2018. gada pirmajā ceturksnī Lattelecom grupas apgrozījums – 47,8 miljonus eiro, pieaugot par 7%, salīdzinot ar attiecīgo periodu pērn, liecina neauditētie finanšu rezultāti. Straujākais pieaugums vērojams jauno pakalpojumu biznesā – gan tehnoloģiju, gan izklaides pakalpojumu jaunajos risinājumos. Turklāt prezentēti vairāki jauni pakalpojumi un iniciatīvas – tiešsaistes TV reklāmu un auditorijas analītikas rīks CLAARA, tet gudrā māja, Baltijas eSporta līga, lietotni Shortcut tagad var iegādāties vienotā komplektā ar 4G internetu, kā arī pilnveidoti līdzšinējie pakalpojumi.

“Šī gada sākumā publiski pieteicām Lattelecom pakāpenisku uzņēmuma maiņu, stiprinot savu darbību tehnoloģiju un izklaides jomā. Pirmā ceturkšņa dati pierāda, ka izvēlētā stratēģija bijusi pareiza. Esam trīskāršojuši apgrozījumu mākoņpakalpojumiem, dubultojuši – drošības un lietu interneta risinājumiem. Ir pagājis gads, kopš ieviesām elektrības pakalpojumu, un jau esam uzsākuši piedāvāt gudrās mājas risinājumus ērtākai, komfortablākai un izdevīgākai ikdienai,” stāsta Lattelecom valdes priekšsēdētājs Juris Gulbis.

Lattelecom pirmā ceturkšņa peļņa sasniegusi 7 miljonus eiro, kas ir līdzvērtīgi attiecīgajam periodam pērn. Nedaudz auguši ieņēmumi no TV pakalpojumiem, gan pieaugot Lattelecom Interaktīvās TV lietotāju skaitam, gan arvien lielāku popularitāti iegūstot lietotnei Shortcut, kas piedāvā klientiem daudzpusīga satura izvēli un interaktivitātes iespējas. Sniegto iespēju sekot līdzi XXIII Ziemas olimpiskajām spēlēm 5 HD Eurosport kanālos, Latvijas populārā sportista Maira Brieža cīņai un citiem aktuāliem notikumiem, skatītāji novērtēja ļoti atzinīgi. Tāpat kā Latvijas filmu piedāvājumu – Ievas Ozoliņas jaunāko filmu “Dotais lielums mana māte” un latvieša dēkaiņa ceļojumu pāri Amerikai uz rollerslēpēm dokumentālajā stāstā “Neiespējamais ir iespējams”.

Gada pirmajos trīs mēnešos pieaudzis IT iekārtu un programmatūras bizness, galvenokārt, korporatīvo klientu segmentā. Būtiskākais pieaugums vērojams jauno pakalpojumu vidū: datu centru pārdoto pakalpojumu apjoms audzēts par 40%, tehnikas mazumtirdzniecības apjoms – 78%, reklāmas izvietošanas pakalpojumi – 39%, lietu internets – 91%, mākoņpakalpojumi – 317% un drošības risinājumi 112%.

Dubultots ir arī Citrus Solutions būvniecības apjoms. Šobrīd tiek īstenoti vairāki lielu, Latvijai sabiedriski nozīmīgu ēku infrastruktūras izbūves procesi: Latvijas Valsts televīzijas un radio centra interneta platjoslas izbūve, Valsts ieņēmumu dienesta un Muitas kontroles punktu izbūve, Z-torņi Pārdaugavā, kā arī citi ne tik apjomīgi projekti.

Elektrības pakalpojums tet mazāk nekā gada laikā sasniedzis 35 000 klientu. Pēdējo mēnešu jaunums ir tet gudrās mājas risinājums, kas sniedz Latvijas mājsaimniecībām modernā veidā kontrolēt elektroenerģijas patēriņu un izmaksas ar internetā bāzētu pārvaldības platformu. tet gudrās mājas risinājumi paredzēti silto grīdu kontrolei, apkures vadībai un gaisa kvalitātes uzraudzībai.

3
Leave a Reply

avatar
1 Comment threads
2 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
3 Comment authors
xLapsinieksemilsgulbis Recent comment authors
  Subscribe  
newest oldest most voted
Notify of
emilsgulbis
Guest
emilsgulbis

meanwhile paceļ cenu virszemes tv..

Lapsinieks
Guest
Lapsinieks

vajag pacelt cenu vēl 5x. narkotikām ir jābūt dārgām.

x
Guest
x

meanwhile vietējā frizētavā matu griešana kļuva dārgāka, piens un maize veikalā arī pa centam pakāpjas…..un kāds satraucas par tv?