Web Analytics
More
    Reklāma

    Samsung tiešām veidos Apple HomePod un Amazon Echo konkurentu

    Jaunākie raksti

    Samsung pārstāvis Galaxy Note8 izziņošanas norises laikā atzinis, ka uzņēmums strādā pie mājas digitālā balss asistenta, kas konkurētu ar Apple HomePod, Amazon Echo un citiem digitālajiem balss asistentiem. Tiek uzskatīts, ka Samsung digitālais balss asistents varētu tikt izziņots tuvākā mēneša laikā, jo uzņēmumam izdevās beidzot izlaist visiem pieejamu Bixby asistentu. Kad balss asistenta kastīte nonāks veikalos – nav zināms.

    WWDC 2017 konferences norises laikā jūnija pirmajās dienās Apple izziņoja HomePod skaļruni, kas ietver Siri asistenta iespējas. Apple HomePod vienlaikus sacenšas ar Sonos, Amazon un Google piedāvājumu. HomePod ir aptuveni 18 cm augsts cilindrs, tas atgādina ar raupju audumu apvilktu Mac Pro datoru. HomePod darbina Apple A8 procesors, ierīcei ir iebūvēti septiņi skaļruņi. Apple HomePod jūt apkārtējo vidi, kas ļauj automātiski uzlabot ierīces skanējumu atkarībā no tās novietojuma telpā. HomePod skaņu sistēma tapusi sadarbībā ar Beats. Sagaidāms, ka HomePod veikalos nonāks decembrī.

    Reklāma

    Apple ir pamatīgi strādājis pie asistenta balss pielīdzināšanas cilvēka balsij. Sagaidāms, ka Samsung arī mēģinās noķert Apple jaunās Siri iespējas, kas varētu attālināt balss asistenta nonākšanu mājās un dzīvokļos par vairākiem mēnešiem.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    5 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    davfreim
    25.08.2017 13:19

    Baigais pārsteigums? Samsung ierauga, ka kaimiņam kaut kas ir uzreiz steidz iebāzt to pašu.

    Lapsinieks
    25.08.2017 16:31
    Reply to  davfreim

    ai nu beidz. apple ierauga, ka konkurentiem divas kameras un hujakš – steidz iebāzt to pašu. tā jau var bezjēgā cepties

    davfreim
    25.08.2017 20:03
    Reply to  Lapsinieks

    Nu Samsungs ražo visu, nesalīdzināms ar Āboli, kas ražo dažu produktus. Bet pēdējā laikā grib visu pats taisīt – savs OS, savs balss asistents utt.

    LOOK
    25.08.2017 15:03

    Interesanti ka kompānijas vispār pavelkas uz visādiem balss projektiem, jo raugi angliski runājošo ir tik salīdzinoši nedaudz.

    t.rex
    30.08.2017 11:24
    Reply to  LOOK

    visu nosaka ne jau runājošo skaits, bet gan naudas apgrozījums, ko ģenerē konkrētā valodā runājošie.. angļu valodā runājošie ir lielākie pircēji, lielākais reklāmas apjoms utt.. aiziet uz tiem.. tālāk jau seko ķīniešu un spāņu valodā runājošie..

    Reklāma