Luksusa zīmolu preču ražotāji uzvarējuši tiesvedībā, kas ļauj tiem noteikt preču pārdošanas liegšanu tiešsaistē, ja tā negatīvi ietekmē zīmola vērtību. Calvin Klein, Covergirl un Chloe zīmolu īpašnieks Coty tiesvedībā pieprasījis liegumu preču izplatītājiem nepārdot preces Amazon un citos tiešsaistes veikalos.
Vācijas mazumtirgotājs Parfumerie Akzente pārdevis Coty kosmētiku Amazon un citviet tīmeklī, kaut arī Coty vairākkārt lūdzis to nedarīt.
Luksusa zīmoli visai ilgi centušies ASV un Eiropā tikt vaļā no saistības ar Amazon, kas tiek vērtēta kā luksusa statusu pazeminoša. Līdzvērtīgu liegumu pieprasījis LVMH, kas ir Moët & Chandon, Hennessy un Louis Vuitton zīmolu īpašnieks.
Vēl 2010. gadā Eiropas tiesas lēma, ka luksusa zīmoli, kuru tirgus daļa ir zem 30%, var liegt savu preču pārdošanu tiešsaistē. Vienlaikus Vācijā tiesa lēma, ka Adidas un Asics nevar liegt savu preču pārdošanu Amazon, jo tās ir uzskatāmas par gandrīz pirmās nepieciešamības precēm. Turpmāk Vācija nevarēs šādā veidā regulēt Adidas, Asics un citus ražotājus.
ir viedoklis, ka Latvijā konnkurences padome lobē maxima intereses un lielajiem tirdzniecības centriem uzspiež slēgt nomas līgumus ar Maxima, kas tirdzniecības centram uzreiz piešķir lētuma un prastuma pazīmes (Domina, Rīga Plaza). Kamēr Alfa, kurā ir Rimi turpina paplašināties, Domina un Rīga Plaza ir nolemtas stagnācijai, jo cīņā par pirktspējīgiem klientiem šie centri ir zaudējuši!
ja tik ļoti rūp tēls, varētu pārdot savu kosmētiku tikai īpašos veikalos pasaules lielākajās pilsētās (piem. rīga vai hamburga skaitītos par mazu un par necienīgu), kur klientiem pusgadu iepriekš jārezervē apmeklējuma laiks un ieeja veikalā tikai no stāvvietas, pie kuras uzraksts “iebraukšana tikai ar rollsroisiem”.
pasaule tikmēr iet uz priekšu, bet dinozauri lai vēl paspēlējas konsjeržos.
Nez.. 220 arī paliks bez?