Web Analytics
More
    Reklāma

    Ford Edge SUV debitē ar jaunu 238 ZS EcoBlue Bi-Turbo motoru

    Jaunākie raksti

    Ford Eiropas klientiem prezentējis jauno Ford Edge apvidus auto (SUV), kas kļuvis par visu laiku tehnoloģiski modernāko uzņēmuma ražoto automobili.

    Jaunais Ford Edge piedāvā visaptverošu uz kamerām un sensoriem balstītu vadītāja palīgsistēmu kopumu, kas paredzētas, lai braucieni būtu ērtāki, mazāk stresaini un lai autovadītājiem palīdzētu izvairīties no sadursmēm vai vismaz mazināt to ietekmi. Tajā skaitā Eiropas tirgū pirmo reizi tiek piedāvāta pēcsadursmes bremzēšanas palīgsistēma, stūrēšanas palīgsistēma Evasive Steering Assist, adaptīvā kruīza kontrole ar Stop-and-Go un joslas saglabāšanas palīgsistēmu.

    Līdz ar jauno Edge Eiropā debitē arī jaunais, jaudīgais un ekonomiskais Ford 2,0 litru EcoBlue dīzeļmotors biturbo variantā un apvienojumā ar jaunu astoņu pakāpju automātisko transmisiju, lai nodrošinātu vieglu braukšanu.

    Sportiskajā ST-Line formā atklātais jaunais Edge sevi piesaka ar uzlabotu priekšdaļas un aizmugures daļas stilu, platu un acainu resti, virsbūves daļām ar krāsu marķējumu, ieskaitot dziļos sānu sliekšņus, un 20 collu alumīnija diskiem pamataprīkojumā.

    “Palīdzot klientiem bez mazākas piepūles pārvietoties ļoti intensīvas satiksmes apstākļos, izmantojot mūsu šobrīd vismodernākās vadītāja palīgtehnoloģijas, kā arī braukt ar komfortu, ko papildina mūsu izsmalcinātais un ekonomiskais jaunais divu litru EcoBlue dīzeļmotors un astoņu pakāpju automātiskā pārnesumkārba, jaunais Ford Edge ir mūsu līdz šim pārliecinošākais piedāvājums aizvien augošajam Eiropas klientu skaitam, kuri vēlas iegādāties SUV,” sacīja Ford of Europe viceprezidents mārketinga, pārdošanas un servisa jautājumos Roelants de Vārds [Roelant de Waard].

    Vieds SUV viedai pasaulei

    Līdz ar jauno Ford Edge Eiropā debitē arī trīs jaunas Ford vadītāja palīgtehnoloģijas:

    • Pēcsadursmes bremzēšanas palīgsistēma palīdz samazināt potenciālās sekundārās sadursmes ietekmi, automātiski aktivizējot vidēju bremžu spiedienu uzreiz pēc sadursmes; automobiļa palēnināšana var potenciāli nodrošināt vieglākus tajā braucošo savainojumus un automobiļa tālāku sabojāšanu
    • Stūrēšanas palīgsistēma Evasive Steering Assist palīdz vadītājiem apbraukt apstājušos vai lēnāk braucošus automobiļus, lai palīdzētu izvairīties no sadursmes. Tā pielāgota pilsētas un šosejas ātrumiem, un šajā palīgsistēmā tiek izmantots radars un kamera, kas konstatē priekšā lēnāk braucošus un stāvošus automobiļus un nodrošina stūrēšanas atbalstu, lai potenciālas sadursmes gadījumā ļautu vadītājam attiecīgo transporta līdzekli apbraukt
    • Adaptīvā kruīza kontrole ar Stop-and-Go un joslas saglabāšanas palīgsistēmu palīdz automobilim uzturēt drošu distanci aiz priekšā braucošajiem automobiļiem un samazināt stresu garos braucienos neintensīvas satiksmes apstākļos, palīdzot automobilim saglabāt joslu

    Citas vadītāja palīgsistēmu tehnoloģijas, kurās tiek izmantotas kameras, radari un ultraskaņas sensori, lai samazinātu vadītāju stresu, ietver adaptīvo priekšējo apgaismojuma sistēmu, aklās zonas informācijas sistēmu, neapžilbinošās tālās gaismas, inteliģento ātruma ierobežotāju, joslas saglabāšanas brīdinājuma sistēmu, pirmssadursmes palīgsistēmu ar gājēju noteikšanas sistēmu un ceļa zīmju atpazīšanas sistēmu.

    Braukšana un auto novietošana pilsētās un apbūvētās teritorijās ir ievērojami atvieglota, tagad tam nepieciešams mazāk pūļu, pielietojot dažādas funkcijas, ieskaitot perpendikulārās satiksmes brīdinājuma sistēmu, Ford adaptīvo stūrēšanas sistēmu, aktīvā parkošanās palīgsistēma ar perpendikulārās parkošanās un paralēlās parkošanās palīgsistēmu, kā arī izbraukšanas palīgsistēmu, kas palīdz autovadītājiem izbraukt no stāvvietām.

    Spēcīgi izsmalcināta veiktspēja

    Jaunajā Edge ir izmantotas Ford jaunākās tehnoloģijas, lai nodrošinātu neapgrūtinātu darbību, optimizētu degvielas ekonomiju un CO2 emisiju daudzumu.*

    Ford jaunais 2,0 litru EcoBlue biturbo dīzeļmotors līdzās optimizētai degvielas ekonomijai un zemam CO2 emisiju daudzumam, kas parasti ir tipisks mazākiem motoriem, nodrošina tādu jaudu, griezes momentu un braukšanas iespaidus, kādu līdz šim spējis nodrošināt vienīgi lielāka tilpuma motors.

    Pirmo reizi piedāvājot EcoBlue dīzeļmotoru ar uzlaboto biturbopūtes sistēmu, jaunā motora konfigurācija saglabājusi uzlaboto degvielas iesmidzināšanas tehnoloģiju un EcoBlue uzbūvi, lai palīdzētu atbilst stingrajiem Euro stage 6 emisiju standartiem.

    Jaunais Edge 238 ZS 2,0 litru EcoBlue biturbo motors ir apvienots ar Ford inteliģento visu riteņu piedziņu un nodrošina optimizētu griezes momentu pie zemiem apgriezieniem, zemu trokšņa, vibrāciju un spalguma līmeni. Vienlaikus tas nodrošina arī vienmērīgu un lineāru paātrinājumu, sniedzot ērtākas braukšanas iespaidus.

    Mazā augstspiediena turbīna un lielākā zemspiediena turbīna darbojas pamīšus, pie zemiem apgriezieniem nodrošinot labāku reakciju un griezes momentu. Pie lielākiem motora apgriezieniem darbojas tikai lielākā turbīna, nodrošinot tādu pūti, kas nepieciešama maksimālas jaudas sasniegšanai.

    Uzlabotajos turbīnas un izplūdes kolektoros ir aptuveni 30 procenti niķeļa, lai nodrošinātu optimizētu pretestību 860 grādu temperatūrā, ko rada biturbo sistēma. Turbīnas gultņiem un zemspiediena turbīnas korpusam ir nodrošināta ūdens dzesēšana.

    Ar automātisko Start-Stop sistēmu standarta aprīkojumā Ford 2,0 litru EcoBlue motors jaunajā Ford Edge ir pieejams arī:

    • 190 ZS versijā apvienojumā ar manuālo sešpakāpju pārnesumkārbu un Ford inteliģento visu riteņu piedziņu
    • 150 ZS versijā apvienojumā ar Ford jauno astoņu pakāpju ātras pārslēgšanās automātisko pārnesumkārbu un priekšpiedziņu

    Ford jaunā astoņu pakāpju automātiskā pārnesumkārba izstrādāta, lai vēl vairāk optimizētu degvielas ekonomiju un nodrošinātu labas reakcijas veiktspēju, kā arī vienmērīgu, ātru pārnesumu pārslēgšanu. Transmisija, kas izstrādāta atbilstoši Eiropas braukšanas paradumiem, ietver:

    • Adaptīvo ātrumu pārslēgšanas grafiku, kas novērtē atsevišķus braukšanas stilus, lai optimizētu katra pārnesuma darbības laiku. Sistēma spēj noteikt, kad automobilis brauc pret kalnu un no kalna, kā arī asus pagriezienus, un attiecīgi pielāgot ātrumu pārslēgšanu, lai nodrošinātu stabilākas, patīkamākas un izsmalcinātākas braukšanas iespaidus.
    • Adaptīvo ātrumu pārslēgšanas kvalitātes kontroli, kas novērtē automobiļa un apkārtējās vides informāciju, lai palīdzētu pielāgot sajūga nospiešanu un pastāvīgi nodrošinātu vienmērīgu ātrumu pārslēgšanu. Tehnoloģija spēj nodrošināt arī pārnesumu pārslēgšanas vienmērīgumu, lai pielāgotos braukšanas stilam.

    Sportiskā Edge ST-Line

    Ford ST-Line modeļu klāsts, kas izstrādāts klientiem, kuri cenšas pieturēties pie sportiskā Ford ST modeļu imidža, piedāvā stilu, ko iedvesmojis Ford Performance un jaudīgās spēka piedziņas iespējas.

    Jaunajam Edge ST-Line ir drosmīgs un dinamisks eksterjera un interjera stils, kurā ietverti šādi elementi:

    • Durvju apakšējie, spārnu un virsbūves sānu moldingi virsbūves krāsā un priekšējā augšējā reste ar vienreizēju melnu horizontālo stieņu apdari
    • Augstākās klases krāsoti alumīnija diski; pamataprīkojumā 20 collu, papildaprīkojumā –21 collas
    • Divi izpūtēji, kuru gali ir ar hroma apdari
    • Perforēti pusādas Miko®-Dinamica sēdekļi ar 10 veidos elektriski regulējamiem priekšējiem sēdekļiem
    • Perforēta ādas stūre un ātrumu pārslēga uzgalis ar sarkanām vīlēm modeļiem ar manuālo pārnesumkārbu
    • Alumīnija sporta pedāļi, melns griestu apšuvums un augstākās klases velūra paklājiņi

    Sporta stilam atbilstoši noregulētā piekare vēl vairāk uzlabo jaunā Edge ST-Line braukšanas iespaidus, ko papildina Ford adaptīvās stūrēšanas tehnoloģija, kas optimizē stūres reakciju un padara jauno Edge vieglāk manevrējamu, nepārtraukti mainot stūres reakciju atkarībā no automobiļa ātruma, un stūrei piestiprinātās ātruma pārslēgšanas lāpstiņas, kas pieejamas astoņu pakāpju ātrās pārslēgšanas automātiskajai transmisijai.

    Sakariem pieslēgts un ērts interjers

    Bezvadu uzlādes paliktnis, kas atrodas jaunā Ford Edge priekšējā datu nesēju lādē, tagad ļauj bezvadu režīmā uzlādēt attiecīgās ierīces, bet Ford SYNC 3 sakaru un izklaides sistēma, kas bez maksas savietojama ar Apple CarPlay un Android Auto™, ļauj autovadītājiem kontrolēt pieslēgtos viedtālruņus, audio, navigācijas un klimata kontroles sistēmu, izmantojot balss komandas un astoņu collu skārienjūtīgo ekrānu.

    Klienti var papildus uzlabot mūzikas klausīšanās iespaidus ar jaunu augstākās klases B&O PLAY skaņas sistēmu, kas īpaši pielāgota Edge. Sistēmā tiek izmantots 10 kanālu digitālais skaņas procesors, kas kontrolē un salāgo katru skaļruni, nodrošinot vienmērīgu skaņas sadalījumu visā salonā. Surround skaņas iespēja nodrošina mūzikas klausīšanos vēl ieskaujošākā atmosfērā.

    Jaunais Edge piedāvā arī jaunu un pilnībā konfigurējamu 3D digitālo instrumentu paneli, kas ļauj autovadītājiem personalizēt spidometra, tahometra un automobiļa informācijas displeju izvietojumu atbilstoši savām priekšrocībām un pat izvēlēties kādu no septiņām krāsām, vienlaikus saglabājot vienkāršu, elegantu izskatu. Papildus pieejamās komforta un ērtību tehnoloģijas ietver panorāmas stikla lūku pilnā jumta garumā, apsildāmus un dzesējamus priekšējos sēdekļus, apsildāmus aizmugurējos sēdekļus un apsildāmu stūri.

    Saskanīgais, no augstas kvalitātes materiāliem modernā dizainā veidotais un plašais jaunā Edge salons rada premium klases sajūtas. Versijām ar astoņu pakāpju automātisko pārnesumkārbu pārveidota dizaina centra konsolē ir jauna grozāma ātrumu pārslēgšanas poga, kas nodrošina brīvu vietu un ļauj vieglāk piekļūt bezvadu uzlādes paliktnim, vienlaikus pastiprinot automobiļa moderno, izsmalcināto sajūtu.

    Arī elektroniskās stāvbremzes poga ierastās stāvbremzes sviras vietā palīdz nodrošināt maksimāli daudz vietas, atbrīvojot to regulējamiem glāžu turētājiem un dziļam mantu uzglabāšanas nodalījumam, kurā ir pietiekami daudz vietas grāmatām, rotaļlietām un planšetdatoriem. Vēl lielāks atverams cimdu nodalījums atrodas zem informācijas paneļa, bet papildu mantu uzglabāšanas nodalījums ir pieejams instrumentu paneļa virspusē.

    Visaptverošs modeļu klāsts

    Papildus sportiskajam ST-Line pilnīgi jaunais Edge Eiropas klientiem tiks piedāvāts augstākā līmeņa Vignale, stilīgajā Titanium un bagātīgi aprīkotajā Trend versijā.

    Vizuāli pamanāmi šī modeļa klāsta uzlabojumi ietver platāku resti ar unikālu apdari katram līmenim, atsvaidzinātu priekšdaļu, kas veido atlētisku un modernu izskatu. Standarta LED priekšējos un pakaļējos lukturus iespējams papildināt ar raksturīgajiem LED dienas braukšanas lukturiem. No jauna projektētais motora pārsegs nodrošina platāku un stabilāku iespaidu.

    Rekordaugsti pārdošanas apjomi

    2017. gadā Ford automobiļu pārdošanas rādītāji SUV segmentā palielinājās par 24 procentiem, ko veicināja visu laiku lielākais pārdoto EcoSport, Kuga un Edge skaits. Gada laikā Ford pārdeva 230 600 SUV automobiļus, kas nozīmē, ka viens no pieciem Eiropā pārdotajiem jaunajiem Ford automobiļiem bija SUV. Kopš ienākšanas tirgū 2016. gadā visā Eiropā pārdoti vairāk nekā 26 000 jauni Edge SUV, no tiem 16 000 – 2017. gadā.

    Jaunais Ford Edge SUV Eiropas klientiem būs pieejams šī gada otrajā pusē.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    3 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Lapsinieks
    06.03.2018 08:29

    es tiešām gribētu redzēt seju šim dzejotājam/tulkotājam

    Skābene
    06.03.2018 10:16
    Reply to  Lapsinieks

    štrunts par dzeju, galvenais, ka beidzot Edge ir ticis pie motora!

    x
    06.03.2018 10:48

    tik daudz palīgsistēmu, bet sadurmes un avārijas notiek visstulbāko iemeslu dēļ.

    Reklāma