Web Analytics
More
    Reklāma

    Apple uzvara Eiropas tiesvedībā nozīmēs Xiaomi planšetdatoru nāvi

    Jaunākie raksti

    Xiaomi vēl 2014. gadā Eiropas intelektuālā īpašuma uzraugiem iesniedza Mi Pad planšetdatora nosaukuma aizsardzības pieteikumu. Apple uzreiz metās cīņā pret Xiaomi, jo Eiropa ir vieta, kur Apple var savu intelektuālo īpašumu aizsargāt. Xiaomi ASV savu degunu šī iemesla dēļ īsti nebāž, bet Āzijā intelektuālā īpašuma aizsardzība ir nosacīta.

    Apple uzskatīja, ka Mi Pad nosaukums ir pārāk tuvs iPad, jo angliski runājošie to dēvētu par “my pad” – tas sarunvalodā skan pārāk līdzīgi iPad.

    Reklāma

    Eiropas Vispārējā tiesa atzina, ka Apple šajā gadījumā ir taisnība, liedzot Xiaomi reģistrēt Mi Pad zīmolu Eiropā. Xiaomi ir tiesības turpināt cīņu Eiropas Augstākajā tiesā, bet izskatās, ka Mi Pad dienas vismaz Eiropā ir skaitītas.

    Te gan jāatzīmē, ka planšetdatoru tirgus vispār eksistē tikai pateicoties Apple iPad un iPad Pro.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    12 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Skābene
    07.12.2017 08:40

    Man ļoti patika ķīnas tiesas spriedums autobūvnieku lietā, kur tiesa pateica, ka ir jābūt īpaši stulbam, lai sajauktu ķīniešu ražotu X6 ar vācu BMW x6. Pat ja nosaukumi ir līdzīgi, visi tāpat atšķirs īstu X6 no ķīniešu salipināta X6.
    Parādiet man to muļķi, kas nespēj atšķirt Xiaomi MiPad, no Ipad! To laikam neprot tikai paši Apple darbinieki un juristi, jo visi pārēji redz kas ir kas! :)

    Ja krievi kādu Ladas modeli nosauktu par Rover, diez vai atrastos muļķis, kas to varētu sajaukt ar īstu LAND ROVER.

    Skābene
    07.12.2017 08:42
    Reply to  Skābene

    Vispār aptiekām vajadzētu iesūdzēt tiesā apple, jo viņu iPad ir ļoti līdzīgs aptiekās pārdodamajam EyePad, ja nu kāds sajauc un aizlīmē aci ar IPad!?

    Delta
    07.12.2017 08:44
    Reply to  Skābene

    Jā, jā un My Pad ir līdzīgs MoPed, ka nesajauc vēl ar mopēdu Rīga!

    x
    07.12.2017 09:29
    Reply to  Skābene

    nu pipec, es domāju ka ipad ir dēlītis gaļas griešanai.
    nu viss, tagad tiesāšos ar apple par nesamērīgajiem izdevumiem, kas man radās sakarā ar pārlieku uzticēšanos ražotājam.

    bet kopumā apple ir muļķi, jo nudien ir glupi iedomāties ka kāds dos priekšroku tikai nosaukuma dēļ.
    savukārt xiaomi arī muļķi, ja nespēja izdomāt jebkādu citu nosaukumu, kam nevar piesieties. ja gribās tieši padu, tad ķīniešu valodā dian ir kas līdzīgs. mi dian. median. padian. xidian. da vienalga.

    Kristaps Skutelis
    07.12.2017 09:33
    Reply to  x

    Cik gan ļoti tu nesaproti biznesu :(

    x
    07.12.2017 09:47

    tā jau ir.

    bet tu tomēr tici, ka pasaulē ir cilvēki, kuri pa ceļam uz applestori ierauga mipadu, padomā – o, tepat jau ir! – un nopērk xiaomi? un ka apple rūp šo cilvēku nauda (nez, cik tādu ir)?

    Skābene
    07.12.2017 10:17
    Reply to  x

    Xiaomi nav tik daudz patentu, tāpēc arī apple redz vieglu iepsēju noraut kušķi no Xiaomi, jo Xiaomi nav ko likt preti, nav jau Samsung vai Motorola.

    Kristaps Skutelis
    07.12.2017 10:37
    Reply to  x

    Es domāju, ka savu produktu zīmoli un preču zīmes ir jāaizsargā ar visiem iespējamajiem rīkiem un paņēmieniem. Tāpēc arī iPad ir pasaulē zināmākais un populārākais planšetdators.

    x
    07.12.2017 10:55

    man šķiet, tu jauc. apple prece ir verķis, kas darbojas vajadzīgajā veidā. vai tas saucas tieši pad vai kā, nav būtiski, galvenais lai nebūtu bad. ja apple ražos sūdu, nekādi patenti un nosaukumi cilvēkiem neliks izdarīt izvēli par labu apple. ražotājam ir jāstrādā pie tā, lai no pieciem padiem pircējs izvēlētos viņu padu, neskatoties uz nosaukumu un cenu, lai pircējs atpazītu un izvēlētos.
    tantiņa, lai arī ir naiva, tomēr saprot ka šķūnīti nav tas, kas rakstīts uz sienas, bet visparastākā malka.

    Patenta birojs
    07.12.2017 12:31
    Reply to  x

    Paldies par ideju, skriešu reģistrēt iPagali un iBriketi.

    x
    07.12.2017 12:40
    Reply to  Patenta birojs

    uzreiz iJebko

    Kristaps Skutelis
    08.12.2017 18:38
    Reply to  x

    Nē, dzīvē tas tā nedarbojas.

    Reklāma