Turpinot attīstīt inovatīvo klientu apkalpošanas centru konceptu, kura mērķis ir nodrošināt esošajiem un potenciālajiem uzņēmuma klientiem aizraujošu iepirkšanās un mobilo tehnoloģiju lietošanas pieredzi, mobilo sakaru operators BITE investējis 100 000 eiro jauna salona izveidē Rīgā. Līdz ar iespēju izmēģināt un iegādāties jaunākās tehnoloģijas, tajā tiks nodrošinātas arī tehnoloģiju eksperta konsultācijas un organizēti bezmaksas semināri par aktuālajiem ar mobilo ierīču lietošanu saistītajiem jautājumiem.
Jaunais BITES klientu apkalpošanas centrs atrodas tirdzniecības parka “Alfa” P gaitenī. Platības ziņā tas ir četras reizes lielāks par otru BITES klientu apkalpošanas centru, kas durvis apmeklētājiem vēra pirms sešiem gadiem un atrodas lielveikala B gaitenī. Proti, tā platība ir 106 kvadrātmetri. Arī piedāvājums ir ievērojami plašāks – aptuveni 100 dažādu veidu ierīces un vairāki tūkstoši aksesuāru. Īpaši plašs ir oriģinālo “iPhone” un “Samsung” maciņu un vāciņu klāsts, kā arī tā dēvēto “smart” aksesuāru – viedpulksteņu, Bluetooth tumbiņu, austiņu utt. – piedāvājums, jo tos “Alfas” apmeklētāji iecienījuši visvairāk.
“BITES klientu apkalpošanas centrs tirdzniecības centrā “Alfa” veiksmīgi darbojas jau vairākus gadus. Tomēr tā apmeklētāju plūsma ikdienā ievērojami pārsniedz telpu kapacitāti, tāpēc klientiem nereti nākas stāvēt rindā, lai iegādātos kārotās preces un pakalpojumus vai saņemtu nepieciešamās konsultācijas. Rūpējoties par viņu ērtībām, esam izveidojuši šajā lielveikalā jaunu klientu apkalpošanas centru, kas ir daudz plašāks un mūsdienīgāks. Gan esošais, gan jaunais klientu apkalpošanas centrs darbosies paralēli, kas mums ļaus nodrošināt esošajiem un potenciālajiem klientiem aizraujošu mobilo tehnoloģiju lietošanas pieredzi un vēl individuālāku klientu apkalpošanu, vienlaikus palielinot kopējo apmeklētāju plūsmu,” norāda BITES Klientu apkalpošanas nodaļas vadītāja Oksana Stankeviča.
Līdzīgi kā “BITES Jauno tehnoloģiju parkā”, kas nule kā atklāts tirdzniecības centra “Riga Plaza” telpās, arī jaunajā klientu apkalpošanas centrā tirdzniecības parkā “Alfa” ikviens interesents varēs ne vien iepazīt, izmēģināt un iegādāties dažādas viedierīces, bet arī saņemt kvalitatīvas BITES tehnoloģiju eksperta konsultācijas, tostarp ieteikumus piemērotāko ierīču izvēlei, praktiskus padomus ierīču un mobilo aplikāciju efektīvai lietošanai u.tml. Tāpat tiks nodrošināta iespēja apmeklēt bezmaksas seminārus par aktuālajām tendencēm tehnoloģiju jomā, piemēram, par efektīvākajiem mobilajiem risinājumiem māju drošībai, neparastām, taču praktiski noderīgām viedierīcēm makšķerēšanai, dārzkopībai un citiem hobijiem.
Atzīmējot jaunā klientu apkalpošanas centra atklāšanu, BITE apmeklētājiem ir sagatavojusi īpašus pārsteigumus. No 31.augusta līdz 2.septembrim šī salona apmeklētājiem būs iespēja izbaudīt virtuālās realitātes priekšrocības ar “HTC Vive” virtuālo briļļu palīdzību, piemēram, izbaudīt braucienu slavenajos amerikāņu kalniņos. Tāpat ikviens interesents varēs piedalīties loterijā un laimēt dažādas balvas no BITES plašā ierīču un aksesuāru klāsta, kā arī līdz 7.septembrim iegādāties telefonu maciņus ar 50% atlaidi.
Abos BITES klientu apkalpošanas centros tirdzniecības parkā “Alfa” apmeklētāji ir gaidīti katru dienu no plkst. 10.00 līdz 22.00.
Līdz šim atbilstoši jaunajam konceptam, kas tika ieviests 2016.gada rudenī, iekārtoti jau 24 BITES klientu apkalpošanas centri, investējot vairāk nekā 1.7 miljonus eiro. Līdz šā gada beigām uzņēmuma klientu apkalpošanas centru tīkla attīstīšanā plānots ieguldīt vēl aptuveni 400 000 eiro.
Kopumā šobrīd Latvijā darbojas 40 BITES klientu apkalpošanas centri, no kuriem 16 atrodas Rīgā.
Bite iegulda līdzekļus telpu uzlabošanā, kur nokāst naudu no topošajiem un esošajiem klientiem, kamēr sliktais tele2 neiegulda naudu G5, bet kaut kādā novecojušā G4.
Šādam vajadzētu būt virsrakstam, ja apkopotu divus rakstus šeit kursorā.
Mhm, kaut kā tā. Bija vēl arī ienākusies preses relīze par to, ka Tele2 uzlabojuši veikalu t/c Dole, bet kaut kā likās, ka šādas ziņas ir baigi garlaicīgas un nevienam tās neinteresē. Tagad varēs man droši pārmest, ka Bites veikalu ziņu publicēju, bet Tele2 atkal bižoju :/
Un pat divas reizes jau ir raksts par Bites veikaliem.
Kursoru noteikti Bite nopirkusi! :| Ak, vai.
To es neesmu teicis, bet vēlētos no neitrāla bloga līdzvērtīgu attieksmi pret visiem, neizslēdzot privāto viedokli.
Eh, tad saki, ka vajag publicēt arī preses relīzi par Tele2 Doles veikalu? Bet tur skaitļi mazāki un Dola arī nav gluži Alfa. Nebūs tā kā pagarlaicīgi?
Ne gluži tā bija domāts mans teksts.
Vienkārši ja pasniedzot informāciju ieteiktu izvērtēt virsrakstus un raksta sākuma info no objektīvā viedokļa nevis subjektīvā. Tālāk tekstā protams, ka gribas redzēt arī paša autora viedokli, bet ne virsrakstā.
Jo kā jau minēju sanāk, ka veikala atvēršana ir kautkas pozitīvs, bet g4 attīstīšana negatīvs.
Mēs paturam tiesības būt subjektīvi gan raksta saturā, gan virsrakstā. Tā tas ir bijis līdz šim un tā paliks arī turpmāk.
Pozitīva ir gan veikalu renovācija un jaunu atvēršana, gan 4G tīkla attīstīšana. Nekā nedarīšana (un/vai nerunāšana) 5G frontē nav vērtējama pozitīvi. Savādi, ka klienti to pieļauj.
Kad būs pieejamas iekārtas kas darbojas g5 tad varbūt es domāšu savādāk, bet pagaidām neredzu jēgu tam. Šobrīd manas vēlmes ir lai ir labs G4 tīkls.
Darīts! :) https://kursors.lv/2017/09/05/rekonstruets-un-paplasinats-tele2-centrs-tc-dole/
vajag sekot jaunumiem.
O, spēcīgas Gimp prasmes!
da nē, pilns inets ar šitādiem. memju lapu ar sevi vēl neesi atklājis?
Un tagad atpakaļ pie raksta galvenās tēmas..
danu… neinetersē ne bite ne teļi. zoofīlija kautkāda…
ok – par tēmu. nafig preses relīzes? pietiktu ar sakarīgu rakstu, piemēram: “NeVadošie operātori spiež uz investīcijām fiziskās cirptuvēs”
Spiež visi.
tik jautājums – ko komunicē un kā. Tu vnk palīdzi izplatīt bikiņ patupas preses relīzes.
Šajā konkrētajā gadījumā relīzē bija vairāki elementi, kas man šķita pietiekami noderīga informācija, lai relīzi publicētu.
da labi. slidens tips Tu esi.
Fui, šitā runāt :(