Apple kārtējo reizi ticis pie vērtīgākā zīmola balvas Best Global Brands šī gada topā. Apple piekto gadu pēc kārtas atzīts par pasaulē vērtīgāko zīmolu, turklāt gada laikā Apple zīmola teorētiskā cena kāpusi par 3%, sasniedzot 184.15 miljardus dolāru.
Otrajā vietā pamatīgi aiz Apple atrodas Google ar 141.7 miljardus dolāru vērtu zīmolu, pēc tam seko Microsoft ar 80 miljardu dolāru vērtību, Coca-Cola ($69.7 miljardi), Amazon ($64.8 miljardi) un Samsung ($59.3 miljardi). Interesanti, ka Microsoft tikai šogad sasniedzis topa trešo vietu, zīmola vērtību audzējot pat par 10% gadā.
Apple 2016. gads nebija viegls, jo iPhone pārdošanas apjomi auga negribīgi, tomēr jau 2017. gada sākumā Apple atguvās, uzrādot atkal labus pārdošanas apjomus. Vērtīgāko zīmolu Top5 noslēdz Amazon, kura zīmola vērtība kāpusi par 29% gadā, tomēr tas nav rekords. Facebook audzējis zīmola vērtību par veseliem 48% gadā.
par to jau runa – jāpērk nevis aifoni, bet epla akcijas.
aga. un ko tu dabū par to virtuālo papīrīti uz virtuālās nagliņas?
virtuālo cerību uz virtuālo peļņu, saprotams. vai tad ir citi iemesli, kāpērc kāds pērk akcijas?
ok, nerunāsim par akciju pirkšanu ar pārņemšanas mērķi, tas nav par mums.
peļņu mazajiem akcionāriem nedod. tik vien kā cerību, ka pēc gada, 2 vai 10 varēsi to papīrīti kādam iesmērēt pa lielāku naudu. bez garantijas.
garantijas dod tikai sia rīgas krematorija