Web Analytics
More
    Reklāma

    Lattelecom sadarbībā ar Tildi radījuši čata botu Anete

    Jaunākie raksti

    Lattelecom darbu sācis pirmais uzņēmuma klientu atbalsta robots Anete, kas ar sabiedrības līdzdalību un sarunām mācās virtuāli sniegt palīdzību latviešu valodā. Aneti radīja Lattelecom darbinieki iekšējā inovāciju programmā, sadarbojoties ar Latvijas uzņēmumu Tilde. Pirmajā dienā jau vairāk nekā 300 cilvēki sarunājušies ar jauno palīgu, uzdodot vairāk nekā 4000 jautājumu. Sarunu biedri gan pārbaudīja Anetes spēju atbildēt uz jautājumiem par Lattelecom, gan centās pārliecināties par tās atjautību.

    Chatbots darbojas Facebook vidē un nepārtraukti turpina pilnveidoties ar kontrolētās mašīnmācīšanās palīdzību. Tas nozīmē, ka Anete mācās no klientu uzdotajiem jautājumiem, lai spētu atbildēt arvien precīzāk un daudzveidīgāk. Sākotnēji virtuālā palīdze mācās atbildēt uz vienkāršākiem jautājumiem par uzņēmuma produktiem, pakalpojumiem un norēķiniem. Paredzams, ka tuvākā nākotnē Anete varēs sniegt informāciju arī par e-veikala pirkumiem, pastāstīs, ko vērts redzēt TV un Shortcut, pieņems tet elektrības skaitītāju rādījumus, kā arī palīdzēs noformēt pakalpojumu pieteikumus, piedāvās personalizētus akciju piedāvājumus un veiks citas darbības.

    Reklāma

    “Visā pasaulē arvien vairāk manuālu darbu automatizē, pielietojot robotus, kas izmanto mašīnmācīšanās un mākslīgā intelekta tehnoloģijas. Pērn šajā nozarē vien tika investēti 40 miljardi dolāru. Arī Lattelecom jau vairākus gadus izmēģina spēkus šajā jomā, tai skaitā klientu servisa virzienā. Anete ir pirmais, bet noteikti ne pēdējais solis mašīnmācīšanās un mākslīgā intelekta jomā, kur turpināsim izstrādāt jaunus risinājumus,” saka Lattelecom valdes priekšsēdētājs Juris Gulbis.

    Inovācijas un jaunu produktu attīstība vienmēr bijusi Lattelecom prioritāte. Jau divus gadus uzņēmums rīko darbinieku inovāciju čempionāta programmu, kur kopā ar jaunuzņēmumiem rada virkni unikālu, vēl nebijuši produktu un pakalpojumu. Pirmajā programmas gadā tika realizēta ideja par savu elektrības pakalpojumu tet, savukārt jaunākajā programmā kontaktu centra darbinieki radīja Aneti.

    “Kā liecina pētījumi, līdz 2020. gadam 80% pasaules uzņēmumu komunikācijā ar klientiem izmantos sarunu robotus. Tas būtiski paaugstina klientu servisa standartus, jo tie darbojas divdesmit četras stundas diennaktī, atbild nekavējoties, personalizē katru sarunu, un ir spējīgi iegaumēt milzīgu informācijas apjomu. Klientam tas nozīmē ātras un precīzas atbildes sev ērtā vidē un laikā. Ar šo soli arī mēs uzsākam sarunu robota attīstību, lai esošajiem klientu servisa darbiniekiem ilgtermiņā atbrīvotu laiku personiskākai, emocionālākai komunikācijai ar klientiem,” stāsta Lattelecom Korporatīvās attīstības direktors Krists Avots.

    Lattelecom aicina visus interesentus apmeklēt Anetes Facebook profilu www.facebook.com/LattelecomAnete un ar Facebook Messenger starpniecību uzdot jautājumus. Katrs jautājums palīdzēs pilnveidot turpmākās Anetes sarunas. Iesākumā Anete sniegs atbildes galvenokārt par Lattelecom produktiem, pakalpojumiem un vispārīgi par norēķiniem, tomēr ļoti centīsies atbildēt arī uz citiem, ar darbu mazāk saistītiem jautājumiem.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    8 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    digitalk
    12.10.2017 09:17

    optimizēt biznesu telefonseksa servisu turētājiem palīdzēs čata bots Minete ;)

    as
    12.10.2017 12:26

    Ir vairākas organizācijas, kuru call centrus nevar sazvanīt, tagad nevarēs tām tikt klāt arī rakstot, jo nāksies iesaistīties bezgalīgā podziņu, šajā gadījumā atbilžu, rakstīšanā čatbotam, kas liks pārstartēt datoru un veikt 100 citas darbības, līdz tiksi līdz “gaidiet savienojumu ar operatoru”

    x
    12.10.2017 12:49

    botei brilles un, ak vai, zobu protēze – tik jaunai!

    digitalk
    12.10.2017 15:44
    Reply to  x

    skumji, ka bojāta redze joprojām asociējas ar zināšanām…

    12.10.2017 12:57

    Pamatīgi pavelk uz Laru Kroftu…

    comment image

    Guntars K
    12.10.2017 14:31
    Reply to  Artis Ābols

    Google jau sen nodarbojas ar AI un nevar pat perfektu atbildētāju uztaisīt, bet te LTC ar Tildi uz sitiena. Nekad neticēšu. Manuprāt otrā galā sēž cilvēks, kurš atbild uz jautājumiem, jo pretējā gadījumā tā būtu dzīvā saruna, nevis jautājumu uzdošana ar novēlotu atbildi kaut kādā aizdomīga rakstura lapelē kā facebook.

    **
    12.10.2017 19:54

    Anete
    Atvaino, bet vēl neko nezinu par Tavu jautājumu.
    Ko vēl vēlies pajautāt?

    geksis
    13.10.2017 06:35

    uzdevu vairākus jautājumus Anetei, visi saistībā ar ltk. Atbildes uz diviem no no tiem bija pasūtīšana uz ltk lapu. Uz pārējiem pat nespēja atbildēt. Un jēga no tāda asistenta, kas aizsūta uz ltk lapu, lai pats meklēju info?

    Reklāma