Lai saspringtajā laikā pirms Ziemassvētkiem palīdzētu dāvanu meklētājiem, Lattelecom pilnveidojis savu virtuālo palīdzi Aneti, kas tagad palīdz arī izvēlēties piemērotākās dāvanas. Anete pirmo reizi tika prezentēta oktobrī, un tagad ir izstrādāta īpaša Ziemassvētku versija, kas pirmo reizi Latvijā piedāvās iespēju piemeklēt dāvanas.

Šobrīd čatbots paredzēts Ziemassvētku laikam, lai testētu pārdošanas atbalsta iespējas, klientu vajadzības un nākotnē sniegtu individuālus piedāvājumus, kā arī atvieglotu pirkuma procesu.

Atbildot uz Anetes jautājumiem, klients nonāk pie konkrētām idejām, ko dāvināt dažādiem saņēmējiem – otrai pusītei, vecākiem, bērniem, kā arī ir iespējams norādīt budžetu, kurā vēlas iekļauties.

Lai uzsāktu sarunu, jādodas uz lattelecomveikals.lv un čatā jāuzrunā Anete, izvēloties kritēriju, pēc kura atlasīt dāvanu, piemēram, kam vēlas to pasniegt. Balstoties uz izvēlēto scenāriju, Anete uzdos papildu jautājumus un piedāvās iespējamos dāvanas variantus. Palīdzību var saņemt arī citos jautājumos, piemēram, uzzināt, kur atrodas tuvākais veikals, par piegādes termiņiem un citiem nosacījumiem svētku laikā.

Anete spēj uzdot precīzus un svarīgus jautājumus, izmantojot iepriekšējo gadu pieredzi par raksturīgākajiem klientu jautājumiem pirmssvētku laikā. Ja sarunas laikā ar Aneti nav iegūta vajadzīgā atbilde, tiek piedāvāts turpināt sarunu ar e-veikala konsultantu.

Turpmāk plānots arī izpētīt iespējas, kā Anete nodrošinātu pirkuma apmaksu uzreiz vai izvērtētu klienta iespēju veikt apmaksu vēlāk, dalītajā maksājumā.

E-veikala botu izstrāde un testi notika sadarbībā ar diviem partneriem – AlphaBlues un Tilde. E-veikala Anete strādā ar iepriekš izstrādātu jautājumu – atbilžu loku, savukārt ar Anetes versiju Facebook lapā “Lattelecom Anete” joprojām iespējams aprunāties un noskaidrot aktuālos jautājumus par Lattelecom pakalpojumiem. Kopš oktobra, kad Lattelecom prezentēja pirmo latviešu valodā runājošo botu, ir notikusi 1481 saruna un sniegtas atbildes uz 15527 jautājumiem.

4
Leave a Reply

avatar
3 Comment threads
1 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
4 Comment authors
Artis ĀbolsdigitalkKrotowViesis Recent comment authors
  Subscribe  
newest oldest most voted
Notify of
Viesis
Guest
Viesis

Kāds ir mēģinājis gan šo čatbotu, gan čatbotus ārzemēs? Šo konkrēto pamocīju, kad pirmo reizi uzradās – ļoti nepatika pieredze. Neprata atbildēt ne uz vienu jautājumu. Centos uzdot pēc iespējas vienkāršāk un tipiskāk, lai atbilstu predefinētiem jautājumiem, bet vienalga – nekā. Ļoti pietrūka arī normālai sarunai raksturīgais – konteksts. Tas ir – bota spēja atcerēties iepriekšējo jautājumu un saprast, ka nākamais varētu būt papildinošs, saistīts ar tagad uzdoto jautājumu.

Kādam ir cita / labāka pieredze, ar ko padalīties? Ideja par robotizētu / automatizētu klientu apkalpošanu šķiet super, bet izskatās, ka vēl ne tuvu nav klāt šī nākotne.

Krotow
Guest
Krotow

Noliec otrā pusē Siri un lai abas pļāputašas vārās :)

digitalk
Guest
digitalk

no Anetes stulbuma Siri uztaisīs harakiri! ;)

Artis Ābols
Guest
Artis Ābols

Tas nav čata bots, bet gan parasts predefinēts interneta veikals, kur var nopirkt 3 telefonus, 2 TV un blenderi.

Tāds pats intelekta līmenis, kas zvanot uz tālruni – lai runātu latviski, nospied 1, krieviski 2. Lai izvēlētos sarunas tematu nospied…