Web Analytics
More
    Reklāma

    Huawei pārdošanas apjomi 2017. gadā palielinājušies par 20%

    Jaunākie raksti

    Pagājušā gada laikā tālruņu ražotājam Huawei izdevies palielināt savu tirgus daļu 26 Eiropas valstu tirgos no Stokholmas līdz pat Atēnām. Kopumā pārdošanas apjomi palielinājušies par 20% salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu.

    „Huawei ir nostiprinājis savas pozīcijas Centrāleiropas, Austrumeiropas un Ziemeļvalstu reģionā, sasniedzot vairāk kā 20% viedtālruņu tirgus daļu,” stāsta Huawei Consumer Business Group Baltijas reģiona ģenerāldirektors Jaņs Fejs (Yan Fei).

    Reklāma

    Pastāvīgi un ievērojami palielinot pārdošanas apjomus, Huawei Consumer Business Group aizvien parāda savu apņemšanos radīt inovācijas pētniecībā un tehnoloģiju attīstībā visā pasaulē, lai nodrošinātu patērētājiem vēlamās mobilās ierīces. „Mēs esam pārliecināti, ka arī nākošajā gadā jaunie viedtālruņi, kas nodrošinās klientiem intuitīvu un ērtu tālruņu lietošanas pieredzi, apstiprinās mūsu apņemšanos radīt arvien jaunas inovācijas,” papildina Jaņs Fejs.

    Pieprasījums turpina palielināties pēc visa veida Huawei viedālruņiem, sākot no jaudīgākajiem flagmaņiem līdz budžeta klases telefoniem. Lai sekotu līdzi izmaiņām mobilo tālruņu nozarē un iegūtu vairāk informācijas par lietotāju paradumu izmaiņām, 2017. gada novembrī Huawei kopā ar International Data Corporation veica pētījumu „Mobilais mākslīgais intelekts un inteliģento ierīču nākotne”. Iegūtie dati atklāj, ka 2016. gadā uz katru datoru tika pārdoti 5,6 viedtālruņi, un IDC prognozē, ka līdz 2021. gadam viedtālrunis būs jau vairāk kā 60% no visiem pasaules iedzīvotājiem. Šie dati ļoti skaidri atspoguļojas arī Huawei Consumer Business Group aizvien augošajos pārdošanas apjomos.

    Izaugsmi apliecina arī tas, ka Huawei ir kļuvis atpazīstamāks kā augstas kvalitātes zīmols visā pasaulē. 2017. gadā Huawei ievietots 49. vietā vērtīgāko zīmolu sarakstā pēc pasaulē lielākās zīmolu datu bāzes BrandZ novērtējuma. Tāpat Huawei aizvadītajā gadā ir ieņēmis 88. vietu biznesa žurnāla Forbes vērtīgāko zīmolu sarakstā, kā arī 40. vietu pasaulē vadošā zīmolu novērtētāja Brand Finance “500 pasaules vērtīgākie zīmoli” sarakstā.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    1 komentārs
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Stingra Mēbel
    18.01.2018 15:27

    Diemžēl Latvijā tā bija tikai vasara. Tam es piekrītu.

    Reklāma