Reklāma

BITE investē 100 000 eiro jauna klientu apkalpošanas centra izveidē t/c “Alfa”

Jaunākie raksti

“Porsche Taycan” kļuvis populārāks par “Porsche 911”

2021. gads kļuva par rekordu gadu vācu sporta autoražotājam Porsche, kas pārdeva par 301 915 mašīnas, labojot pārdošanas rekordus....

ASUS izziņo jaunas Intel Z690, H670, B660 un H610 sistēmplates

ASUS izziņojis jaunas Intel Z690, H670, B660 un H610 sistēmplates, kas ir saderīgas ar jaunākajiem Intel 12. paaudzes procesoriem....

Volkswagen pērn dubultojis elektroauto pārdošanas apjomus

Neskatoties uz to, ka aizvadītājā gadā Volkswagen saskārās ar dažādām problēmām, piemēram, pusvadītāju deficītu, autoražotājs spējis dubultot pārdoto elektroauto...

ASUS izziņo Nvidia GeForce RTX 3080 12 GB videokartes

ASUS paziņojis, ka arī piedalīsies Nvidia GeForce RTX 3080 12 GB videokaršu trakumā. Nvidia GeForce RTX 3080 12 GB...

RTU sadarbībā ar SIA «Sakret» izstrādā betona maisījumu 3D drukāšanai

Rīgas Tehniskās universitātes (RTU) industriālais doktorants Krists Ziemelis sadarbībā ar SIA «Sakret», Baltijas reģionā lielāko sauso un lietošanai gatavo...

Turpinot attīstīt inovatīvo klientu apkalpošanas centru konceptu, kura mērķis ir nodrošināt esošajiem un potenciālajiem uzņēmuma klientiem aizraujošu iepirkšanās un mobilo tehnoloģiju lietošanas pieredzi, mobilo sakaru operators BITE investējis 100 000 eiro jauna salona izveidē Rīgā. Līdz ar iespēju izmēģināt un iegādāties jaunākās tehnoloģijas, tajā tiks nodrošinātas arī tehnoloģiju eksperta konsultācijas un organizēti bezmaksas semināri par aktuālajiem ar mobilo ierīču lietošanu saistītajiem jautājumiem.

Jaunais BITES klientu apkalpošanas centrs atrodas tirdzniecības parka “Alfa” P gaitenī. Platības ziņā tas ir četras reizes lielāks par otru BITES klientu apkalpošanas centru, kas durvis apmeklētājiem vēra pirms sešiem gadiem un atrodas lielveikala B gaitenī. Proti, tā platība ir 106 kvadrātmetri. Arī piedāvājums ir ievērojami plašāks – aptuveni 100 dažādu veidu ierīces un vairāki tūkstoši aksesuāru. Īpaši plašs ir oriģinālo “iPhone” un “Samsung” maciņu un vāciņu klāsts, kā arī tā dēvēto “smart” aksesuāru – viedpulksteņu, Bluetooth tumbiņu, austiņu utt. – piedāvājums, jo tos “Alfas” apmeklētāji iecienījuši visvairāk.

“BITES klientu apkalpošanas centrs tirdzniecības centrā “Alfa” veiksmīgi darbojas jau vairākus gadus. Tomēr tā apmeklētāju plūsma ikdienā ievērojami pārsniedz telpu kapacitāti, tāpēc klientiem nereti nākas stāvēt rindā, lai iegādātos kārotās preces un pakalpojumus vai saņemtu nepieciešamās konsultācijas. Rūpējoties par viņu ērtībām, esam izveidojuši šajā lielveikalā jaunu klientu apkalpošanas centru, kas ir daudz plašāks un mūsdienīgāks. Gan esošais, gan jaunais klientu apkalpošanas centrs darbosies paralēli, kas mums ļaus nodrošināt esošajiem un potenciālajiem klientiem aizraujošu mobilo tehnoloģiju lietošanas pieredzi un vēl individuālāku klientu apkalpošanu, vienlaikus palielinot kopējo apmeklētāju plūsmu,” norāda BITES Klientu apkalpošanas nodaļas vadītāja Oksana Stankeviča.

Līdzīgi kā “BITES Jauno tehnoloģiju parkā”, kas nule kā atklāts tirdzniecības centra “Riga Plaza” telpās, arī jaunajā klientu apkalpošanas centrā tirdzniecības parkā “Alfa” ikviens interesents varēs ne vien iepazīt, izmēģināt un iegādāties dažādas viedierīces, bet arī saņemt kvalitatīvas BITES tehnoloģiju eksperta konsultācijas, tostarp ieteikumus piemērotāko ierīču izvēlei, praktiskus padomus ierīču un mobilo aplikāciju efektīvai lietošanai u.tml. Tāpat tiks nodrošināta iespēja apmeklēt bezmaksas seminārus par aktuālajām tendencēm tehnoloģiju jomā, piemēram, par efektīvākajiem mobilajiem risinājumiem māju drošībai, neparastām, taču praktiski noderīgām viedierīcēm makšķerēšanai, dārzkopībai un citiem hobijiem.

Atzīmējot jaunā klientu apkalpošanas centra atklāšanu, BITE apmeklētājiem ir sagatavojusi īpašus pārsteigumus. No 31.augusta līdz 2.septembrim šī salona apmeklētājiem būs iespēja izbaudīt virtuālās realitātes priekšrocības ar “HTC Vive” virtuālo briļļu palīdzību, piemēram, izbaudīt braucienu slavenajos amerikāņu kalniņos. Tāpat ikviens interesents varēs piedalīties loterijā un laimēt dažādas balvas no BITES plašā ierīču un aksesuāru klāsta, kā arī līdz 7.septembrim iegādāties telefonu maciņus ar 50% atlaidi.

Abos BITES klientu apkalpošanas centros tirdzniecības parkā “Alfa” apmeklētāji ir gaidīti katru dienu no plkst. 10.00 līdz 22.00.

Līdz šim atbilstoši jaunajam konceptam, kas tika ieviests 2016.gada rudenī, iekārtoti jau 24 BITES klientu apkalpošanas centri, investējot vairāk nekā 1.7 miljonus eiro. Līdz šā gada beigām uzņēmuma klientu apkalpošanas centru tīkla attīstīšanā plānots ieguldīt vēl aptuveni 400 000 eiro.

Kopumā šobrīd Latvijā darbojas 40 BITES klientu apkalpošanas centri, no kuriem 16 atrodas Rīgā.

Reklāma

21 komentāri

Paziņot par jaunumiem
Paziņot par
21 komentāri
vecākie
jaunākie novērtētākie
Inline Feedbacks
View all comments
geksis
05.09.2017 08:26

Bite iegulda līdzekļus telpu uzlabošanā, kur nokāst naudu no topošajiem un esošajiem klientiem, kamēr sliktais tele2 neiegulda naudu G5, bet kaut kādā novecojušā G4.

Šādam vajadzētu būt virsrakstam, ja apkopotu divus rakstus šeit kursorā.

Kristaps Skutelis
05.09.2017 09:21
Reply to  geksis

Mhm, kaut kā tā. Bija vēl arī ienākusies preses relīze par to, ka Tele2 uzlabojuši veikalu t/c Dole, bet kaut kā likās, ka šādas ziņas ir baigi garlaicīgas un nevienam tās neinteresē. Tagad varēs man droši pārmest, ka Bites veikalu ziņu publicēju, bet Tele2 atkal bižoju :/

geksis
05.09.2017 09:31

Un pat divas reizes jau ir raksts par Bites veikaliem.

Kristaps Skutelis
05.09.2017 09:36
Reply to  geksis

Kursoru noteikti Bite nopirkusi! :| Ak, vai.

geksis
05.09.2017 09:40

To es neesmu teicis, bet vēlētos no neitrāla bloga līdzvērtīgu attieksmi pret visiem, neizslēdzot privāto viedokli.

Kristaps Skutelis
05.09.2017 09:42
Reply to  geksis

Eh, tad saki, ka vajag publicēt arī preses relīzi par Tele2 Doles veikalu? Bet tur skaitļi mazāki un Dola arī nav gluži Alfa. Nebūs tā kā pagarlaicīgi?

geksis
05.09.2017 10:07

Ne gluži tā bija domāts mans teksts.
Vienkārši ja pasniedzot informāciju ieteiktu izvērtēt virsrakstus un raksta sākuma info no objektīvā viedokļa nevis subjektīvā. Tālāk tekstā protams, ka gribas redzēt arī paša autora viedokli, bet ne virsrakstā.
Jo kā jau minēju sanāk, ka veikala atvēršana ir kautkas pozitīvs, bet g4 attīstīšana negatīvs.

Kristaps Skutelis
05.09.2017 10:17
Reply to  geksis

Mēs paturam tiesības būt subjektīvi gan raksta saturā, gan virsrakstā. Tā tas ir bijis līdz šim un tā paliks arī turpmāk.

Pozitīva ir gan veikalu renovācija un jaunu atvēršana, gan 4G tīkla attīstīšana. Nekā nedarīšana (un/vai nerunāšana) 5G frontē nav vērtējama pozitīvi. Savādi, ka klienti to pieļauj.

geksis
05.09.2017 10:29

Kad būs pieejamas iekārtas kas darbojas g5 tad varbūt es domāšu savādāk, bet pagaidām neredzu jēgu tam. Šobrīd manas vēlmes ir lai ir labs G4 tīkls.

Kristaps Skutelis
05.09.2017 09:49
Reply to  geksis
Lapsinieks
05.09.2017 09:50
Reply to  geksis

comment image
vajag sekot jaunumiem.

Kristaps Skutelis
05.09.2017 09:58
Reply to  Lapsinieks

O, spēcīgas Gimp prasmes!

Lapsinieks
05.09.2017 10:00

da nē, pilns inets ar šitādiem. memju lapu ar sevi vēl neesi atklājis?

Kristaps Skutelis
05.09.2017 10:06
Reply to  Lapsinieks

Un tagad atpakaļ pie raksta galvenās tēmas..

Lapsinieks
05.09.2017 10:10

danu… neinetersē ne bite ne teļi. zoofīlija kautkāda…

Lapsinieks
05.09.2017 10:13

ok – par tēmu. nafig preses relīzes? pietiktu ar sakarīgu rakstu, piemēram: “NeVadošie operātori spiež uz investīcijām fiziskās cirptuvēs”

Kristaps Skutelis
05.09.2017 10:43
Reply to  Lapsinieks

Spiež visi.

Lapsinieks
05.09.2017 10:50

tik jautājums – ko komunicē un kā. Tu vnk palīdzi izplatīt bikiņ patupas preses relīzes.

Kristaps Skutelis
05.09.2017 10:52
Reply to  Lapsinieks

Šajā konkrētajā gadījumā relīzē bija vairāki elementi, kas man šķita pietiekami noderīga informācija, lai relīzi publicētu.

Lapsinieks
05.09.2017 10:58

da labi. slidens tips Tu esi.

Kristaps Skutelis
05.09.2017 12:59
Reply to  Lapsinieks

Fui, šitā runāt :(

Reklāma

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: