākais, tas pat nav toyotas ražojums, jo viņi vispār dīzeļus neprot ražot. Nu un kas ir hondai, mazdai? Tieši tādi paši mazi vārgi… Read more »

    Kristaps Skutelis
    10.05.2018 00:04
    Reply to  y

    Banans laikam runā par multimediju sistēmas softa atjaunināšanu, tur tas process varētu būt biežāks. Raksta gadījumā gan Audi laikam dzēš savas izmešu šmaukšanās šaizes un tur softa maiņa ir dzinēja vadības blokam. Pie tā gan regulāri nav jālien, pareizi saki.

    Skābene
    10.05.2018 08:37
    Reply to  y

    Ja jau VAG grupas dranduļeti ir tik labi, kā Tu viņus slavē, tad kāpēc viņiem cena lietoto auto tirgū krīt ievērojami ātrāk, kā vecam Kruzakam? Vai tas varētu būt saistīts ar montāžas kvalitāti un uzticamības indeksu?

    Kristaps Skutelis
    10.05.2018 08:50
    Reply to  Skābene

    Ouch! :D Es kāreiz gaidīju, kad kāds VAG iespers tieši ar Kruzaku :D Cenas tiem traktoriem tiešām labi turas, nācās pirkt Pajero :D

    y
    10.05.2018 13:02
    Reply to  Skābene

    Es pats braucu ar 535d f10, VAGs man nav paticis kopš studiju gadiem ar 2.5 V6 TDI dzinēja problēmām,(uz tādu es iegrābos). Turklāt es nerunāju konkrēti par VAG grupu, bet par vācu auto, kā te viens gudrinieks izteicās.

    Nav runa par vērtības kritumu, vai par auto kopumā, kā tādu. Runa ir konkrēti par dīzeļdzinējiem! starp citu, kādreiz lielajiem kruzakiem bija arī v8 dzinēji un šie auto arī saglabā savu vērtību ilgāku laiku. Kruzaks ir kruzaks tas ir labs auto ar savu auru, taču vecs “geļiks” joprōjām ir dārgāks par vecu kruzaku, lai arī tas ir vācu auto. Tas tā, lai Tev būtu skaidrs, ka es šeit negrasos runāt par vērtības kritumiem un kāpumiem…

    Skābene
    10.05.2018 14:14
    Reply to  y

    Pašam saimniecībā ir bavāriešu mazais bobiks ar to pašu motoru, kas tavam f10 un pagaidām neko sliktu par bavārieti nevaru teikt, ja neskaita atsevišķus kaitinošus sīkumus. Kopumā iespaids par bavāriešu bobiku ir labs. Tomēr arī japāņus netaisos noniecināt, jo tehnoloģiskais risinājums tiešām ir prasts kā cirvis, bet tam visam ir arī sava pozitīvā puse, vienkārši risinājumi atvieglo dzīvi, jo ir mazāk kam plīst. Personīgā pieredze liecina, ka ar japāni uz servisu jābrauc retāk kā ar eiropā ražotu auto.

    y
    10.05.2018 18:20
    Reply to  Skābene

    Es nenonicinu, atsevišķi japāņi man patīk, tācu lielākā dāla, manuprāt ir atbaidoši, tas protasm ir gaumes jautājums. Turklāt jāsaprot arī tas, ja ražotājam piedāvātajā klāsta ir vairāki benzīna un dīzeļ dzinēji, iespējamība, ka būs kādas problēmas (slimības) ir lielāka nekā, ja 10 gadus ražo vienu un to pašu dīzeļ dzinēju, un tas pats ir vārgulis. Skaidrs, ka vienkāršākam auto būs mazāk kam plīst, par to pat nav runa.

    P.s.
    Kāds ir f25 ar to dzinēju, kāds “patēriņš”?:)
    Sievai plānojas f25, vai f34.

    Skābene
    11.05.2018 08:35
    Reply to  y

    Reti kurš pie mums pērk jaunu Vācieti no salona, parasti jau ved iekšā lietotu un tad arī attiecīgi piemeklē labāko paku, ko nu var atļauties. Savukārt japāņus un korejiešus diezgan naski pērk tepat uz vietas pilnīgi jaunus, jo cena atbilst 2-3 gadīgam Vācietim. Tomēr par šo naudu sanāk samērā plika japāņa komplektācija, kas uz vācieša fona liek pavīpsnāt, tomēr pircējs ar lēto japāni komplektā nopērk arī to sajūtu, ka tu mašīnai tomēr esi pirmais īpašnieks! :)

    Par patēriņiem runājot:
    Sievai ir viens patēriņš, man cits patēriņš! :D Baigi tomēr atkarīgs kur un kā brauc, vai var kruīzēt, vai jāmīcās pa štoperiem! Ja braucienu izbauda, tad tuvāk 11 litriem, ja brauc kā opis, tad varbūt būs ap 7.

    Banans
    11.05.2018 15:56
    Reply to  y

    Imobilaizeru programmu atjaunināšana ir primārais, kapēc mūsdienu ‘elektronikas’ mašīnas ir jaatjaunina. Tīrs drošības līmenis.
    Kā arī laikam ejot lietotāji feedbacko visādus ‘bugus’ ko ar dzinēja ecu ar iegūt ekeftīgāku dzinēju.

    Un nē es nerunāju par multimediju atjauninasanu. Šo gan neviens būves ražotājs nedo pa velti un prasa bargu naudu, tāpēc, ka tas viss nāk kopā ar kartēm blah blah blah u.t.t.
    ;) to es pats mājās varu atjaunināt gandrīz bezmaksas atrodot pareizajās vietās.

    Kristaps Skutelis
    11.05.2018 18:51
    Reply to  Banans

    Hmm, imobilaizers taču sastāv no vairākām daļām. Vai tad līdz ar softu kaut kā maina to daļu, kas ir atslēgā?

    Banans
    12.05.2018 09:34

    Viņi cik saprotu arī atslēgu ‘pārkodē’ ar jauno programmu, lai saprastu. jo man jādod abas atslēgas. Vismaz pirmajā reizē ka vedu prasīja. Parējās reizēs gan neko par otru atslegu neteica, bet es defaultā devu.
    Moš ja ir kāds ‘lielais’ updeits ta jāpārkodē un vajag visas atslegas, bet ka ir kādi drošības patchi, tad nē.
    Nemācēšu pateikt.
    :D protams moš viņi arī ne ko nedara, jo to parbaudīt majas apstaklos bez original kompja nevar, bet jēga no šādas feikošanas? Ja es nemaksāju ne centa, bet autiņš aizņem servisa vietu…

    Reklāma