Reklāma

Tesla prezentē Tesla Semi elektriskās smagās automašīnas

Jaunākie raksti

ASUS ROG Rapture GT-AX11000 Pro būs spēļu entuziastiem paredzēts maršrutētājs

ASUS Republic of Gamers (ROG) izziņojuši jaunu bezvadu maršrutētāju ROG Rapture GT-AX11000 Pro, kas paredzēts spēļu entuziastiem. ROG Rapture...

Klerb ir kā Tinder tiem, kuri ļoti mīl lasīt grāmatas

Lietotne Klerb varētu būt lieliska ļoti lieliem grāmatu mīļiem, lai tuvējā apkārtnē atrastu cilvēkus, ar kuriem dalīties savā grāmatu...

Miris ikoniskās Stīva Džobsa bītlenes dizaina autors

Gan Stīva Džobsa karstākie fani, gan cilvēki, kas nedaudz seko līdzi tehnoloģiju pasaule, atceras bijušā Apple izpilddirektora ikonisko stilu,...

Tesla ASV un Kanādā pārtrauc pieņemt Model 3 Long Range pasūtījumus

Elektroauto ražotājs Tesla ASV un Kanādā pārtraucis pieņemt jaunus pasūtījumus populārajam Model 3 Long Range modelim. Pasūtījumu lapā tagad...

Samsung uzskata, ka salokāmie viedtālruņi trīs gados apdzīs Galaxy S modeļus

Samsung paši uzskata, ka lokano ekrānu viedtālruņi tikai tagad sāk uzņemt apgriezienus. Sagaidāms, ka lokano ekrānu viedtālruņi tuvāko trīs...

Tesla Semi ir uzņēmuma īpašnieka Īlona Maska izsapņota smago automašīnu nākotne. Tesla Semi nav ātrumkārbas, nav sajūga, nav liela un sarežģīta dzinēja, nav nekā, kas varētu būt dārgi un ilgi labojams.

Tesla Semi pamata ideja ir uzticamība un ātra detaļu nomaiņa. Masks prezentācijas laikā uzsvēra, ka Tesla Semi nav kam salūst pirmajos 1.6 miljonos kilometru (1 miljons jūdžu), arī bremžu kluči un diski kalpos mūžīgi, jo Tesla Semi gandrīz visu bremzēšanas enerģiju pārvērtīs atpakaļ elektrībā.

Pamatīgi pārstrādāta vadītāja vieta salonā, bet vismaz pagaidām Tesla Semi nesaņems gultasvietu automašīnas salonā. Uzsvērts, ka nākotnē Tesla Semi modeļi būs pieejami ar gultasvietu, bet tās ieviešana nepalielinās auto kopējos izmērus.

Tesla Semi izmantos jauna tipa Megacharger uzlādes punktus, kas tiks izvietoti kravas iekraušanas un izkraušanas vietās. 30 minūšu uzlāde nodrošinās aptuveni 650 kilometru nobraukumu. Tesla Semi būs pieejami dažādās versijās – ar papildus akumulatoriem, ar dubultajiem riteņiem u.tml.

Reklāma

13 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
13 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
Krotow
17.11.2017 10:58

Un kas smagajos auto nav dārgs remontējot? Guļasvietas neesamība, domāju, bija jau sākumā ieplānota. Jo doma bija atbrīvoties no vadītāja vispār.

Skābene
17.11.2017 11:20
Reply to  Krotow

Baidos, ka bez vadītāja vismaz gadus 10-20 kravinieki vēl nespēs braukt! Ja nu vienīgi speciāli adaptētos maršrutos no loģistikas punkta līdz loģistikas punktam.

digitalk
17.11.2017 11:42

priekšējo riteņu arka nav biki tā ka par zemu? dizaineru renderos tā izskatās projektēta dūnu spilvenu pārvadāšanai.

Krotow
17.11.2017 13:54
Reply to  digitalk

Dizaineris būs bijis pneimatisko lowraideru fans.

Maris Laudams
17.11.2017 12:18

Baigi nesmuks

khe
17.11.2017 12:48

Visi tik gudri, ka nav ko d*rst pasūtīt.
Kursoram ļoti labs lasītāju pulks. Dizaineri, auto inženieri. Sanāk katram savs eksperts.

Andish Gonzalez
18.11.2017 01:29
Reply to  khe

Un es te tērēju 100stundu, lai atrastu inženierus un dizainerus.. izrādās, viņi visi ir šeit!

Beidzot sāk veikties. 😄

Falks
17.11.2017 13:18

bez dzinēja un bremzēm vēl jau ir gultņi un piekare, baidos ka tās lietas pa reāliem ceļiem neiet miljonu.

Skābene
17.11.2017 14:11
Reply to  Falks

Nu te jau var uzjautāt Rīgas satiksmei, cik ilgi iet trolejbuss! :D

x
17.11.2017 22:18
Reply to  Skābene

ja mazgā ar nanoūdeni, tad tikai mazie remonti.
bet rez. daļas gan jāpērk caur labo zēnu starpniekfirmu!

davfreim
17.11.2017 16:07

Un kur tad Roadster 2020?

Skābene
21.11.2017 08:54
Reply to  Brutto

Kravas trolejbuss! :)

Reklāma