Tesla Semi ir uzņēmuma īpašnieka Īlona Maska izsapņota smago automašīnu nākotne. Tesla Semi nav ātrumkārbas, nav sajūga, nav liela un sarežģīta dzinēja, nav nekā, kas varētu būt dārgi un ilgi labojams.
Tesla Semi pamata ideja ir uzticamība un ātra detaļu nomaiņa. Masks prezentācijas laikā uzsvēra, ka Tesla Semi nav kam salūst pirmajos 1.6 miljonos kilometru (1 miljons jūdžu), arī bremžu kluči un diski kalpos mūžīgi, jo Tesla Semi gandrīz visu bremzēšanas enerģiju pārvērtīs atpakaļ elektrībā.
Pamatīgi pārstrādāta vadītāja vieta salonā, bet vismaz pagaidām Tesla Semi nesaņems gultasvietu automašīnas salonā. Uzsvērts, ka nākotnē Tesla Semi modeļi būs pieejami ar gultasvietu, bet tās ieviešana nepalielinās auto kopējos izmērus.
Tesla Semi izmantos jauna tipa Megacharger uzlādes punktus, kas tiks izvietoti kravas iekraušanas un izkraušanas vietās. 30 minūšu uzlāde nodrošinās aptuveni 650 kilometru nobraukumu. Tesla Semi būs pieejami dažādās versijās – ar papildus akumulatoriem, ar dubultajiem riteņiem u.tml.
Un kas smagajos auto nav dārgs remontējot? Guļasvietas neesamība, domāju, bija jau sākumā ieplānota. Jo doma bija atbrīvoties no vadītāja vispār.
Baidos, ka bez vadītāja vismaz gadus 10-20 kravinieki vēl nespēs braukt! Ja nu vienīgi speciāli adaptētos maršrutos no loģistikas punkta līdz loģistikas punktam.
priekšējo riteņu arka nav biki tā ka par zemu? dizaineru renderos tā izskatās projektēta dūnu spilvenu pārvadāšanai.
Dizaineris būs bijis pneimatisko lowraideru fans.
Baigi nesmuks
Visi tik gudri, ka nav ko d*rst pasūtīt.
Kursoram ļoti labs lasītāju pulks. Dizaineri, auto inženieri. Sanāk katram savs eksperts.
Un es te tērēju 100stundu, lai atrastu inženierus un dizainerus.. izrādās, viņi visi ir šeit!
Beidzot sāk veikties. 😄
bez dzinēja un bremzēm vēl jau ir gultņi un piekare, baidos ka tās lietas pa reāliem ceļiem neiet miljonu.
Nu te jau var uzjautāt Rīgas satiksmei, cik ilgi iet trolejbuss! :D
ja mazgā ar nanoūdeni, tad tikai mazie remonti.
bet rez. daļas gan jāpērk caur labo zēnu starpniekfirmu!
Un kur tad Roadster 2020?
Šie vismaz nav jālādē:
https://electrek.co/2017/08/11/electric-truck-charging-overhead-contact-charging-autobahn-germany/
Kravas trolejbuss! :)