Web Analytics
More
    Reklāma

    Tesla prezentē Tesla Semi elektriskās smagās automašīnas

    Jaunākie raksti

    Tesla Semi ir uzņēmuma īpašnieka Īlona Maska izsapņota smago automašīnu nākotne. Tesla Semi nav ātrumkārbas, nav sajūga, nav liela un sarežģīta dzinēja, nav nekā, kas varētu būt dārgi un ilgi labojams.

    Tesla Semi pamata ideja ir uzticamība un ātra detaļu nomaiņa. Masks prezentācijas laikā uzsvēra, ka Tesla Semi nav kam salūst pirmajos 1.6 miljonos kilometru (1 miljons jūdžu), arī bremžu kluči un diski kalpos mūžīgi, jo Tesla Semi gandrīz visu bremzēšanas enerģiju pārvērtīs atpakaļ elektrībā.

    Pamatīgi pārstrādāta vadītāja vieta salonā, bet vismaz pagaidām Tesla Semi nesaņems gultasvietu automašīnas salonā. Uzsvērts, ka nākotnē Tesla Semi modeļi būs pieejami ar gultasvietu, bet tās ieviešana nepalielinās auto kopējos izmērus.

    Tesla Semi izmantos jauna tipa Megacharger uzlādes punktus, kas tiks izvietoti kravas iekraušanas un izkraušanas vietās. 30 minūšu uzlāde nodrošinās aptuveni 650 kilometru nobraukumu. Tesla Semi būs pieejami dažādās versijās – ar papildus akumulatoriem, ar dubultajiem riteņiem u.tml.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    13 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Krotow
    17.11.2017 10:58

    Un kas smagajos auto nav dārgs remontējot? Guļasvietas neesamība, domāju, bija jau sākumā ieplānota. Jo doma bija atbrīvoties no vadītāja vispār.

    Skābene
    17.11.2017 11:20
    Reply to  Krotow

    Baidos, ka bez vadītāja vismaz gadus 10-20 kravinieki vēl nespēs braukt! Ja nu vienīgi speciāli adaptētos maršrutos no loģistikas punkta līdz loģistikas punktam.

    digitalk
    17.11.2017 11:42

    priekšējo riteņu arka nav biki tā ka par zemu? dizaineru renderos tā izskatās projektēta dūnu spilvenu pārvadāšanai.

    Krotow
    17.11.2017 13:54
    Reply to  digitalk

    Dizaineris būs bijis pneimatisko lowraideru fans.

    Maris Laudams
    17.11.2017 12:18

    Baigi nesmuks

    khe
    17.11.2017 12:48

    Visi tik gudri, ka nav ko d*rst pasūtīt.
    Kursoram ļoti labs lasītāju pulks. Dizaineri, auto inženieri. Sanāk katram savs eksperts.

    Andish Gonzalez
    18.11.2017 01:29
    Reply to  khe

    Un es te tērēju 100stundu, lai atrastu inženierus un dizainerus.. izrādās, viņi visi ir šeit!

    Beidzot sāk veikties. 😄

    Falks
    17.11.2017 13:18

    bez dzinēja un bremzēm vēl jau ir gultņi un piekare, baidos ka tās lietas pa reāliem ceļiem neiet miljonu.

    Skābene
    17.11.2017 14:11
    Reply to  Falks

    Nu te jau var uzjautāt Rīgas satiksmei, cik ilgi iet trolejbuss! :D

    x
    17.11.2017 22:18
    Reply to  Skābene

    ja mazgā ar nanoūdeni, tad tikai mazie remonti.
    bet rez. daļas gan jāpērk caur labo zēnu starpniekfirmu!

    davfreim
    17.11.2017 16:07

    Un kur tad Roadster 2020?

    Brutto
    17.11.2017 22:14
    Skābene
    21.11.2017 08:54
    Reply to  Brutto

    Kravas trolejbuss! :)

    Reklāma