web analytics

Porsche uzsāk darbu pie bezpilota pasažieru lidaparātiem

Jaunākie raksti

“Telegram” – nozīmīgs spēlētājs saziņas servisu tirgū. Ko tas piedāvā un kādi riski?

"WhatsApp" nesenais paziņojums par to, ka lietotājiem savi dati jānodod "Facebook" vai arī par šo saziņas servisu var aizmirst,...

Pirmoreiz gūts ieskats, kā izskatās “Tesla” jaunā bateriju pakas struktūra

Medijam Electrek izdevies iegūt pirmo ieskatu jaunajā "Tesla" bateriju pakas dizainā, kas darbinās uzņēmuma nākotnes mašīnas. Pagājušā gada rudenī "Tesla" prezentēja...

Netflix testē telpisko skaņas atbalstu Apple AirPods Pro un AirPods Max

Beidzot gaidāma kāda jēga no Apple AirPods Pro un AirPods Max dārgo austiņu telpisko skaņas (spatial audio) atbalsta -...

“Porsche” publicē attēlus, kas liecina par papildinājumu “Taycan” modeļu saimē

Vācu autoražotājs "Porsche" publicējis tumšu attēlu, tādā veidā liekot noprast, ka tas gatavojas jauna "Taycan" modeļa prezentācijai. Šobrīd gan...

Android 12 varētu ieviest Hibernation iespēju reti izmantoto lietotņu “saspiešanai”

Android Open Source Project komanda strādājot pie jaunas Hibernation iespējas, kas ļaus samazināt lietotņu aizņemto vietu viedierīces atmiņā. Pagaidām...



Porsche ar dīzeļdzinējiem esam redzējuši, Porsche SUV arī nav nekāds retums, tagad kārta vēl vienam, iespējams, negaidītam Porsche projektam – bezpilota lidaparātiem. Tiek ziņots, ka Porsche pavisam drīz būs gatavs parādīt pirmos drona zīmējumus.

Kas ir visvilinošākais šāda tipa pārvietošanās līdzekļos? Tev nevajag ne automašīnas, ne helikoptera vadīšanas apliecību, jo lidaparāts vada sevi pats.

Lidojoši taksometri un privāti bezpilota droni nav nekāds jaunums. Dubaijas mājaslapā jau pagājušajā vasarā tika ziņots, ka darbu uzsākuši pirmie lidojošie bezpilota taksometri, kas pilsētas iedzīvotājiem un viesiem ļaus izvairīties no satiksmes sastrēgumiem vai vienkārši izklaidēties, lidojot virs pilsētas.

EHang 184 pasažieru drons spēj nolidot 50 kilometrus vai turēties gaisā 30 minūtes ar vienu uzlādi, maksimālais pasažiera svars ir 118 kg, līdzi lidojumā varēs ņemt tikai nelielu rokas somu. Pasažierim nāksies tikai piesprādzēties un ievadīt lidojuma galamērķi. EHang 184 izmantos 4G mobilo sakaru tīklus, lai saņemtu informāciju par plānoto maršrutu, kā arī nosūtītu nepieciešamo informāciju uz pasažieru dronu kontroles centru.

13 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
guest
13 Comments
vecākie
jaunākie
Inline Feedbacks
View all comments
digitalk

divi teikumi par tēmu, pārējais – ūdens par nesaistītu ziņu + zema līmeņa fotošops. tāda būs Kursora nākotne? :-/

Nelabojams

imho tieši bildīte ir asprātīgs komentārs par tēmu… atšķirībā no 95% tā saucamo “informatīvo” attēlu. Par tekstu gan jāpiekrīt.

digitalk

asprātīga, bet nekvalitatīva…

bombelats

Uz tālruņa ekrāna normāli. 😉

digitalk

tehniskajam izpildījumam nav ne vainas, tikai auto brauc no pļavas uz grāvi.

KKTK

B~~ pilns internets ar šitādiem it kā feikņūz atpazinējiem. Kāds no jums labums? Cerams vismaz Soross apr to maksā?

digitalk

tev tur viss ar galviņu kārtībā vai pēc vakardienas dūc un bo-bo? iedzer skābētu kāpostu suliņu un paguli, kamēr soross atlaidīs.

KKTK

Atbildešu pieklājīgi par fotogrāfiju, kas pēc tavām domām ir Kursora zīmēta. Pāris desmitu sekundēs ir atrodams bildes autors, uzņemšanas vieta, datums un kameras dati. Bilde tieši tā pati, kas šinī rakstā.

digitalk

linkam, protams, rociņas par īsām?

Kristaps Skutelis

Nu, cik var cepties par nesvarīgo. Mēs bildes parasti nezīmējam.

Lapsinieks

a vajag jau lēnām pašiem sākt zīmēt…comment image

Kristaps Skutelis

:D

digitalk

vai tad es Kursoru apvainoju, ka sūdīgas bildes zīmē? :)) es tik cepos, ja bezjēgā baumas tulko un, šajā konkrētajā gadījumā, piedzejo netēmu vietas aizpildīšanai.

Reklāma
Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: