Fisker vēlas uzskatīt EMotion par četrvietīgu, elektrodzinēju darbinātu sporta automašīnu, kas piedāvā luksusa klases ērtības. EMotion tiek solītas uz augšu atveramas durvis, ļoti ātra akumulatora uzlāde un iespēja ar vienu uzlādi nobraukt 650 kilometrus.
Elektrisko automašīnu tirgus pat tā pašpasludinātajam līderim Tesla neļauj izdzīvot bez līdzekļu piesaistes. Trīs ļoti populārie un vairākus gadus uz priekšu pasūtītie Tesla modeļi nespēj atpelnīt grandiozās investīcijas, kas nepieciešamas akumulatoru un citu tehnoloģiju izstrādei. Fisker sola, ka par naudas piesaisti ir padomāts.
Fisker uzsver, ka EMotion nonākšana pie klientiem ir divu gadu attālumā. 2019. gada nogalē tiks uzsākta mašīnu masveida ražošana, to dizains nemainīsies vai vismaz tas netiks būtiski mainīts. Visgrūtāk gājis ar durvju dizaina un mehānismu izveidi, bet pūliņu attaisnojušies. Tāpat EMotion aizmugurē sēdētājiem kājām vieta būs tik pat liela, kā BMW 7. sērijā.
Tiek pat solīts, ka līdz 2020. gadam Fisker būs atrisinājis visas ātrās akumulatoru uzlādes problēmas, lai EMotion varētu pilnībā uzlādēt 9 minūšu laikā.
Vai otrajā bildē redzamais 9 minūšu marinātors nāks komplektā ar auto!?
Maģiskās 9 minūtes…
ko ta šitais stāvvietā arī parkosies pa divām vietām, lai var izkāpt?
šādām durvīm jābūt ar ļoti augstu uzticības līmeni…
Štrunts par uzticību, bet par gariem cilvēkiem toč nav padomāts! Porziņģim tur būs jākāpj iekšā nometoties uz ceļiem, pretējā gadījumā atdauzīs galvu pret tām durvīm! :)
ir padomāts par turīgiem cilvēkiem)