Reklāma

BMW, Mercedes, Ford un VW veidos vienotu ātrās uzlādes tīklu

Jaunākie raksti

Krievija 2024. gadā plāno ieviest digitālo rubli

Paralēli uzsāktajam karam Ukrainā Krievija nepalaiž garām arī jaunākās tendences, kas attiecas uz norēķinu nākotni. Krievijas Banka šogad uzsāka...

Īlons Masks dod mājienu, ka varētu izveidot pats savu sociālo mediju platformu

Ievērojamu uzmanību šajā vasarā bija piesaistījis Īlona Maska lēmums iegādāties "Twitter". Diemžēl nekas dižs no šī darījuma nesanāca, jo...

ASUS ROG Rapture GT-AX11000 Pro būs spēļu entuziastiem paredzēts maršrutētājs

ASUS Republic of Gamers (ROG) izziņojuši jaunu bezvadu maršrutētāju ROG Rapture GT-AX11000 Pro, kas paredzēts spēļu entuziastiem. ROG Rapture...

Klerb ir kā Tinder tiem, kuri ļoti mīl lasīt grāmatas

Lietotne Klerb varētu būt lieliska ļoti lieliem grāmatu mīļiem, lai tuvējā apkārtnē atrastu cilvēkus, ar kuriem dalīties savā grāmatu...

Miris ikoniskās Stīva Džobsa bītlenes dizaina autors

Gan Stīva Džobsa karstākie fani, gan cilvēki, kas nedaudz seko līdzi tehnoloģiju pasaule, atceras bijušā Apple izpilddirektora ikonisko stilu,...

BMW, Daimler, Ford un Volkswagen Group ar Audi un Porsche jau iepriekš bija izziņojuši plānus Eiropā izvietot 400 ļoti ātras uzlādes stacijas ar 350 kW jaudu. Uzlādes stacijas nodēvētas par IONITY, tās tiks izvietotas Tank & Rast, Circle K un OMV degvielas uzpildes stacijās.

IONITY ieguvušas 350 kW jaudu, kas būtiski pārsniedz citu ražotāju ātrās uzlādes staciju aptuveni 50 kW jaudu. Tesla Supercharger ir 145 kW jauda, ja vienlaikus tiek lādētas divas automašīnas, tad katrai tie nodrošināti 120 kW.

BMW, Mercedes, Ford un VW IONITY 400 ātrās uzlādes stacijas tiks izvietotas Eiropā līdz 2020. gadam, bet jau šogad gaidāmas pirmās 20 stacijas. Pirmie pie IONITY uzlādes punktiem tiks vācieši, austrieši un norvēģi. IONITY uzlādes punkti tiks izvietoti aptuveni ik pa 120 kilometriem – tātad aptuveni divas reizes retāk par parastajām degvielas uzpildes stacijām uz lielceļiem.

BMW, Daimler, Ford un Volkswagen Group uzsver, ka IONITY projekts nav slēgts – tam var pievienoties arī citi ražotāji.

Reklāma

4 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
4 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
x
06.11.2017 10:29

pirmkārt, auto ražotājiem vajadzētu vienoties par vienotu štekeri, jo ikdienas lietotājam tas ir neaptverams stulbums un neērtība – štukot, vai šajā vietā vari lādēt.

ja japāņu iekšdedzes auto būtu ar eiropu nesavietojami degvielas tvertnes kakli, ar ko tas vispār būtu beidzies…..

Krotow
06.11.2017 22:49
Reply to  x

Vari būt drošs, ka bija kadri, kuri to vēlējās :)

Artis Markots
07.11.2017 10:28
Reply to  Krotow

Vispār ir gan pārejas (Vismaz Teslām), kā arī lielākoties publiskajās ātrās uzlādes stacijās pārsvarā ir gan CHADEMO, gan CCS, gan Type2 spraudņi.
Par Litija pieejamību galīgas auzas – litijs veido kādus 2% kopējās baterijas masas. Drīzāk problēmātiski varētu kļūt citi metāli, piemēram, kobalts. (https://electrek.co/2016/11/01/breakdown-raw-materials-tesla-batteries-possible-bottleneck/).
Bet domāju, ar laiku parādīsies citas uzbūves baterijas, kam vajadzēs mazāk reto metālu.

x
07.11.2017 10:49
Reply to  Krotow

– kāpēc šodien nokavēji?
– kārtējā ķīniešu pāreja nokūpēja, rezerves aizdevu…
– kāpēc uzreiz nepirki oriģinālu?
– lētāk katru otro mēnesi mainīt ķīnieti

Reklāma