Web Analytics
More
    Reklāma

    Jaunais elektriskais Volkswagen apvidus auto ID CROZZ II tirgū nonāks jau 2020. gadā

    Jaunākie raksti

    Volkswagen turpina īstenot zīmola elektrifikācijas stratēģiju, paplašinot pilnīgi jauno inovatīvo elektrisko automobiļu klāstu – I.D. 2020. gadā tirgū nonāks divi I.D. saimes pārstāvji – četrdurvju I.D. ar lielu bagāžas nodalījumu un I.D. CROZZ II – pilnībā elektriskais pilnpiedziņas apvidus auto. Modeļa konceptauto, kuru zīmols pirmo reizi atrādīja sabiedrībai pirms sešiem mēnešiem, tagad jau vairāk līdzinās tā ražošanas versijai. I.D. CROZZ II konceptauto ietver nākotnes funkciju „I.D. Pilot” – pilnībā autonomās vadīšanas režīmu. 2022. gadā elektrisko automobiļu klāstu I.D. papildinās arī leģendārais jaunās paaudzes Bulli – mikroautobusu I.D. BUZZ.

    Visiem I.D. koncepta automobiļiem ir pilnībā jauna platforma un unikāls dizains. Citas  raksturiezīmes: I.D. elektrisko automobiļu klāsta nobraucamais attālums sasniegs 500 līdz 600 kilometrus, tiem raksturīgs jauns, īpaši plašs un pielāgojams salona koncepts („Open Space”), visu displeju un pārvaldes sistēmas digitalizācija, kā arī no 2025. gada patērētājiem tiks piedāvāts I.D. klāsta automobiļus aprīkot ar pilnībā autonomu vadīšanas režīmu „I.D. Pilot”.

    Frankfurtes Starptautiskajā autoizstādē prezentētais I.D. CROZZ II konceptauto aprīkots ar elektrisku 4MOTION  pilnpiedziņu, kas labi sevi parāda dažādos apstākļos – gan pilsētas vidē, gan uz neasfaltētiem ceļiem un bargos laikapstākļos. I.D. CROZZ II jauda ir 225 kW, maksimālais ātrums līdz 180km/h, kā arī auto  ar vienu akumulatora uzlādi nobrauc līdz pat 500 kilometriem (NEDC). I.D. CROZZ papildina pilnībā automatizēts „I.D. Pilot” vadīšanas režīms, kurā, pateicoties lāzeriem, ultraskaņai, radaru sensoriem, sānu skata un priekšējām kamerām, var atpazīt, kas notiek uz ceļa.

    Tāpat jaunums I.D. CROZZ II ir intuitīva balss vadība, kuru iespējams izmantot, lai atvērtu vai aizvērtu visas durvis un aktivizētu vai deaktivizētu pilnībā automatizēto „I.D. Pilot” režīmu. Auto interjers – „Open Space” – arī piedzīvojis pārmaiņas un ticis uzlabots ar četriem regulējamiem atsevišķiem sēdekļiem, kas apvilkti ar alkantara ādu. Pārveidots arī auto instrumentu panelis. Modelī īpaša loma atvēlēta interaktīvajam apgaismojumam jeb „Smart Lights”, kas ne vien padara to neatkārtojamu, bet arī pilda informatīvās funkcijas. Šīs „viedās gaismas joslas” izvietotas durvju paneļu malās un tieši priekšā autovadītājam. Gaismas tiek izmantotas, lai sagaidītu autovadītāju, lai norādītu – aktivizēts manuālais vai pilnībā automatizētais „I.D. Pilot”  režīms, kā arī, lai palīdzētu autovadītājam, sniedzot vizuālas norādes interaktīvu gaismas signālu veidā, piemēram, navigācijai vai bīstamās situācijās.

    Tāpat jaunums I.D. CROZZ II ir projicējošais head-up displejs, kurā autovadītājs saņem visu braukšanai nepieciešamo informāciju, tostarp ātrumu un vizuālās navigācijas norādes.  Informācija tiek projicēta virtuālu attēlu veidā, kas izvietoti 7 līdz 15 metrus automašīnai priekšā.

    Grupas ietvaros uzņēmums Volkswagen AG līdz 2025. gadam tirgū laidīs vairāk nekā 30 jaunus elektriskos automobiļus. Volkswagen zīmola modeļi – I.D., I.D. BUZZ un I.D. CROZZ – ir trīs no svarīgākajiem sērijveida modeļiem, kas nonāks tirgū. Volkswagen zīmola valdes priekšsēdētājs Herberts Dīss norāda: „Jau 2020. gadā, kad  mūsu inovatīvie elektriskā klāsta automobiļi nonāks tirgū, mēs plānojam pārdot 100 000 pilnībā elektriskas Volkswagen auto vienības. Taču tas ir tikai sākums. Līdz 2025. gadam, saskaņā ar mūsu prognozēm, I.D. modeļu tirdzniecības apjoms gadā var pieaugt desmitkārtīgi un sasniegt vienu miljonu automašīnu.” Viņš gan uzsver, ka turpmākie elektriskie auto paplašinās modeļu klāstu, nevis nomainīs modeļus, kas pieejami šodien.

    Tehniskie dati

    Izmēri

    • Garums: 4625 mm; platums: 1891 mm; augstums: 1609 mm; riteņu bāze: 2773 mm
    • Diski/riepas: 245/45 R 21

    Interjers/ bagāžas nodalījuma tilpums

    • Pārveidojams „Open Space”
    • Bagāžnieka tilpums (ar četriem cilvēkiem): 515 litri

    Piedziņas sistēma/distance/veiktspēja

    • Priekšējais elektriskais dzinējs: 75 kW (102 ZS); 140 Nm
    • Aizmugurējais elektriskais dzinējs: 150 kW (204 ZS); 310 Nm
    • Kopējā jauda: 225 kW (306 ZS)
    • Akumulatora enerģijas kapacitāte: 83 kWh
    • Distance (ES; NEDC): 500km
    • Uzlādes jauda: 150 kW (DC)
    • Uzlādes laiks līdz 80% SOC: aptuveni 30min
    • Maksimālais ātrums: 180 km/h
    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    4 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    Skābene
    20.09.2017 10:16

    Es jau galvā uzbūru nākamo skaļo virsrakstu VW izmešgeitā. Igaunijā miruši 5000 iedzīvotāju, jo elektrības pieprasījuma dēļ igaunijas brūnoģļu TEC strādā cauru diennakti un TEC skursteņu izmeši indē atmosfēru un Igauņu tautu.

    x
    20.09.2017 10:21
    Reply to  Skābene

    nā…..izmantojot smart fīčas, vw elektromobīļi attālināti nosūc lādiņu citu marku auto…..vw zombijgeita!

    Artis Markots
    20.09.2017 10:26

    Bla bla bla
    Šitie VW slapjie sapņi jau sēž aknās. Tiem vajadzētu uzlikt banu līdz reāli sāks kaut ko no tā visa sasolītā ražot

    x
    20.09.2017 10:57
    Reply to  Artis Markots

    katrs var nobanot jebkuru ražotāju, kurš tam aizsniedzies līdz aknām vai jebk. citam orgānam. customer is a king.

    Reklāma