NVIDIA metusies cīņā par geimeru sūri, grūti krāto naudiņu ar visai vājprātīga 65 collu 4K izšķirtspējas ekrāna izziņošanu. NVIDIA ļaudis nav lieki tērējuši laiku, jaunajam ekrānam tiek piedēvēts viss labākais – 4K izšķirtspēja, 120 Hz atsvaidze, HDR atbalsts, 1 ms latentums, G-Sync un citi labumi.
Turklāt NVIDIA jaunajā ekrānā iebūvējusi arī pilnu Android TV atbalstu, kas ir visai loģisks solis 65 collu ekrānam. Parastiem ļaudīm 65 collas nozīmē visai grandioza izmēra televizoru, ko apbrīno no aptuveni trīs līdz piecu metru attāluma. Geimeris no ekrāna sēž aptuveni 80 centimetru attālumā.
NVIDIA ekrānam ir Amazon, HBO, Hulu, Netflix, YouTube atbalsts, kā arī iespējams uzstādīt Plex un Kodi lietotnes. Tāpat ir pieejams iebūvēts Google Assistant, un NVIDIA 65 collu ekrāns nāks komplektā ar Metal Gear Solid 2 un Metal Gear Solid 3 Android spēlēm.
Atkal SmartTV. Diez kā šim būs ar piespiedu reklāmām izvēlnēs :P
ja jau android, tad var uzinstalēt arī adbloku?
A kuriem TV rāda tās reklāmas?
Smart TV. Pamatā grēko Samsung un LG. Lasi pats
http://www.independent.co.uk/life-style/gadgets-and-tech/news/samsung-smart-tvs-to-start-putting-ads-on-top-of-things-people-are-watching-a7057671.html
te komentāros minēti arī daži modeļi
http://www.tomsguide.com/answers/id-2608380/samsung-smart-syncplus-pop-ups.html
Vari arī googlēt par tēmu “smart tv ads in menu”.
samsung varbūt, bet kur par LG???
LG pirmie Smart TV modeļi sūtīja atpakaļ info par tevis apmeklētajām lapām un ielādētajiem failiem. Stāsta, ka pēdējie modeļi to vairs nedarot, taču vvz.
https://www.theguardian.com/technology/2013/nov/21/information-commissioner-investigates-lg-snooping-smart-tv-data-collection
Es nesaprotu cilvēkus, kuri iegādājas TV, kas rāda reklāmas. Es tādu principā nepirktu.
Arī tad, ja tas maksātu uz pusi mazāk ? :)
Aldi, ja godīgi arī tad.
Esmu nonācis pie secinājuma, ka reklāmas ir ļaunums. Malware kā mēdz teikt IT. Lieka draza, kas piesārņo smadzenes.
Ir izņēmumi, protams. Tās ir informatīvās reklāmas, t.i. tādas, kas satur derīgu informāciju. Bet pamatā mārketinga speciālisti jau sen nonākuši pie secinājuma, ka vislabāk ir reklamēt produktu, nevis preci. Un ražotāji nonākuši pie secinājuma, ka visvairāk var nopelnīt uzražojot lētu preci un pārdodot kā ekskluzīvu produktu. Tā ir vesela sistēma, uz kuras barojas pilnīgi visi. Ražotājs, reklāmas aģentūras, veikali, ziņu portāli utt. Maksā patērētājs.
nu bildē toč ir krietni mazāks ekrāns. klipā jā – bet bildē ir ap 40
Nvidia neko neparāda. redzēju minūti un trīs sekundes datorgrafikas.