Vai zināji, ka datorsistēmu, kas 1969. gadā aizlidināja cilvēkus uz Mēnesi un atpakaļ, skaitļošanas jauda ir salīdzināma ar mūsdienīga kabatas kalkulatora spējām? Fenomenāli! Šobrīd mums kabatās ir viedtālruņi, kas principā ir īsti superdatori. Tiesa, ar tiem mēs izvēlamies nobildēt pa kādam selfijam un nolaikot kārtējo bildi Feisbukā nevis paveikt kādu globālas nozīmes darbu. Tomēr bez telefoniem mēs vairs nekādīgi nespējam iedomāties savu ikdienu. Ja tas jaušā vai nejaušā kārtā sabojājas, stress nomāc mūsu prātus un telefoni ar sadauzītiem ekrāniem var pat radīt nopietnas problēmas randiņos. Pilnīgs trakums!

Saprotot, ka elektronikas ierīces nu ir kļuvušas par neatņemamu mūsu ikdienas sastāvdaļu, uzņēmumi cenšas radīt dažādus pakalpojumus, kas mums ļauj naktīs gulēt mierīgāk un nesatraukties par savām ierīcēm. Dažādi ierīču aizsardzības un garantijas pagarināšanas pakalpojumi ir plaši izplatīti ASV un Eiropā, un beidzot tie sāk kļūt pieejami arī Latvijā.

Tomēr mobilās ierīces nav vienīgās elektronikas ierīces par kuru darbību mēs negribam satraukties. Kas notiktu, ja pēkšņi salūztu mūsu lielais televizors vai ledusskapis? Ko iesāksim, ja beigs darboties mūsu veļas mašīna? Kā likums, šādas ķibeles notiek pēc garantijas termiņa beigām, kas privātpersonām Latvijā ir tikai divi gadi, bet juridiskām personām vispār tikai viens gads. Piekritīsiet taču, ka sadzīves tehnikas gadījumā tas ir ļoti īss laika sprīdis.

Kompānija Garantija+ (www.gplus.lv) – šobrīd vienīgais mums zināmais uzņēmums Latvijā, kas nodrošina iespēju aizsargāt mūsu elektronikas ierīces neatkarīgi no tā, kurā veikalā tās ir iegādātas. Papildus šim pakalpojumiem Garantija+ piedāvā arī garantijas pagarināšanu elektronikas ierīcēm līdz 5 gadiem.

Garantija+ ļauj mūsu ierīces lietot ilgāk

Garantija+ garantijas pagarināšanas pakalpojums ļaus mums nesatraukties par savām elektronikas ierīcēm (viedtālruņiem, televizoriem, portatīvajiem datoriem, planšetdatoriem, foto tehniku, sadzīves tehniku, spēļu konsolēm u.c.). Ar šo pakalpojumu varam savām ierīcēm pagarināt garantiju par 1, 2 vai 3 gadiem.

Izskatās skaisti? Šādu attēlu tu savā televizorā negribēsi redzēt!

Garantijas pagarinājumā ietilpst visi bojājumi, kurus sedz ražotāja garantija un problēmu gadījumā ierīce tiks remontēta tikai un vienīgi oficiālajos servisa centros. Pozitīvi, ka pašiem nebūs jāsatraucas par mazizmēra elektronikas ierīču aizgādāšanu uz servisu – par to parūpēsies pakalpojuma sniedzējs.

Garantija+ pakalpojums ļauj pagarināt garantiju elektronikas ierīcēm, kas iegādātas Latvijā (nav svarīgi kurā veikalā) un tai ir spēkā esoša ražotāja/pārdevēja garantija, kā arī visi oriģinālie pirkuma dokumenti (čeks/pavadzīme, kā arī garantijas talons). Pie tam, garantiju var pagarināt pirmo 18 mēnešu laikā kopš ierīces iegādes brīža. Jāpiezīmē, ka garantijas pagarinājums neattiecas uz aksesuāriem – tiem joprojām paliek ražotāja standarta 6 mēnešu garantija.

Izmantojot Garantija+ pakalpojumu mēs varam būt droši, ka ierīcei būs garantija ilgāk nekā ierastos divus gadus un īpaši svarīgi tas ir sadzīves tehnikas gadījumā. Tā tomēr ir tehnika, ko mēs plānojam ekspluatēt ilgāku laiku.

“Mūsu galvenais mērķis – mainīt cilvēku viedokli par garantijas jēdzienu. Piecu gadu laikā, kopš darbojamies elektronikas jomā, esam nepatīkami pārsteigti par to, cik bieži klientiem tiek atteikts garantijas remonts kaut kādu nebūtisku skrāpējumu dēļ, kam nav nekādas ietekmes uz ierīces darbību. Diemžēl lielam vairumam elektronikas pārdevēju svarīgs mērķis ir atrast kādu iemeslu, lai atteiktu ierīces garantijas remontu.

Mums tas ir apnicis un tāpēc esam radījuši Garantija+ pakalpojumu!

Garantija+ ir jauns pakalpojums Latvijā, kas ļauj cilvēkiem ietaupīt naudu un sevi lieliski pierādījis ārzemēs. Ar šo pakalpojumu tagad katrs pats noteiks cik ilgi jākalpo viņa elektronikas ierīcei!”, Ņikita Korovins, Garantija+ valdes priekšsēdētājs.

Kā darbojas Garantija+ garantijas pagarināšanas pakalpojums?

Viss ir vienkārši! Dodies uz Garantija+ mājaslapu www.gplus.lv, norādi tajā informāciju par savu ierīci, kurai vēlies pagarināt garantiju, kā arī savu kontaktinformāciju. Kad tas paveikts, gaidi zvanu no Garantija+ operatora, kas pastāstīs par garantijas pagarināšanas cenu tieši tavai ierīcei. Viss process aizņems vien dažas minūtes un mums nekur nebūs jābrauc! Pēc garantijas pagarināšanas saņemsim darījumu apliecinošu dokumentu (čeku/pavadzīmi), kā arī sertifikātu, kurā norādīta informācija par mūsu ierīci, kā arī garantijas pagarinājuma sākuma un beigu datumu.

Ja mūsu ierīce tomēr garantijas laikā sabojāsies, jāsazinās ar Garantija+ pārstāvjiem, kas parūpēsies par to, lai ierīce bez maksas tiek nogādāta līdz servisa centram (bezmaksas piegāde neattiecas uz lielgabarīta ierīcēm, piemēram, ledusskapjiem vai veļas mašīnām) un pēc remonta – atpakaļ. Ja remonta laikā nepieciešama aizvietojošā ierīce, to pakalpojuma sniedzējs nodrošinās par maksu.

Problēmas gadījumā gaidi ciemos šo kurjera auto

Jūs noteikti jautāsiet, kas notiek, ja servisā vairs nav detaļu, lai salabotu ne pirmā svaiguma ierīci? Šajā gadījumā tiks nodrošināta ierīces nomaiņa uz analoģisku.

Cik maksā garantijas pagarināšana?

Dažādām ierīcēm ir dažāda garantijas pagarināšanas maksa un to varēs noskaidrot piesakot savu ierīci Garantija+ mājaslapā.

Piemēram, ja esam ne senāk kā pirms 6 mēnešiem iegādājušies Samsung Galaxy S8 viedtālruni, tad garantijas pagarināšana uz vienu gadu maksās 43.07 eiro. Piezīmēšu, ka tas ir viens gada maksājums nevis ikmēneša cena.

Šādi izskatās garantijas pagarinājuma aprēķins Samsung Galaxy S8
  • iPhone 7 garantijas pagarināšana uz vienu gadu maksās – 43.07 eiro
  • Televizora LG 49” LH7707 garantijas pagarināšana līdz 5 gadiem maksās 87.75 eiro.
  • Play Station 4 Slim 1 TB garantijas pagarināšana uz vienu gadu maksās – 19.90 eiro.
  • Xiaomi redmi note 4 garantijas pagarināšana uz vienu gadu maksās – 15.30 eiro.
  • Visām veļas mašīnam, kurām cena ir no 240 līdz 349 eiro, garantijas pagarināšana līdz 5 gadiem maksās – 44.75 eur.
  • Visiem portatīvajiem datoriem, kuriem cena ir no 450 līdz 599.99 eiro, garantijas pagarināšana uz vienu gadu maksās – 35.50 eiro.

Noderīgi, ka garantijas pagarinājuma maksu ir iespējams sadalīt vairākos maksājumos, pie tam nepaaugstinot maksājamo summu.

Ar Garantija+ aizsargā savu ierīci no bojājumiem

Tomēr oficiālās garantijas pagarinājums nav viss, ko piedāvā Garantija+. Nereti oficiālā garantija tiek atteikta, jo telefons ir nokritis/apskrāpēts/ticis mitrumā un tad atliek pašiem maksāt lielu naudu, lai ierīci savestu kārtībā.

Garantija+ piedāvā arī iespēju aizsargāt savu ierīci pret bojājumiem un tas attiecas gan uz telefoniem, planšetdatoriem, datoriem, foto tehniku, gan arī lielākām ierīcēm, piemēram, spēļu konsolēm, televizoriem u.c. elektronikas ierīcēm. Izvēloties šo pakalpojumu, telefons vairs nebūs jānēsā biezos aizsargapvalkos un jālīmē aizsargplēves, kā arī varēsim bez bailēm to iedot bērnam.

Pakalpojums tiek noslēgts attālināti caur tīmekļa vietni www.gplus.lv, Ierīces remonts tiek nodrošināts 7 dienu laikā un remonta nepieciešamības gadījumā ierīci savāks un atvedīs kurjers.

Cik tas maksā? Populāriem telefoniem kā iPhone 7, Huawei P10, Sony Xperia XZ, šis pakalpojums maksā 7.91 eiro mēnesī uz gadu. Portatīvajiem datoriem, kuriem cena ir no 530 līdz 679.99 eiro, aizsardzība pret bojājumiem maksā 9.08 eiro mēnesī uz gadu, bet uz 2 gadiem tas maksās tikai 10.75 eiro mēnesī. Par papildus 20 eiro saņemsiet otro aizsardzības gadu.

Izvēloties šo pakalpojumu, svarīgi atcerēties, ka ierīces aizsardzība pret bojājumiem jānoformē 30 dienu laikā kopš tās iegādes datuma.

Garantija Plus palīdzēs tev nenopirkt vienu ierīci divreiz!

Ja vēlies neuztraukties par sev svarīgo elektronikas ierīču darbību, parūpējies par to garantijas pagarinājumu un aizsardzību pret bojājumiem savam viedtālrunim, planšetdatoram, televizoram vai pat veļas mašīnai! Par visiem Garantija+ jaunumiem visātrāk uzzināsi uzņēmuma Facebook lapā www.facebook.com/garantija.

Nekavējies, aizsargā savu elektronikas ierīci pret bojājumiem un iegūsti mieru!

  • x

    >pastāstīs par garantijas pagarināšanas cenu tieši tavai ierīcei.

    >Ja mūsu ierīce tomēr garantijas laikā sabojāsies

    parakstot līgumu, jūsu ierīce kļūs par mūsu)

  • Lapsinieks

    Tālāk par pirmo teikumu nelasīju.

    • digitalk

      ļoti vērtīgs komentārs ;)

      • Kristaps Skutelis

        Mhm, šādi lasītāji ir mūsu zelts! :)

      • Lapsinieks

        aga. padomā par statistiku. lapā pavadīto laiku.

      • Lapsinieks

        a čo? ko vēl citu komentēt? ka par aifonu vai P10 pārmaksāsi 70% no sākuma cenas? Kurš tādas ierīces lieto 3 vai 4 gadus?

      • Kristaps Skutelis

        Aifons kāreiz ir viena no retajām mobilajām ierīcēm, ko var normāli lietot 3-4 gadus.

      • Krotow

        Ir pirms 4 gadiem pirkts Samsung Galaxy S4, kurš joprojām tiek normāli lietots. Protams, ko saprot ar vārdu normāli :P Kaut kādas mega 3D telefonu spēles netiek spēlētas, taču pārējais notiek ātri vai pieņemamā ātrumā.

      • Lapsinieks

        var jau var. bet vai gribās?

  • Kāds

    Interesants pakalpojums. Labprāt izmantotu, bet latvieša mentalitāte ietaupīt dažus eiro un cerēt, ka viss būs kārtībā, traucē šo izmantot. 😁

    Īsti nesapratu, kas notiek, ja telefonam kaut kas atgadās ražotāja noteiktās garantijas laikā. Ja šis pakalpojums nodrošinātu to, ka man pašam nav jācīnās ar pārdevēju un kurjers atbrauks pakaļ ierīcei, visu izdarīs – labprāt šo paņemtu.

    • Labvakar! Paldies par izrādīto interesi par mūsu kompāniju!

      Tātad, mums ir 2 pakalpojumi:

      Pirmais pakalpojums “Garantijas pagarināšana” (tajā ietilpst visi bojājumi, kuri ir ražotāja/pārdevēja garantijā, vienkārši mēs pagarinām termiņu līdz 3, 4 vai 5 gadiem)

      Otrais pakalpojums ir “Aizsardzība pret bojājumiem”

      Tieši šajā pakalpojumā arī ietilpst tie defekti, par kuriem jūs runājat… Kuru dēļ pārdevēja garantija vienmēr atteicās taisīt remontu.

      Piemēram, sasists displejs vai ūdens izraisītie bojājumi. Arī tāda situācija: Jūs nopirkāt jaunu iPhone 7, bet pēc dažām dienām viņš ir nokritis no neliela augstuma un uz korpusa parādījās daži skrāpējumi, bet viss strādā un ekrāns nav saplīsis. Talāk pēc gada jums notiek jebkurš “garantijas bojājums”, bet jums saka “Atteikts! Jums ir skrāpējums uz korpusa…” Tieši tādiem gadījumiem arī ir domāts mūsu pakalpojums – Aizsardzība pret bojājumiem.

      Un visi tādi bojājumi ietilpst mūsu garantijā.

    • Janis

      Kāds, šāda garantija, kad Tev ir tikai jāzvana servisam un kurjers pats atbrauks pakaļ, aizvedīs uz servisu un pēc servisa nogādā atkal pie Tevis – tas viss bez papildus maksas jeb ražotāja garantijas ietvarā – tas jau sen un joprojām ir pieejams visām ASUS ierīcēm un strādā visā Latvijas teritorijā. Tas jau ir iekļauts standarta garantijā, un nav par to nekas papildus jāmaksā. To es zinu no savas pieredzes.

      Tāpat var nopirkt šāda veida garantiju visām HP iekārtām. Un tā būs HP garantija, nevis no-name kompānijas līgums. Iespējams, ko līdzīgu var piepirkt arī Lenovo un Toshiba.

  • digitalk

    > Portatīvajiem datoriem, kuriem cena ir no 530 līdz 679.99 eiro,
    aizsardzība pret bojājumiem maksā 9.08 eiro mēnesī uz gadu, bet uz 2
    gadiem tas maksās tikai 10.75 eiro mēnesī. Par papildus 20 eiro
    saņemsiet otro aizsardzības gadu.

    neiebraucu. ja apdrošina uz 2 gadiem, tad dārgāk mēnesī? nu, ok, lielāka iespēja salauzt, jākompensē riski. bet kas tie par 20 eiro, par kuriem saņem otro gadu?

    • Labvakar digitalk!
      Aizsardzība pret bojājumiem uz 2 gadiem maksā 10.75 eiro/mēn x 12 mēn.
      Kopsumma sanak 129 eiro.
      Uz vienu gadu kopsumma ir 109 eiro. Tas ir tie 20 eiro (starpība) par kuriem jūs saņemsiet otro “aizsardzības” gadu.

    • Krotow

      Dažam labam laptopam tā 2 gadu laikā pielasīsies klāt “otrs laptops” :)

      • Labdien Krotow, nu protams laptopa cena tieši ietekmē pakalpojuma cenu. Bet, piemēram, laptopu par 1399.99 eiro, varbūt varētu uzskaitīt par labu. Viņam pakalpojuma “aizsardzība no bojājumiem” cena uz veseliem 2 gadiem maksā 9,12 eiro x24 mēn (tas ir mazāk nekā 16% no laptopa cenas)

        Tajā ir iekļauts gan sasists displejs, gan uz tastatūras izlieta kafija, gan visi pārejie bojājumi, kuri nav iekļauti pārdevēja garantijā. Un tagad iedomājieties, cik izmaksās tāds remonts oficiālajā servisā…

      • Janis

        Pieņemot, ka klientam būs līgums ar jums, sadauzīta ekrāna gadījumā – kur tika labota iekārta? Vai garantēti autorizētajā servisā, izmantojot tikai originālās, no ražotāja pasūtītas rezerves daļas? Jeb servisa izvēle būs pēc jūsu ieskatiem?

  • Trimtors

    Man tas izklausās pēc kārtējā apčakara – viss jau smuki, bet tiklīdz gadīsies kāds defekts pēc ražotāja garantijas beigām, tā tāpatās tiks meklēti iemesli, lai klientu atšūtu.

    • Kristaps Skutelis

      Jāpatestē :)

    • Trimtors, paldies par jūsu komentāru!

      Jā, jums tiešam ir pamati tā domāt, jo garantijas serviss Latvijā ir vienkārši šausmīgs. Jau ilgu laiku vairāki elektronikas pārdevēji atteic garantijā visiem pēc kārtas, izdomātu iemeslu dēļ…

      Tas ir mūsu galvenais stimulators rīkoties klientu interesēs un pierādīt, ka ir kompānijas, kuras strāda citādāk.

      • Raivis Ilvess

        Ierakstīju ierīci un ražotāju, bet, lai noskaidrotu izmaksas, jāievada telefona nr.??? Ar mani sazināsies.. Kas? Kāpēc? Lai pajautātu modeli? Zb…spameri..

      • Janis

        “elektronikas pārdevēji atteic garantijā visiem pēc kārtas”
        Lūdzu, rakstām korekti. Ja garantija tiek atteikta, tad atteicējs nav pārdevējs, bet Preces ražotāja autorizēts Garantijas servisa nodrošinātājs LR teritorijā.
        Otrkārt, jūsu minētie Garantijas atteikumi netiek atteikti “izdomātu iemeslu dēļ”. Visbiežāk par pamatojumu atteikumam kalpo vizuāli redzami bojājumi uz iekārtas korpusa daļām. Tas jebkurā gadījumā nav “izdomāti iemesli”. Drīzāk gan servisa nekompetence, jo servisa slēdzieni jābalsta uz faktiem nevis pieņēmumiem. Un šādi servisa lēmumi ir apstrīdami.
        Treškārt – augstāk minētās situācijas ir raksturīgas tikai un vienīgi mobilo telefonu servisa gadījumie. Lūdzu neberam visu vienā lielā katlā, jo “elektronikas preces” un “elektronikas pārdevēji” ir kas vairāk nekā atsevišķu mobilo telefonu ražotāju Autorizētie servisa centri.

        Ļoti neprofesionāi komunicējat, dārgais Garantija Plus!

      • Jāni, paldies par jūsu viedokli. Bet uz praktikas sanāk tā: Latvijā ne visi cilvēki pērk preces tikai no oficiālajiem brendu pārstāvjiem, jo ļoti bieži tādas preces ir pārāk dārgas. Lielāka cilvēku daļa meklē izdevīgākus un lētākus variantus, apskata dažādus internetveikalus, kuri katru dienu atvēras/aizvēras un maina sava kompānijas nosaukumu…
        Pēc garantijas pēctam var vērsties tikai pie pārdevēja/internetveikala, ja viņš vēl vispār eksistē. Vai arī viņa neautorizētajā servisā, ar kuru pārdevējam ir līgums. Tas attiecas uz visiem brendiem. Tajā skaitā ir Samsung, Sony, IRobot, Canon, Nikon utt.
        Bet tie paši internetveikali, kuru šobrīd ir ļoti daudz Latvijā, pārdod preces ar minimāliem uzcenojumiem un pavisam negrib ņemt uz sevi atbildību un turpmāk nodarboties ar kvalitatīvu ierīču apkalpošanu pēc garantijas. Vieglāk ir sameklēt mikro-skrāpējumu uz ierīces, nofotografēt tā, lai viņa izskatās briesmīgi un atteikt sekojošā garantijas apkalpošanā. Un neviens patērētāju aizsardzības centrs nepalīdzēs cilvēkam šajā situācijā. Tāpēc ka uz papīriem viss ir godīgi, bet pēc būtības pārdevējs vienkārši “atšuva” klientu. Uz saites sūdzības var izlasīt par vairākiem simtiem tādu gadījumu. Tajā skaitā ar vislielāko internetveikalu piedalīšanos. Un tagad iedomājaties, cik tādu ierīču katru dienu cilvēki iegādājas Latvijas tirgū.

      • Janis

        Garantija Plus, kuriem vendoriem, par ko Jūs savā komentārā rakstāt, iet runa?
        Ja jūsu fokusa klients ir santīm**ējs, kas bez smadzenēm izdara pirkumu, maksājot naudu 3 dienas vecam internetveikalam – OK. Piekritīšu! Viņiem jebkādas extra garantijas būs noderīgas! Jautājums tikai – kas būs tie jūsējie servisa nodrošinātāji, kas kvalificēti un kompetenti labos iekārtas?
        Un klientam rezultātā starpība tad kāda – ja viņi pērk pa lēto preci un tad vēl maksā jums par garantiju – kāpēc nepirkt uzreiz normālā kantorī – 1a, Euroniks, rdveikals, utt ? Nauda tiks iztērēta līdzīgā apmērā, turklāt šie veikali nepazudīs no tirgus tāpat vien. Vai ne?
        Un godīgi, tiešām nestādos priekšā, kuram datoru/telefonu/elektronikas vendoram Latvijā nav pieejams ražotāja autorizēts servisa nodrošinātājs? Kā zinām, Patērētājam nav pienākums doties pie pārdevēja – Patērētājs var iet pa tiešo uz ražotāja Autorizēto Servisa kompāniju. Un standarta garantijas termiņa laikā, neatkarīgi no tā, vai internetveikals ir aizvēries vai nav aizvēries, ražotāja autorizētais servisa nodrošinātājs sniegs garantijas pakalpojumu atbilstoši ražotāja iekārtas garantijas noteikumiem pilnā apmērā. Garantijas atteikumi iespējami jebkurā scenārijā. Un pret garantijas atteikumiem vienīgās labākās zāles ir iekārtas apdrošināšana, nevis papildus garantija.

    • Janis

      Ja nemaldos, RDveikals, Lattelecom, varbūt vēl kāds – piedāvā preces apdrošināšanu. Apdrošināšana tiek veikta caur kādu no LV strādājošām apdrošināšanas kompānijām. Ja ir interese, pačeko cenas. It sevišķi telefoniem. Tie ir gadiem ilgi apdrošināšanas biznesā strādājoši speciālisti, ar resursu un pieredzi Tirgus izpētei, risku izvērtēšanai un potenciālo izmaksu aprēķināšanai – pačeko kādas ir apdrošināšanas cenas. :) Un Paskaties cik plaukst un zeļ bizness uz ekrānu (maksas) maiņu telefoniem. Esmu gatavs derēt, ka telefonu servisos dauzītu ekrānu maiņas pasūtījumu īpatsvars sastāda nopietnu daļu no kopējā mobilo telefonu servisa apgrozījuma! Apdrošināšanā tas nevar būt neierobežoti un lēti!

  • Janis

    Man šis izskatās samērā bezjēdzīgs naudas izmešanas piedāvājums. Ja runa būtu par apdrošināšanu saprātīgos ciparos – tad jā. No negadījumiem, kas vienmēr sit pa kabatu neviens nav pasargāts! Tur noder apdrošināšans. Garantijas pagarinājums? Hmmm…
    Datoriem (ASUS, MSI, HP, varbūt vēl kādiem) jau no ražotāja nāk 3 gadi garantija. ASUS gadījumā tā garantija nāk ar ražotāja apmaksātu PickUp&Return servisu visā garantijas periodā. Kur bonuss pirkt Papildus garantiju?
    Telefoniem – nu tiešām nezinu vai 3-4 vai vairāk gadi telefonam ir nepieciešami. Reāli. Pirms diviem gadiem pirkts GalaxyS6 vēl ir OK, strādā bez problēmām, bet ja lūzīs – nedomāšu par remontu – būs iemesls iegādāties ko jaunu, svaigu un labāku uz nākamajiem 2 vai vairāk gadiem.

    Standarta garantijas laikā (2 gadi no iegādes datuma) Patērētājs ir aizsargāts ar PTAL un palīdzīgu roku, nepieciešamības gadījumā, sniedz arī PTAC. Nu tā, lai dažs labs uzņēmējs nedaudz ierobežo savu nekaunību.
    Gadījumā, kad tiek slēgti kādi papildus līgumi/vienošanās, tad atsevišķas PTAL normas īsti nav piemērojamas. Strīdus gadījumā Patērētājs varēs vērsties pret garantijas devēju caur Tiesu. Piemēram – ja remonta termiņš pārsniedz 30 dienas – kas tad? Jāturpina gaidīt?
    Ja precei līguma darbības laikā tiek veikti 3-4-5 remonti – kas tad? Remontē līdz beidzas pacietība, jeb līgumā iekļauts risinājums?
    Vai ir ierobežojums uz “cik reizes var dauzīt/saliet iekārtu?
    Ja nav pieejamas rezerves daļas, un, iespējams, ka vecam modelim nebūs īsti arī pret ko mainīt, kas tad?

    Visos šajos līgumos, manuprāt, ir pārāk maz izdevīguma priekš Patērētāja. Un reālajā dzīvē, lielākajā daļā gadījumu tas pat neatmaksājas. Lieki izmesta nauda!
    Un slēgt šādus līgumus ar mazām Latvijas kompānijām, es personīgi vairītos! Man tas viss atgādina mazos internetveikalus, kas tirgo pa mistiski zemām cenām, un, likumsakarīgi, pēc laika pazūd. Un līdz ar viņiem pazūd visas garantijas, utt. Latvijas biznesa kultūras viena no ēnas pusēm…

  • Remarx

    Bildē esošajam Tv ir sadauzīts ekrāns bet tas jau vairs nav garantijas remonts, bet klients sedz visas remonta izmaksas. Dažkārt lētāk būtu sameklēt lietotu ekrānu, nekā ielikt par bargu naudu un + meistara dīrājumu. Telefoniem kam izņemama baterija, pietiek ar mitriem pirkstiem aizskart vienu vietu un jeb kura darbnīca pateiks Sorry šī mobila ir slīkonis. Uz baterijas ir uzlīme kas maina izskatu mitruma iedarbībā. Tā var iet punktu pa punktam kur darbnīca atteiks Jums garantiju. Iesaku pārlasīt garantijas noteikumus tā uzmanīgi.

  • freelife

    Interesants uzņēmums, runā par izmaksām, sūta rēķinu, bet pirms tā apmaksas nav redzams, kādi ir šīs “pagarinātās garantijas” nosacījumi. Tjipa, vispirms samaksā un tad redzēsiet par ko tas bija :D

    • Cienījamais freelife, paldies par jūsu komentāru. Pasakiet, lūdzu, vai jūs prasījāt mūsu menedžerim, ar kuru sarunājaties, lai mēs jums nosūtītu noteikumus un apstākļus? Pēc klientu prasības mēs labprāt atsūtam visus noteikumus, kuros ir rakstīts, kas tieši ietilpst garantijas pagarināšanas pakalpojumā. Jūs varat atsūtīt uz mūsu e-pastu info@gplus.lv informāciju par to, uz kādu ierīci jūs gribat pagarināt garantiju un mēs labprāt atsūtīsim jums noteikumus :)

  • Jānis R

    Man kādi 5 telefomi saplīsuši pēdējais LG 200 euro vērtais dabūja ūdeni vairs netaisos neviena sūda telefonu pirkt, darbu tāpat nevar atrast. Netaisos nekad mūžā nevienu telefomu vairs lietot.