Šodien Ķīnas galvaspilsētā Pekinā Volkswagen prezentēja ilggaidītu flagmani – pilnībā no jauna radītu Touareg. Trešās paaudzes Touareg apliecina jaunu stila un digitalizācijas līderību ar līdz šim plašāko inovatīvo vadītāja asistentu un komforta sistēmu klāstu, kā arī vienu no lielākajām virtuālām vadītāja informācijas un izklaides sistēmām Innovision Cockpit. Tajā pat laikā visu riteņu stūrēšana un elektromehāniska pretapgāšanās stabilizācija nodrošina jaunu vadāmības un veiktspējas līmeni. Jaunais Touareg ir šobrīd tehniski attīstītākais Volkswagen.

Innovision Cockpit pirmizrāde

Touareg ir pirmais Volkswagen modelis, kas aprīkots ar jauno virtuālo informācijas un izklaides sistēmu Innovision Cockpit, kurā digitālais instrumentu panelis (ar 12 collu ekrānu) saplūst ar Discover Premium informācijas un izklaides sistēmu (ar 15 collu ekrānu), lai izveidotu digitālu kontroles, informācijas, komunikācijas un izklaides vienību, gandrīz pilnībā atsakoties no tradicionāliem taustiņiem vai slēdžiem. Innovision Cockpit ļauj pielāgot vadības un komforta palīgsistēmas savām personīgajām vajadzībām un vēlmēm, tādējādi sniedzot iespēju katram lietotājām izveidot pilnīgi “savu” Touareg.

Jaunu vadītāja asistentu un komforta sistēmu mijiedarbība

Touareg ir aprīkots ar līdz šim plašāko vadības un komforta palīgsistēmu klāstu, kāds jebkad integrēts Volkswagen automašīnās. Starp tām ir tādas inovatīvas tehnoloģijas kā Night Vision sistēma (kas tumsā spēj ieraudzīt cilvēkus un dzīvniekus ar termālās attēlveidošanas kameras palīdzību un brīdināt autovadītāju), Roadwork Lane Assist (nodrošina pusautomātisku stūrēšanu un uzturēšanu joslā, paātrināšanu un bremzēšanu līdz 60 km/h), Front Cross Traffic Assist (reaģē uz šķērsojošu satiksmi automašīnas priekšā, lai novērstu iespējamo sadursmi), aktīvā visu riteņu stūrēšana (nodrošina jaunajā Touareg kompaktklases automašīnas vadības ērtību), elektromehāniska pretapgāšanās stabilizācija, „IQ.Light” Matrix LED priekšējie lukturi (interaktīva, uz kameru balstīta tuvo un tālo gaismu kontrole) un Windshield Head-up displejs, kas tiek projicēts tieši uz vējstikla. Autovadītājs spēj izbaudīt šīs sistēmas kā vienotu veselumu, kas nemanot darbojas fonā un padara ceļošanu drošāku, ērtāku un intuitīvāku kā līdz šim.

Jauni izmēri un samazināts svars

Salīdzinot ar priekšgājējiem, trešās paaudzes Touareg ir platāks un garāks. Jaunie izmēri rada pozitīvu ietekmi gan uz automašīnas proporcijām, gan interjera plašumu. Piemēram, lielāks automobiļa garums nodrošina ievērojami plašāku bagāžas nodalījumu – tā tilpums palielināts no 697 līdz 810 litriem (ar nenolaistiem aizmugurējiem sēdekļiem). Neskatoties uz palielināto garumu un platumu, automašīnas virsbūve ir par 160 kg vieglāka, pateicoties alumīnija (48%) un augsto tehnoloģiju tērauda (52%) sakausējuma izmantošanai.

Aprīkoti ar V6 dzinējiem

Latvijā un citur Eiropā vispirms tiks piedāvāti divi V6 dīzeļdzinēji ar 170 kW/231 Zs un 210 kW/286 Zs jaudu. Tiem sekos arī V6 benzīna dzinējs (250 kW/340 Zs) un V8 turbodīzelis (310 kW/421 Zs). Ķīnā jaunais Touareg tiks piedāvāts arī jaunā plug-in hibrīda versijā (270 kW/367 Zs). Precīzs datums, kad Touareg plug-in hibrīda modelis tiks laists Eiropas tirgū, vēl nav zināms.

Piedāvājumā trīs apdares līnijas

Augstas kvalitātes pamatkomplektācijas versija būs papildināma ar trim ekskluzīvām apdares līnijām – Atmosphere, Elegance un R-Line. Atmosphere raksturo klasisks interjers, kurā dominē koks un dabiskas krāsas. Elegance ir tehnisks interjers, kurā dominē metāls un aukstie toņi. Savukārt R-Line konfigurācija pārvērš Touareg par īsti sportisku auto.

Jaunā Volkswagen pieejamība un cena Latvijā

Jauno Volkswagen flagmani Latvijā būs iespējams pasūtīt jau aprīlī un tā sākuma cena būs 59 059 EUR (ieskatot PVN 21%). Plānots, ka jaunais Touareg būs pieejams Latvijā vasaras vidū.

16
Leave a Reply

avatar
4 Comment threads
12 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
10 Comment authors
Uldis M.Ingars SiliņšA. Sh.Kartupelis3y Recent comment authors
  Subscribe  
newest oldest most voted
Notify of
A. Sh.
Guest
A. Sh.

Kaut kā tomēr visu pogu aizstāšana ar touchscreen neliekas baigi uzticama.. uz tausti konieslēgt nevar, kā tas touchscreen reaģēs pie -20? Jau iepriekš touareg aplauzās ar stūres apsildi kuru varēja ieslēgt tikai caur menuci uz touchscreen, pie lieliem mīnusiem to nevarēja veikt pirmo pusminūti, pēc pāris gadiem tam pašam modelim ieviesa pogu panelī. A cena.. par to bāzes cenu droši vien nebūs ne night vision ne pat lcd panelis un būs auduma ķeblītis ar mehānisku regulāciju:) normāls auto sāksies no 80+

Lapsinieks
Guest
Lapsinieks

un logi skrūvējami ar rokturi. un kasetnieks?

Skābene
Guest
Skābene

Bet vai šitam lielajam displejam nāk “Night panel” poga? Citādi naktī var apžilbt no tā televizora! :D

Lapsinieks
Guest
Lapsinieks

i nesmej. kaut gan – es to pogu neizmantoju. bet no pieredzes – ir bijuši nomas auto, kur tumsā tiešām ir drusku diskomforts no tās ziemassvētku egles salonā. korejiešiem īpaši indīgi sanāk.

Uldis M.
Guest
Uldis M.

Parasti jau paneļa apgaismojums pats nomainās uz nakts režīmu iestājoties tumšākam laikam, reizē arī tuvās gaismas ieslēdzas… šī fīča jau vairāk kā 10 gadus nāk vairumam auto.

x
Guest
x

vo vo. braucot jāvar pārslēgt režīmus uz tausti, nenovēršot skatienu no ceļa.
protams, ka tačs ir lētāks ražošanā un vairumam pircēju ir priekšstats, ka tas ir uh!

A. Sh.
Guest
A. Sh.

Vw.de ir jau krietni sīkāks info, nav tik traki, lielais touch ir opcija, standartā ir absolūti pietiekams 9.3 ekrāns ar fiziskām klimata un citām pogām. Vispār standartā, kā kau bija gaidāms, būs diezgan pliks, bet opcijas būs iespaidīgas. Un, par laimi, gaisa piekare saglabās līdz pat 30cm klīrensa iespēju. Q7 tai ziņā krietni noīsināja pacelšanas iespējas. Lai nu kā, pēc dažiem gadiem būs ko mobile.de pameklēt :) vēl interesanti kāds būs plug in hibrīds eiropā, itkā ķīnā kombinēsies ar 2.0 tsi bet eiropā moš ar 3.0 tdi.

Edgars
Guest
Edgars

zem multimediju paneļa ielikt ventus…. dīvaina izvēle….

Lapsinieks
Guest
Lapsinieks

jo?

Artanis
Guest
Artanis

Jo siltais gaiss ceļās uz augšu, un ja tu esi kādreiz uzlicis autiņā tālruni statīvā tieši virs ventilācijas atverēm, tad būsi pamanījis, kā tas sakarst. Tāpat arī gaisa plūsmas virziens sanāk kaut kāds pilnīgi dīvains.

Lapsinieks
Guest
Lapsinieks

hm. vai tad modernos auto tieši ģīmī bliež karstumu? ja ziemā pūš 20, tad jau ir +/- ok, lielāku siltumu uz apakšu laiž. manuprāt. varbūt kļūdos,protams

y
Guest
y

Da nekas Tur nesakarsīs, turklāt plūsmai nav jābūt jūtamai (tas ir aizvēsturisko automobīļu “ieradums”) Telpai jeb kabīnei/salonam, sauc, kā gribi ir jāuztur tāda temperatūra, kādu tās vadītājs/pasažieri vēlas un to šādas klases auto dara lieliski. Tas ir tā pat, kā ar ventilāciju – tai jābūt labai, taču to nedrīks ne dzirdēt, ne just(plūsmu). Protams, ja mēs TE iedomājamies kosmiskos mīnusus, vai plusus, tad bez max uzgrieztiem “pūtējiem” neiztikt.

Uldis M.
Guest
Uldis M.

Bet tad kad ir karsts laiks no gaisa atverēm taču nāk vēss gaiss kas gluži pretēji – dzesē attiecīgo ierīci.

Kartupelis3
Guest
Kartupelis3

3 rinda nemaz nebūs?

A. Sh.
Guest
A. Sh.

3 rinda ir q7, kautkā viņiem tie segmenti jāsadala.. žēl.

Ingars Siliņš
Guest
Ingars Siliņš

Reklāma, protams, kaut kāds kārtējais bezsakarīgais mēsls.