Web Analytics
More
    Reklāma

    Tele2 izziņo 2017. gada trešā ceturkšņa finanšu rezultātus

    Jaunākie raksti

    Mobilo sakaru operators “Tele2” 2017. gadā demonstrē stabilu izaugsmi un turpina attīstīt mobilā tīkla pārklājuma un veiktspējas parametrus. Uzņēmuma apgrozījums šī gada pirmajos trijos ceturkšņos sasniedza 86,6 miljonus eiro, saglabājot arī augstus efektivitātes rādītājus. Pirmās bāzes stacijas jau tiek aprīkotas ar “5G Ready” aparatūru, kas ļauj operatoram palielināt to kapacitāti, kā arī mobilā interneta ātrumu.

    “Telekomunikāciju nozare šobrīd atgūstas, un tas ir skaidrojams gan ar valsts ekonomiskās situācijas uzlabošanos, gan notiekošajiem digitalizācijas procesiem, gan arī ar pieaugošo sabiedrības mobilitāti. Viedtālruņi vairs nepilda vienīgi saziņas funkciju. Mūsu klienti tos arvien vairāk izmanto arī saturam, piemēram, lai skatītos televīzijas kanālus, pārraides vai filmas, kas būtiski veicina mobilo datu patēriņu,” stāsta SIA “Tele2” valdes priekšsēdētājs Valdis Vancovičs.

    “Tele2” tirgus pozīciju un klientu uzticību stiprināja ne tikai uzņēmuma pārdomātā stratēģija, bet arī Eiropas Savienības (ES) regulas ieviešana attiecībā uz viesabonēšanas pakalpojumiem. “Izdarījām vairāk, nekā to prasīja likums. Papildus ES prasību izpildei paplašinājām mūsu tarifu plānus ar sen gaidītiem pakalpojumiem, un klienti to novērtēja. Tie, kuri aktīvi ceļo, sāka daudz vairāk izmantot mobilo datu pārraidi – pirmajos mēnešos pēc jauno tarifu plānu ieviešanas mobilo datu patēriņš ārzemēs pieauga trīs reizes. Savukārt tie, kuri reti izbrauc no valsts, varēja izvēlēties tarifu plānu, kurš darbojas valsts teritorijā. Ikviens mūsu piedāvājumu klāstā spēja atrast sev piemērotāko!” piebilst Valdis Vancovičs.

    “Tele2” apgrozījums 2017. gada trešajā ceturksnī par 10,9 % pārsniedza 2016. gada rādītājus. Savukārt investīcijas šajā periodā pieauga par 16 %, salīdzinot ar pagājušā gada tā paša perioda rādītājiem, un sasniedza 1,9 miljonus eiro.

    “Tele2” šogad galvenokārt investēja mobilā tīkla un interneta uzlabojumos, paplašinot 4G++ tīkla pārklājumu valstī, kas spēj nodrošināt trīs reizes lielāku ātrumu nekā 4G.  Papildus šī gada trešajā ceturksnī tika ieguldīts arī infrastruktūras sagatavošanā 5G paaudzes tehnoloģiju ieviešanai – rudenī pirmās “Tele2” bāzes stacijas Rīgā un Talsos tika aprīkotas ar 5G Ready Nokia AirScale Radio Access aparatūru, kas palīdzēs “Tele2” sasniegt maksimālo ātrumu līdz pat 1 gigabitam sekundē (Gbps). Ar 5G tehnoloģijas ienākšanu šis ātrums pieaugs līdz 10 Gbps.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    24 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Skābene
    20.10.2017 09:48

    Kā gan lai neaug apogrozījums karteļa dalībniekiem, kas vienojās pacelt cenas!? :)

    Wecan
    20.10.2017 09:56
    Reply to  Skābene

    Jā tā ir

    Uģis
    20.10.2017 10:03
    Reply to  Skābene

    Kāds viedoklis par OCTA?

    Skābene
    20.10.2017 10:35
    Reply to  Uģis

    Par OCTA mans viedoklis ir tāds pats kā par mobilo sakaru tarifu kāpumu.
    Nezinu kā Jums, bet man apdrošināšanas aģents zvanīja jau pus gadu pirms lielā cenu lēciena un teica, ka tagad ir īstais laiks pirkt OCTA uz nākamo periodu, jo no tāda un šitāda datuma kāps cena!Nu tad kā mans apdrošināšanas aģents varēja zināt pus gadu iepriekš, ka kāps cena, ja starp apdrošinātājiem nav karteļa vienošnās par cenu celšanu!? Mans aģents laikam ir labi informēts, jo līdzīgi zvani bija arī iepriekšējos gados ar brīdinājumu, ka cenas kāps, tikai toreiz cenu kāpumi bija nebūtiski, vismaz ne 100% apmērā! Nu kā var celt cenu x2, ja tev nav CSN, un BM klase katru gadu kāpj? Savā mūžā neesmu nevienu auto labojis pa OCTA naudu, kaut kādi stāvvietu nobrāzumi vienmēr ir laboti pa KASKO naudu, bet KASKO izmaksas man visu šo gadu laikā tieši ir samazinājušās, nevis pieaugušas. Ja agrāk kasko man maksāja vidēji ap 300LVL, tad pēdējo polisi nopirku par 180 eur. Ja OCTA jau ir vien;ada ar KASKo vai pat dārgāka, nu tad ar OCTA sistēmu kaut 100 punkti kaut kas nav kārtībā.

    KKTK
    20.10.2017 10:41
    Reply to  Skābene

    Saki paldies auto ražotājiem, kam katru jauno auto remontēt ir ar vien dārgāk. Gan dēļ sarežģītības, gan dēļ KERTEĻA :o :D

    Skābene
    20.10.2017 11:08
    Reply to  KKTK

    Un kāpēc KASKO cenas nepieaug, ja auto remontēt paliek dārgāk? Ā, pareizi, KASKO nav obligāts, tur ir konkurence, bet bez OCTA braukt nevar, tātad pirks par tik, cik paprasīs! :)

    KKTK
    20.10.2017 11:20
    Reply to  Skābene

    Tas gan, iekšēji viņi naudu var pārdalīt kā vēlas. Dempingot kā lietuvieši savas piena suslas Latvijā. Bet tas nav kartelis.

    Skābene
    20.10.2017 12:51
    Reply to  KKTK

    Kartelis ir tajā faktā, ka visi vienlaicīgi paceļ cenu un tev nav pie kā aiziet nopirkt lētāk! Agrāk kompānijas uz B burta turējās pretī un dempingoja, lai audzētu klientu skaitu, bet kā B un B tika nopirkti, neviens vairs nejauc ūdeni, cenu celšana notiek gludi un saskaņoti!

    KKTK
    20.10.2017 13:40
    Reply to  Skābene

    Vēl pirms nedēļas joka pēc paskatījos cenas OCTA un abiem auto pāris apdr. piedāvjāja burtiski 2x lētākas cenas par IF. Līdz reālai pirkšanai protams neklikšķinājos. Varbūt tad viss nomainās :D

    x
    20.10.2017 11:27
    Reply to  KKTK

    ja agrāk pamatā laboja vecu audipasātu, tad tagad jau tomēr vidējais auto ir krietni dārgāks, kuram arī konstrukcija un rez.daļu politika paredz mainīt nevis mazo sūdiņu, bet uzreiz visu lielo herņu, kurā iepresēts sūdiņš.

    Uģis
    20.10.2017 10:53
    Reply to  Skābene

    Man ir tieši tāda pati pieredze. BM klasi var šobrīd noraut podā. Par sakaru operatoriem pieaugums ir kapeikās, tāpēc īpaši neņemu pie sirds. A ber OCTAs kāpums ir kolosāls, kas ir pats interesantākais, ka visas lielās kompānijas cenas pacēlušas līdzīgā apmērā. Ok ok, pieaug izmaksas, a viņiem peļņa nepieaug? Apetīte rodas ēdot.
    Šajā gadījumā ceru, ka kāds ar garākām rokām šo bizīti izpurinās.

    Uģis
    20.10.2017 10:59
    Reply to  Uģis

    Ps. cenas pieaugušas līdzīgā apmērā un tikpat līdzīgā laika posmā. Kā tā var nebūt vienošanās? Bet ticu, ka tie, kas sēž pie lielās stūres valstiskā līmenī ir ar šo bizīti saistīti. Pārāk bieži uzpeld apdrošinātāju lobijs.

    Mārtiņš Vācietis
    20.10.2017 10:55
    Reply to  Skābene

    Piekrītu! Man ar no 59€ pagājušajā gadā, šogad kāpa līdz 100€ ar visu 15 klasi, kas man šogad mainījās uz augšu un uzreiz pēc tam apdrošinājos! VTF???
    Man auto ir pirms ~2-3 gadiem par cita OCTU labots bamperis, pašam nekas nav noticis n gadus!

    20.10.2017 10:57
    Reply to  Skābene

    Būsim godīgi savos izteikumos – OCTA var nopirkt tikai 1 mēnesi pirms esošās OCTA beigu datuma! Tad ir jāpārtrauc esošā polise un jāpērk jauna, bet tas jau robežojas ar idiotismu.

    Skābene
    20.10.2017 11:13
    Reply to  Artis Ābols

    Dažkārt ir izdevīgi pārtraukt! ;) Pat ļoti izdevīgi!

    KKTK
    20.10.2017 11:23
    Reply to  Artis Ābols

    Re, uztaisiet rakstu pa OCTĀm, un kaskām, būs čats būs kliki. Profit! :D

    fake
    20.10.2017 11:16
    Reply to  Skābene

    OCTA nekad nav bijusi lēta. Tas, ka agrāk bija iespēja iegādāties OCTA lēti , nenozīmē ka OCTA bija lēta. Karteļa vienošanās ir tikai un vienīgi subsīdiju samazināšanā. Turpmākajos gados OCTA cena tikai kāps kopumā par 100-150% no pašreizējām cenām

    Skābene
    20.10.2017 12:56
    Reply to  fake

    +100 -150% no pašreizējās cenas jau būs 2x vairāk kā šobrīd maksā KASKO! Kāds pamats OCTA maksāt vairāk par KASKO?Vai tad remonti OCTA ir dārgāki kā KASKO gadījumā? Klausies vēl ko tev stāsta apdrošinātāji, un tevi cirps kā aitu! Ja OCTA maksās 350-500 eur, tad viņai jau ir jānāk komplektā ar KASKO, kā tas ir Anglijā, kuru visiem patīk pieminēt! Vienīgi tie, kas runā par Anglijas cenām aizmirst, ka Latvijas mehaņoru darba izmaksas nav kā Angļu mehaņoriem, tātad nav pamata celt līdz angļu līmenim, jo remontēties LV ir x5 lētāk kā Anglijā.

    fake
    20.10.2017 13:54
    Reply to  Skābene

    % jo, katram par OCTA ir savs cipars, bet principā jā, OCTA prēmijas “labajiem” nostāsies uz 200-300 EUR. To, cik daudz produkti būs ietverti OCTA pakā, uzzināsim tikai nākotnē. Cenu izmaiņas jau bija zināmas labu laiku un informācija bija pieejama arī publiskā vidē. Nozarē šī informācija bija pieejama ļoti ilgu laiku. Par Angliju nevaru komentēt, bet neaizmirsti, ka OCTA nav saistīta tikai ar remonta izmaksām. No OCTA ļoti lieli cipari aiziet ar dzelžiem nesaistītu izmaksu segšanai.

    Lapsinieks
    20.10.2017 15:40
    Reply to  Skābene

    varbūt tā ir urbānā leģenda, bet apdrošinātājs man teica apmēram tā – ja tu noskrāpē jaunam bembin spārnā vienu švīku – tur nomainīs visu spārnu pa štuku, nevis feģa kaut ko piešpahtelēs un piepucēs. oto raz.
    Vid aktīvu darbību rezultātā diezgan pamatīgi pieaugušas cenas autoservisos. To daudzi saka.
    Katru gadu aug civiltiesiskās atbildības, medicīnas izdevumu un morālo kompensāciju limiti.
    OCTA jāpērk visu rietajā swedā – 3x lētāk, kā skatoties octas kalkulātoros.

    Šoreiz kartelim neticu. Bieži ticu, bet šoreiz – nē.

    Skābene
    20.10.2017 16:34
    Reply to  Lapsinieks

    Par to jauno bembi taisnība ir ir faktā, ka tāmē raksta detaļas maiņa! Realitātē remontē veco un apkāš apdrošinātāju! :)
    Par darba izmaksām arī viegli noskaidrot, jo vid izsniedz izziņas par vidējo darba algu nozarē visiem, kas startē publiskajos iepirkumos! Un izmaksas darba algu ziņā nav kāpušas x3.
    Morālās atlīdzības pieaug, tas tiesa!
    Bet tāpat arī pieaug regresa prasību skaits gadu no gada un pēc būtības apdrošinātājs visu piķi atsit ar regresa prasību no vainīgā šofera! Pa lielam OCTA ir tikai tāds ātrais kredīts, kas samaksā tavā vietā, bet pēc tam tev viss piķis ir jāatmaksā OCTA.

    Kristaps Skutelis
    20.10.2017 13:56

    Ak, šie sazvērestības teoriju piekritēji :)

    Skābene
    20.10.2017 15:25

    katrā teorijā ir sava daļa patiesības! :)

    Lapsinieks
    20.10.2017 15:35

    un to saka puisis, kura cehs veltījis rakstu?

    Reklāma