Web Analytics
More
    Reklāma

    Eiropā pārdoti jau 100 000 Mitsubishi Outlander PHEV

    Jaunākie raksti

    Četrus gadus pēc Mitsubishi Outlander PHEV tehno-flagmaņa mazumtirdzniecības uzsākšanas Eiropā – 2013. gada 21. oktobrī – Mitsubishi Motors korporācija (MMC) var lepoties ar šajā reģionā nozīmīgu pārdoto hibrīda automobiļu skaitu – 100 000.

    Lai arī sākotnēji Outlander PHEV tirdzniecība bija plānota tikai dažos Eiropas tirgos, kā, piemēram, Nīderlandē, Skandināvijā un citur, tas ātri pierādīja savu nozīmīgumu, ieviešot vēl neredzētu dimensiju šī reģiona SUV segmentā. Līdz 2015. gada novembrim Eiropā tika pārdoti 50 000 Outlander PHEV automobiļu, un tas šajā reģionā ieguva 2015., 2016. un 2017. gada pārdotākā hibrīda auto titulu savā segmentā.

    Reklāma

    Neskatoties uz aizvien pieaugušo konkurenci šajā inovatīvajā auto segmentā, Outlander PHEV pēc pārdoto vienību skaitu saglabā savu līdera pozīciju, pagājušajā gadā iegūstot pirmo vietu Lielbritānijā, Norvēģijā un Spānijā. Kopumā Outlander PHEV laika posmā no 2017. gada janvāra līdz decembrim Eiropas reģionā aizņem 13% EV/PHEV tirgus daļu kombinētajā segmentā un 77% – SUV segmentā.

    Tehno-flagmanis

    Kopš 2013. gada, kad Outlander PHEV sevi Eiropā pieteica kā auto, kurā ir apvienoti MMC inženiertehniskie sasniegumi (4WD kopš 1936. gada, elektropiedziņa no 1966. gada, apvidus automobiļi no 1982. gada), ar zemu ietekmi uz vidi, Super-ALL Wheel Control četru riteņu piedziņu, lielisku drošību, zemiem ekspluatācijas izdevumiem, tā līdz pat šodienai tas ir augsti pieprasīts tādos spēcīgas konkurences tirgos kā, piemēram, Zviedrija un Vācija.

    Outlander PHEV ir unikāla elektriskā transportlīdzekļa bāzes arhitektūra (priekšējais elektromotors, aizmugurējais elektromotors, bez pārnesumkārbas …). Šis pilnībā integrētais, daudzpusīgais risinājums jau vairāk nekā 4 gadus pārsteidz Eiropas klientus ar vairākām priekšrocībām, piemēram, daudz mazāku svaru (energoefektivitātei), vienkāršāku izkārtojumu (bez pārnesumkārbas, visu riteņu piedziņu …), vienmērīgu un klusu motora darbību (kuru vada ļoti unikāla operētājsistēma), vienlaikus spējot nobraukt garu attālumu ar zemu degvielas patēriņu un CO2 emisijām.

    Outlander PHEV ir automobilis, kuru Japānas delegācija izmantoja Parīzē, lai piedalītos 2015. gada Apvienoto Nāciju Organizācijas Konferencē par klimata pārmaiņām (COP21). Tas ir atzīts kā videi draudzīgākais kompaktais SUV Vācijā (Auto Test Sieger in Gruen) saskaņā ar “Auto Test” un “Oekotrend” žurnālu publikācijām 2015., 2016. un 2017. gadā, kā arī 2014. gadā Šveicē nominēts kā ģimenes auto ceļojumiem** un Velsā, pateicoties tā motora klusajai darbībai, lietots ganāmpulka uzraudzīšanai. Šobrīd Outlander PHEV tiek skaidri pozicionēts kā MMC tehno-flagmanis, savukārt tā plug-in hibrīda elektriskā tehnoloģija ir viens no galvenajiem nākotnes MMC produktu stratēģijas elementiem.

    Starp Eiropā šobrīd notiekošajām debatēm par dīzeļdegvielas nākotni un automobiļu atrašanās vietu un lomu sabiedrībā, šis nozīmīgais 100 000 skaitlis apliecina Mitsubishi Motors vēlmi piedāvāt jaunus risinājumus tiem, kas vēlas būt soli priekšā pirms plānotajām izmaiņām auto industrijā.

    ** Pēc nobrauktiem 700.2 km ar Outlander PHEV, no kuriem 19% jeb 133 km sastāvēja no automaģistrālēm, 13 800 m nelīdzena ceļu seguma un 14 kalnainu apvidu, bijušais “Airbus” pilots Fēlikss Egolfs izlietoja tikai 40.55 litrus benzīna. Kopumā vidējais degvielas patēriņš bija 5.79 l / 100 km plus 1.3 kWh / 100 km.

    MITSUBISHI Outlander PHEV tirdzniecības rādītāji Eiropā
    (2013. gada oktobris – 2017. gada decembris):

    MME34 kopējais                        100,097 vienības

    1. Lielbritānija – 34,108 vienības
    2. Nīderlande – 25,399 vienības
    3. Norvēģija – 13,429 vienības
    4. Zviedrija – 9,957 vienības
    5. Vācija – 6,743 vienības
    6. Francija – 2,580 vienības
    7. Spānija – 1,941 vienības
    8. Šveice – 1,321 vienības
    9. Portugāle – 795 vienības
    10. Beļģija – 725 vienības
    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    6 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Pumba
    30.01.2018 12:53

    Toties vecāki modeļi rīmas nenormālas. Man ir 2011. gada 2.4. 15 l/100km..

    x
    30.01.2018 13:02
    Reply to  Pumba

    zinies, neko, pilnīgi neko neizsaka.
    man var būt 22l/100 ar 69.g. 1.0 un 5.5l/100 ar 2012. 3.0 un tas arī nevienam neko neizsaka. šiem skaitļiem ir nozīme tikai zināmā kontekstā – kur, kad, kādos apstākļos, cik ilgi.

    Pumba
    31.01.2018 20:07
    Reply to  x

    50% šoseja un 50% pilsēta bez lieliem korķiem. Tik cik pāris luksofori uz darbu un no darba. Izbraucu agri un mājās arī esmu agri, tāpēc korķos nesēžu. Šādā režīmā man iziet 15L/100km. Negāzēju. Parasts ierindas braucējs.
    Tiem, kuri metās te gudri spriedelēt, tad varu pateikt, ka nekunkstētu ja pa sastrēgumiem vien dzīvotos un no Rīgas neizbrauktu.
    Ātrums pilsētā līdz 60km/h, uz šosejas – 110 max.

    Nu tad rēķiniet. Zvanīju uz Skandi un tur saka, ka tas ir ok. :)

    x
    01.02.2018 08:34
    Reply to  Pumba

    mjā, ~4l virs vidējā

    Skābene
    30.01.2018 13:27
    Reply to  Pumba

    Pie kāda vidējā ātruma? Ja mīcās pa korķiem, tad arī 25 l uz 100 ir ok.

    Lapsinieks
    30.01.2018 13:34
    Reply to  Skābene

    ziemas rīts. -30, sastrēgums. būs arī visi 50. ka nemetās.

    Reklāma