Web Analytics
More
    Reklāma

    Jaunais Ford Mustang izskatās un arī ir ātrāks

    Jaunākie raksti

    Elegantāks, ātrāks un progresīvāks — jaunais Ford Mustang leģendārā sporta automobiļa pielūdzējiem Eiropā piedāvā sportiskāku dizainu, izsmalcinātākus dzinēja un piekares uzlabojumus, progresīvas autovadītāja palīgsistēmas un lielākas pielāgošanas iespējas.

    Slīpā jumta un kabrioleta versijā pieejamais nekavējoties atpazīstamais spēcīgais Mustang profils tagad piedāvā izsmalcinātāku aerodinamiku, ko izceļ LED apgaismojuma tehnoloģija, kā arī 11 izteiksmīgu virsbūves krāsu un jaunu vieglmetāla disku izvēles iespējas.

    Reklāma

    Mustang 5,0 litru V8 dzinējs tagad attīsta 450 ZS jaudu un komplektācijā ar 10 pakāpju automātisko pārnesumkārbu no 0 līdz 100 km/h var ieskrieties 4,3 sekundēs. Mustang 6 pakāpju manuālā pārnesumkārba tagad ir papildināta ar dzinēja apgriezienu pielāgošanas funkciju, kas ļauj ātrāk un vienmērīgāk pārslēgt zemākus pārnesumus.

    Eiropas autovadītāju vēlmēm pielāgotās Mustang braukšanas īpašības ir optimizētas ar jaunu MagneRide® regulējamo piekari un braukšanas režīmiem, tostarp jaunu individuāli pielāgojamo My Mode režīmu. Jauna aktīvā vārstu veiktspējas izplūdes sistēma piedāvā inovatīvu klusas braukšanas režīmu agriem rītiem un vēliem vakariem.

    Mustang autovadītāja palīgsistēmas, tostarp pirmssadursmes bremzēšanas palīgsistēma ar gājēju uzraudzības funkciju un joslas saglabāšanas palīgsistēma, vairo braukšanas prieku un sniedz lielāku sirdsmieru. Mūsdienīgs, pirmklasīgs salona dizains ietver maigus apdares materiālus un 12 collu digitālo mērinstrumentu paneli izcilai braukšanas kvalitātei.

    “Eiropas kāre pēc Mustang ir izrādījusies vēl lielāka, nekā mēs bijām iedomājušies — jau tagad gandrīz 33 000 Mustang automobiļu rada vienu no leģendārākajām autonozares ainavām kontinenta ielās,” stāsta Ford Motor Company grupas viceprezidents un prezidents Eiropā, Tuvajos Austrumos un Āfrikā Stīvens Ārmstrongs [Steven Armstrong]. “Uz ceļiem ir tikai daži automobiļi, kas spēj piedāvāt tādu vēsturiskā mantojuma, stila un veiktspējas kombināciju tik plašai auditorijai. Jaunais Ford Mustang piedāvā visu laiku pievilcīgāko pakotni.”

    Īsts Mustang

    Jaunā Ford Mustang virsbūve ir kļuvusi elegantāka un sportiskāka, vienlaikus saglabājot nekavējoties atpazīstamo izskatu, kas izkopts vairāk nekā 50 gadu garumā. Dzinēja pārsega profils tagad ir zemāks, tajā ir iestrādātas gaisa ieplūdes atveres, apvienojot to ar pārstrādātu apakšējo radiatora režģi, kas piešķir Mustang izteiksmīgāku, agresīvāku izskatu un vienlaikus uzlabo aerodinamiku.

    Ford inženieri īpašu uzmanību pievērsa priekšpuses cēlējspēka samazināšanai, uzstādot lielāku priekšējo dalītāju, kas palielina piespiedējspēku, lai palīdzētu noturēt priekšpusi tuvāk zemei, tādējādi uzlabojot stabilitāti. Sānu aizsargpaneļi priekšējo riteņu arku aizmugurē palielina gaisa plūsmu zem Mustang, samazinot pretestību līdz 3%.

    Spilgto Mustang aizmugures dizainu izceļ pārstrādāts bamperis un izkliedētāja elements ar standartaprīkojumā iekļautām četrām izpūtēja caurulēm 5,0 litru V8 dzinēja versijā, kas apliecina tā jaudu un veiktspēju. Tagad Mustang papildaprīkojumā ir pieejams arī jauns bagāžas nodalījuma durvju spoileris, kas rada vēl sportiskāku tēlu.

    Asajos, tīrajos un ekonomiskajos Mustang priekšējos lukturos, dienas braukšanas gaismās, virzienrādītajos un leģendārajos trīsdimensionālajos aizmugurējos lukturos tagad izmantota LED tehnoloģija, kas pieejama visu Eiropas Mustang modeļu standartaprīkojumā, turklāt pieejami arī LED miglas lukturi. Ir pārstrādāts arī priekšējo lukturi ietvaru dizains, atdarinot augšējā radiatora režģa trapeces formu.

    Mustang klientiem Eiropā būs pieejamas plašākas pielāgošanas iespējas, kas ļaus vēl vairāk izpaust klientu individualitāti. Ir pieejamas trīs jaunas izteiksmīgas un dinamiskas metāliskās virsbūves krāsas — Kona Blue, Orange Fury un Royal Crimson. Savukārt klienti, kuri vēlas izcelties vēl vairāk, var izvēlēties sacīkšu auto svītras baltā vai melnā krāsā. Jaunajiem 19 collu kaltajiem vieglmetāla diskiem ir pieejamas dažādas apdares, katra ar savu unikālo raksturu — to vidū Nickel, Ebony Black un Polished Aluminium.

    Jaunā Mustang salona dizains rada vēl pirmklasīgāku iespaidu. Maigie apdares materiāli tagad iekļauti arī durvju tapsējumā, bet durvju rokturu apdare ir no alumīnija. Viduskonsolei ir jauns ar roku darināts apšuvums no maiga apdares materiāla ar kontrastējošas krāsas šuvēm, kas rada dinamiskāku un greznāku izjūtu. Mērinstrumentu paneļa ietvars ir pieejams četrās jaunās alumīnija apdares versijās.

    Jaunā dzinēja iedarbināšanas poga mirgo sarkanā krāsā no durvju atslēgšanas brīža līdz dzinēja iedarbināšanai, piešķirot Mustang pašam savus sirdspukstus. Tā sirdspukstu skaits ir 30 sitieni minūtē, kas atbilst ponija sirdsdarbības ātrumam miera stāvoklī.

    Visā Mustang klāstā ir pieejams arī Carbon Sport salona komplekts ar zamša efekta Alcantara ielaidumiem durvīs un sēdekļos, kā arī mērinstrumentu paneļa ietvars un pārnesumu pārslēgs ar oglekļa šķiedras apdari. Pirmo reizi visā modeļu klāstā maksimālam komfortam pieejami arī apsildāmi un dzesējami sēdekļi ar ādas apdari un apsildāma stūre. Klientiem, kuri izvēlēsies papildaprīkojumā pieejamos Recaro sacīkšu sēdekļus ar ādas apdari, izvēlei būs pieejamas trīs krāsas: Show Stopper Red, Midnight Blue un Ebony.

    Nevainojama veiktspēja

    Elpu aizraujoša veiktspēja un braukšanas prieks ir Mustang asinīs jau kopš pirmā modeļa laišanas klajā 1964. gadā. Jauni spēka pārvada, šasijas un tehnoloģijas uzlabojumi ļauj jaunajam Mustang piedāvāt visu laiku patīkamāko braukšanas kvalitāti.

    Ford 5,0 litru V8 dzinējs ir pilnveidots vēl vairāk, lai tas spētu attīstīt vēl lielāku jaudu un ātrumu nekā iepriekš. Maksimālā 450 ZS jauda un 529 Nm griezes moments ir panākts, pateicoties Ford jaunajai divu degvielu augstspiediena tiešās iesmidzināšanas sistēmai un zemspiediena iesmidzināšanai ieplūdes kanālos, kas arī palielina griezes momentu pie maza dzinēja apgriezienu skaita un komplektācijā ar Ford 10 pakāpju automātisko pārnesumkārbu patērē 12 litrus degvielas uz 100 kilometriem un saražo 270 g CO2 izmešu uz kilometru.

    Ekonomiskākais 2,3 litru EcoBoost benzīna dzinējs attīsta 290 ZS jaudu un 440 Nm griezes momentu un komplektācijā ar 6 pakāpju manuālo pārnesumkārbu patērē 9,0 litrus degvielas uz 100 kilometriem un saražo 199 g CO2 izmešu uz kilometru. Tas piedāvā atsaucīgāku un baudāmāku braukšanu, pateicoties īslaicīgai turbokompresora virsspiediena funkcijai, ko aktivizē straujš paātrinājums, sniedzot papildu jaudu pēc katra pārnesuma pārslēgšanas.

    Abu dzinēju komplektācijā ir pieejama gan jaunā 10 pakāpju automātiskā pārnesumkārba, gan 6 pakāpju manuālā pārnesumkārba. Tā kā testa braucienos nobraukti vairāk nekā 6 miljoni kilometru, Mustang jaunā 10 pakāpju automātiskā pārnesumkārba piedāvā lielāku degvielas ekonomiju, kas panākta ar konstrukciju, kurā samazināta berze, un automātisko Start-Stop sistēmu, kā arī labāku paātrinājumu nekā 6 pakāpju automātiskajai pārnesumkārbai, pateicoties optimālam pārnesumu izvietojumam un lieliem pārnesuma skaitļiem.

    10 pakāpju automātiskās pārnesumkārbas elektroniskā vadības sistēma nodrošina iestatījumus, kas optimizē braukšanas režīmu veiktspēju, savukārt adaptīvā pārnesumu pārslēgšanas plānošana ļauj transmisijai pielāgoties mainīgiem apstākļiem un izvēlēties pareizo pārnesumu jebkurā situācijā — no braukšanas brīvgaitā līdz sacīkšu trases taisnei. Pārnesumu pārslēgi pie stūres nodrošina autovadītājam maksimālu kontroli.

    “Parasti, pārslēdzot pārnesumus, jūs zaudējat laiku,” komentē Ford of Europe galvenais Mustang programmas inženieris Matiass Tonns [Matthias Tonn]. “Jaunā Mustang 10 pakāpju pārnesumkārba ļauj dzinējam attīstīt maksimālu jaudu un griezes momentu pārnesumu pārslēgšanas laikā, kas nodrošina ātrāku paātrinājumu un nevainojamu veiktspēju.”

    Lai tiktu galā ar 5,0 litru V8 dzinēja jaudu, Mustang 6 pakāpju manuālā pārnesumkārba ir uzlabota ar dubultā diska sajūgu un divmasu spararatu, kas nodrošina lielāku izturību un ātrāku pārnesumu pārslēgšanu. 6 pakāpju manuālā pārnesumkārba ir aprīkota arī ar Ford jauno dzinēja apgriezienu pielāgošanas funkciju, kas izmanto dzinēja elektroniskās vadības sistēmu, lai uz īsu brīdi atvērtu un aizvērtu droseļvārstu, kad tiek pārslēgts zemāks pārnesums, tādējādi pielāgojot dzinēja griešanās ātrumu izvēlētajam pārnesumam, lai nodrošinātu plūstošu pārnesumu pārslēgšanu.

    Braukšanas uzsākšanas kontrole nodrošina maksimālu vilkmi un konsekventu braukšanas uzsākšanu no stāvēšanas pozīcijas. Elektroniskais bremžu bloķētājs, kas aktivizē tikai priekšējās bremzes un ļauj autovadītājam izslīdināt aizmugurējās riepas, lai tās uzsildītu, kad automobilis stāv, tagad ir pieejams standartaprīkojumā ar 2,3 litru EcoBoost dzinēju, kā arī 5,0 litru V8 dzinēju, kas gādā par izcilu veiktspēju, uzsākot braukšanu.

    Ford inženieri ir vēl vairāk uzlabojuši Mustang braukšanas dinamiku, lai piedāvātu tik baudāmu braukšanas kvalitāti kā vēl nekad. Pārkalibrēti amortizatori uzlabo stabilitāti līkumos, un aizmugurējā piekare ir pastiprināta ar škērsass savienojumu, kas samazina nevēlamu kustību katrā līkumā, kas var izraisīt virsbūves ļodzīšanos. Biezāki pretapgāšanās stieņi labāk kontrolē virsbūves stabilitāti, nodrošinot labāku manevrētspēju.

    Jauna papildaprīkojumā pieejama MagneRide® amortizācijas sistēma spēj zibenīgā ātrumā reaģēt uz mainīgiem ceļa apstākļiem. Unikālo šķidrumu pašā amortizatorā iespējams stimulēt elektroniski, lai panāktu augstāku vai zemāku amortizācijas pretestību atkarībā no braukšanas situācijas. Sensori uzrauga braukšanas apstākļus tūkstoš reižu sekundē, lai nodrošinātu optimālu vadāmību.

    Tiek piedāvāti divi jauni braukšanas režīmi, lai autovadītāji varētu pielāgot braukšanas apstākļiem elektronisko trajektorijas stabilizācijas sistēmu, droseļvārsta atsaucību, automātiskās pārnesumu pārslēgšanas iestatījumus, stūres un aktīvās vārstu veiktspējas izplūdes sistēmas iestatījumus. Papildus standarta (Normal), sporta (Sport), sacīkšu trases (Track) un sniega/slapju laikapstākļu (Snow/Wet) režīmam ir pieejami šādi režīmi:

    • Drag Strip režīms, kas optimizē veiktspēju maksimālam paātrinājumam no stāvus pozīcijas un 400 metru sprintā dragreisa apstākļos;
    • My Mode, kas ļauj autovadītājiem pašiem izvēlēties veiktspējas, dinamikas un izplūdes sistēmas skaņas iestatījumus.

    Jauna aktīvā vārstu veiktspējas izplūdes sistēma nozīmē, ka autovadītājs pirmo reizi var pielāgot Mustang izplūdes sistēmas toņa intensitāti savam noskaņojumam un braukšanas apstākļiem. Inovatīvo klusas braukšanas režīmu var ieprogrammēt tā, lai automātiski ierobežotu izplūdes sistēmas skaņu noteiktos laikos, lai netraucētu kaimiņiem — jo īpaši no rīta, iedarbinot 5,0 litru V8 dzinēju.

    Viedas drošības un komforta sistēmas

    Jaunais Ford Mustang klientiem Eiropā tiks piedāvāts ar plašu klāstu autovadītāja palīgsistēmu, tostarp pirmssadursmes bremzēšanas palīgsistēmu ar gājēju uztveršanas funkciju, kas izstrādāta, lai samazinātu frontālu sadursmju sekas un dažkārt pat izvairītos no tām pavisam.

    Mustang pirmo reizi tiks piedāvāts ar adaptīvo kruīza kontroli un distances brīdinājuma funkciju, kas palīdz autovadītājiem uzturēt aptuvenu distanci līdz priekšā braucošajam transportlīdzeklim, kā arī kursa maiņas brīdinājuma sistēmu, kas brīdina autovadītājus par nejaušu novirzīšanos no braukšanas joslas, un joslas saglabāšanas palīgsistēmu, kas var piemērot stūrei griezes momentu, lai iestūrētu automobili atpakaļ braukšanas joslā. Pateicoties izsmalcinātām tehnoloģijām, noteikti tiks uzlabots Euro NCAP drošības novērtējums.

    Pielāgojams digitālais 12 collu LCD mērinstrumentu panelis attēlo informāciju atbilstoši izvēlētajam braukšanas režīmam — līdzīgi kā superauto Ford GT —, palīdzot autovadītājiem izmantot automobili maksimāli efektīvi. Paneļa konfigurācija tiek automātiski mainīta atkarībā no braukšanas režīma, turklāt autovadītājs var iestatīt mērierīču attēlojumu vienā no septiņām krāsām. Ar 12 collu displeju aprīkotajos Mustang ir pieejama nozarē pirmā videospēļu stila animācija, kad tiek aktivizēts elektroniskais bremžu bloķētājs.

    Jaunais Mustang ir aprīkots arī ar Ford SYNC 3 komunikācijas, informācijas un izklaides sistēmu, kas ļauj autovadītājiem pārvaldīt pievienotus viedtālruņus, audiosistēmu, navigāciju un klimata kontroli ar sarunvalodas balss komandām un pirkstu satuvināšanas un vilkšanas žestiem 8 collu skārienekrānā. Sistēma ir savietojama ar Apple CarPlay un Android Auto.

    Ar jaunu īpašā izlaiduma modeli Ford Mustang Bullitt tiek godināts Mustang GT ar slīpo jumtu, kas tika izmantots leģendārajā Warner Bros. filmā ar Stīvu Makkvīnu [Steve McQueen]. Mustang Bullitt ir pieejams Shadow Black vai klasiskā Dark Highland Green krāsā ar uzlabotu 5,0 litru V8 dzinēju, kas spēs attīstīt 464 ZS jaudu un 529 Nm griezes momentu.

    “Nekas cits neiemieso Mustang garu un aizrautību tik ļoti kā pakaļdzīšanās filmā “Bullitt”,” apgalvo Ārmstrongs. “Jaunais Mustang Bullitt radīs līdzīgu ietekmi, kad tiks uzsākta tā tirdzniecība, piedāvājot vēl lielāku jaudu, jaunas funkcijas, piemēram, dzinēja apgriezienu pielāgošanu un B&O PLAY audiosistēmu, kā arī piezemētu eleganci — gluži kā Stīvs Makkvīns.”

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    13 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Skābene
    27.03.2018 10:23

    Sanāk ka 5litrīgais motors ir kļuvis jaudīgāks, bet 2.3 litru motors kļuvis švakāks, jo 2015.gadā tam bija 310zs, bet tagad vairs tikai 290. :(

    Tūrists
    27.03.2018 10:44

    2.3 Mustangam – nenopietni ….

    Skābene
    28.03.2018 09:52
    Reply to  Tūrists

    V6 mustang ir nenopietni, bet 2,3 ir kā radīts ES tirgum!

    x
    28.03.2018 10:03
    Reply to  Skābene

    pirms gadiem padsmit uztaisītu eiropai 2.3 v6 ar patīkamu griezes momentu, tagad tas nevienam nav īsti vajadzīgs – tie daži zirggkopji nopirks ar to, ko dos, pārējie skaitot naudu, brauks ar ko citu.

    Tūrists
    28.03.2018 13:17
    Reply to  Skābene

    Nopietni ir v8 :)

    x
    28.03.2018 22:52
    Reply to  Tūrists

    v12)

    Krotow
    27.03.2018 13:27

    Atvainojiet, taču kur Latvijā ārpus Biķernieku trases ar šo auto var legāli un no sirds iemīt grīdā?

    Lapsinieks
    27.03.2018 15:30
    Reply to  Krotow

    Jūrmalas šoseja. Liepājas šoseja. Kā man reiz teica viens bagāts čiekurs – 90 ir domāts tikai tiem, kas nemāk braukt un kam nav naudas nopirkt labu auto.

    x
    27.03.2018 16:11
    Reply to  Lapsinieks

    jā, jā, uz šaurajām šosejām kopā ar tādiem pat šumaheriem, kuri iekrampējas stūrē, uzkāpj uz gāzes un ieplestām acīm vico pa pretējo, jo savā joslā vairs netiek iekšā. paši viņi var sisties uz nebēdu, es negribu tādu dabūt sev virsū.

    Krotow
    27.03.2018 22:28
    Reply to  Lapsinieks

    Es taču skaidri pateicu – legāli. Ja visu sāktu stāstīt, ko viņi darījuši un varas iestādes to ņemtu vērā, dažādos veidos nāktos sodīt gandrīz visu valsti.

    Skābene
    28.03.2018 09:58
    Reply to  Lapsinieks

    Arī vecs saabs pa Dienvidu tiltu var skriet ar 230km/h, tur nemaz nevajag mustangu,tik jautājums vai tas būs bezmaksas skrējiens, vai maksas skrējiens ar gada atpūtu no auto vadīšanas! :D

    Aendeies Andis
    27.03.2018 13:30

    Viss, skrienu pirkt …

    x
    27.03.2018 14:26

    pārstrādāts bamperis)

    Reklāma