Web Analytics
More
    Reklāma

    Šodien NIC.LV atslēdz ss.lv un saistītos domēna vārdus

    Jaunākie raksti

    Šodien NIC.LV uz Valsts ieņēmumu dienesta (VID) pieprasījuma pamata atslēdz šādus domēna vārdus:

    ss.lv, 2000.lv, auto.lv, dch.lv, dorfman.lv, doska.lv, firenet.lv, ftp.lv, inet.lv, internet.lv, kasko.lv, madam.lv, moneta.lv, multisistema.lv, myphoto.lv, netmail.lv, noma.lv, octa.lv, pulse.lv, showbar.lv, sludinajumi.lv, sound.lv, sys.lv, titans.lv

    Reklāma

    Likuma par nodokļiem un nodevām 34.4. panta desmitā daļa uzliek NIC.LV pienākumu nodrošināt konkrētā domēna vārda atslēgšanu piecu darbdienu laikā pēc VID pieprasījuma saņemšanas (pieprasījumu no VID par iepriekš minēto domēna vārdu atslēgšanu NIC.LV saņēma šā gada 1. augustā).

    Ņemot vērā, ka SIA Internet ir .LV Reģistratūra un sniedz arī mitināšanas pakalpojumus, uzturot daudzu citu uzņēmumu mājas lapas, iepriekšējās nedēļas laikā esam veiksmīgi sadarbojušies ar SIA Internet, lai mazinātu ar domēna vārdu atslēgšanu saistītās negatīvās sekas, kuras varētu izjust arī trešās personas.

    Ja SIA Internet klientiem ir šaubas vai neskaidrības par savas tīmekļa vietnes vai e-pasta adrešu darbību, sazinieties ar uzņēmumu un noskaidrojiet tā jaunos tehniskos ierakstus.

    Kā jau ziņots, šā gada 1. janvārī spēkā stājās grozījumi likumā “Par nodokļiem un nodevām” (NN), ar kuriem tiek pastiprināta e-komercijas uzraudzība un piešķirtas Valsts ieņēmumu dienestam (VID) tiesības pieņemt lēmumu par domēna vārda atslēgšanu vai tā lietošanas tiesību nodošanas liegumu.

    Saskaņā ar veiktajiem grozījumiem VID ir tiesības pieņemt lēmumu par domēna vārda atslēgšanu, ja nodokļu maksātājs:

    • tīmekļa vietni izmanto nereģistrētas saimnieciskās darbības veikšanai;
    • nerezidents (ārvalsts komersants) tīmekļa vietni izmanto Latvijas ekonomiskajā vidē un nav reģistrējis pastāvīgo pārstāvniecību, vai nav komercreģistrā reģistrējis filiāli;
    • tīmekļa vietnē veic saimniecisko darbību un tā nav reģistrēta kā struktūrvienība;
    • veicot saimniecisko darbību internetā sevi neidentificē (neievēro likuma par NN 15.3panta prasības);
    • nodokļu maksātājam ir apturēta saimnieciskā darbība saskaņā ar likuma par NN 34.1pantu, ja tīmekļa vietne ir struktūrvienība likuma 1. panta 24. punkta izpratnē.

    Saraksts ar atslēgtajiem domēna vārdiem tiek publicēts VID tīmekļa vietnē. Domēna vārdu atjauno, ja nodokļu maksātājs ir novērsis konstatēto/s pārkāpumu/s un iesniedzis VID iesniegumu par pārkāpumu novēršanu, pie nosacījuma, ka NIC līgums ar attiecīgo lietotāju vēl ir spēkā.

    AvotsNIC
    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    108 komentāri
    Inline Feedbacks
    View all comments
    x
    07.08.2017 15:07

    skaidrs, auto torgaši (kuru dēļ sākās visa tā jezga) to uzzinās un atnāks uz vidu lai atmaksātu nodokļu parādu un turpmāk strādātu legāli. case closed!

    AA
    07.08.2017 17:12
    Reply to  x

    nē, pamatojums ir sailgusi problēma ar skandālu, ka SS nodarbojas ar pašdarbību un neatbild uz lietotāju prasībām, kuri ir apmaksājuši pakalpojumus.

    digitalk
    07.08.2017 17:20
    Reply to  AA

    šis ir bullšits nevis pamatojums, jo tas nav VID lauciņš, t.i., VID pārkāpj savas pilnvaras.

    Kristaps Skutelis
    07.08.2017 17:25
    Reply to  AA

    Muļķības! Tas ir PTAC lauciņš nevis VID. Jā, ar komunikāciju SS bija problēmas, bet tam nav nekāda sakara ar VID aktivitātēm.

    Kristaps Skutelis
    07.08.2017 15:07

    Te plašāks un objektīvs aktuālo notikumu izklāsts: https://www.irlv.lv/2017/8/7/cirule-vid-riciba-pret-portalu-ss-lv-ir-pareiza

    Tas cits Lops
    07.08.2017 15:29

    Objektīva tur maz, dominē vienas puses redzējums

    Kristaps Skutelis
    07.08.2017 15:32
    Reply to  Tas cits Lops

    SS puses (jurista) komentārs ir? Ir. Tātad, objektīva. Cits jautājums, ka SS puse nav pārāk runīga šajā jautājumā.

    digitalk
    07.08.2017 17:17

    ja tev uzbrauc represīva iestāde ar lielām pilnvarām, tad labāk runāt tiesā. žurnālisti pamatā tavu teikto izsmērēs, kā viņiem patiks.

    Tas cits Lops
    07.08.2017 17:40
    Reply to  digitalk

    Cik lasāms publiskos avotos, SS ir VID pieprasījumu apstrīdējis tiesā, savukārt VID negaidot lietas izskatīšanu kuram taisnība kuram nē, nostājās pozā, vajag vakar un tūlīt, citi lūk dodot, nodemonstrēja muskuļus. Tiesiska valsts, neko teikt. Un VIDs savās labākajās tradīcijās kļūdu neatdzīs un kā ēzēlis ies līdz galam.

    Kristaps Skutelis
    07.08.2017 17:44
    Reply to  Tas cits Lops

    Jā, šis moments man arī palika diezgan neskaidrs. Prasītos kāda ar juridiskajiem procesiem tuvāka cilvēka skaidrojums. Es kaut kā nelektu domāt, ka VID nesaprot ko dara.

    Skābene
    07.08.2017 15:12

    Ka tik tagad lavīnveidīgi nesāk visi comus un netus reģistrēt! :) Un pašus uzņēmumus nodokļu paradīzēs!

    Tas cits Lops
    07.08.2017 15:17

    Ceru ka Kristaps savu blogu un uzņēmējdarbību ir gatavs pārnest ārpus Latvijas.

    Kristaps Skutelis
    07.08.2017 15:25
    Reply to  Tas cits Lops

    Šobrīd tādu plānu nav.

    Tas cits Lops
    07.08.2017 15:22

    Izlasi Kristap un izdzēs lai nerēgojas. Ja es sēdētu VIDā man būtu jautājumi par kursoru un daudzām citām lapām: labumu gūstat, bet saimnieciskā darbība nav reģistrēta, lapa kā struktūtvienība nav reģistrēta, labuma guvēja / uzturētāja juridiskā informācija nav norādīta.

    Kristaps Skutelis
    07.08.2017 15:24
    Reply to  Tas cits Lops

    Ak, jel, kāda neraža.

    Tas cits Lops
    07.08.2017 15:31

    Labs iemesls lai sauktu uz lielo māju starp ezeru un kapiem un izrakstītu kādu 3 zīmju sodiņu + privātpersonas auditiņš. LAbi ka tur vēl līdz tam nav aizdomājušies

    Lapsinieks
    07.08.2017 15:39
    Reply to  Tas cits Lops

    lotgaļiem nav no kapiem bail. kur nu vēl ezeriem.

    Kristaps Skutelis
    07.08.2017 15:50
    Reply to  Tas cits Lops

    Domāju, ka viņiem tur ir lielākas zivis ko ķert. Bet kādreiz tiks arī līdz šim. Un būs labi, kad tiks.

    Tas cits Lops
    07.08.2017 16:18

    Mūsu valstī bieži sit pa mailītēm lai lielās zivis baidītos.Ar mailītēm arī vieglāk jo lielās zivis spirinās pretī.

    Daris
    07.08.2017 15:57

    Smieklīgi. Vētra ūdensglāzē. Nav vairs .lv , tagad ir .com.

    Kristaps Skutelis
    07.08.2017 16:00
    Reply to  Daris

    Tev smieklīgi, bet SS saimniekiem tas necik nav smieklīgi. Apmeklējuma kritums šodien noteikti ir tik drausmīgs, kāds viņiem pat vistrakākajos murgos nav rādījies.

    Guntars K
    07.08.2017 16:06

    Kas par muļķībām? Kāpēc lai kristos apmeklējuma skaits? ss.lv pārmet uz ss.com. Viss ir štokos. VID uzmests. Domāju tūlīt arī nodokļi tiks samaksāti citai valstij.

    Kristaps Skutelis
    07.08.2017 16:08
    Reply to  Guntars K

    Jā, pārmet (ja Tu domā redirektu), kamēr ss.lv domēns darbojas. Brīdī, kad tas vairs nedarbojas, nebūs vairs kam pārmest. Tad sāksies bēdu ieleja.

    Lapsinieks
    07.08.2017 16:11

    domāju, ka viņiem jau sen bija tas ss.com – citādi ierakstot gūglē “sludinājumi” com adresi neizmestu pirmajā lapā kā piekto

    deni2s
    08.08.2017 11:24
    Reply to  Lapsinieks

    Ja nemaldos, kopš 2013.

    Lapsinieks
    08.08.2017 15:01
    Reply to  deni2s

    nu re. tad jau viņi labi zināja, uz ko iet.

    Guntars K
    07.08.2017 18:55

    Nedomāju viss. Mediji jau visiem ir izreklamējuši, ka tagad būs ss.com. Eļementarno.

    Lapsinieks
    07.08.2017 16:10
    Reply to  Guntars K

    neko vairs nepārmet

    Raivis Šveicars
    07.08.2017 16:23
    Reply to  Lapsinieks

    Nez, man joprojām no ss.lv automātiski iemet ss.com…

    Lapsinieks
    07.08.2017 16:27

    man vairs nē. chrome vulgaris. kešatmiņa nav tīrīta.

    nr71
    07.08.2017 23:09
    Reply to  Lapsinieks

    Cntrl+F5 ātri palīdz tikt vaļā no kešiem;)

    Kristaps Skutelis
    07.08.2017 16:30

    Kaut kādā brīdī keši notīrīsies un arī Tavā datorā beigsies SS.lv ēra.

    x
    07.08.2017 16:55

    nu, beigsies. weba un soctīklu ērā nav nemaz tik viegli noslepenot info, ka tagad štelles notiek .com ne vairs .lv, nu varbūt kāda tantiņa tā arī dzīvos ar domu, ka esesieši ir iznīdēti no tīmekļa.

    Kristaps Skutelis
    07.08.2017 17:01
    Reply to  x

    Te nav runa ne par kādu noslepenošanu. Drīzāk par cilvēku slinkumu un lēnīgumu. OK, mēs IT gudrinieki, spējam izsekot notikumiem pirms tie ir notikuši, bet Vanda, Vera un Aļģirts no Bauskas var arī nobrīnīties, ka SS vairs nav pieejams tur kur tas bija atrodams iepriekš. Tieši šīs milzīgās “vienkāršo cilvēku” masas dēļ apmeklējuma kritums šajās dienas SS būs milzīgs.

    z
    07.08.2017 17:06

    Tieši tā, tāpēc jau ss tik populārs. Tas ir ļoti vienkāršs ka der pat cilvēkiem kas ar datoru uz jūs.. tā tad arī liela daļa klientu.

    x
    07.08.2017 17:07

    nezinu, man šķiet, ka draugos vai ko tur apmeklē vanda, vera un aljgjirts, noteikti 50x ir pārpostēts, ka laputis smidziniet ar kokakolu, bet ss tagad ir .com
    LV info telpa ir tik maza, ka es neticu iespējai par tik karstas info necirkulēšanu visu slāņu apmeklētos resursos. ja cilvēks ir iecirties kā atvērt vienu lapu, tad viņš pēc desmit klikšķiem būs jaunajā resursā.

    nabadanga
    07.08.2017 17:05

    Tagad tikai atliek iztēloties kā ss.lv (ss.com) projekta vērtība no daždesmit miljoniem (tāda viņa varētu būt, ņemot vērā finanšu rādītājus) sarūk ar katru dienu…

    Artis
    07.08.2017 19:02
    Reply to  Lapsinieks

    Man arī vairs nepārmet

    Tas cits Lops
    07.08.2017 17:42

    Tiešām domā ka drausmīgs apmeklēju kritums, pēc tik masīvas reklāmas kampaņas, ko par naudu pērkot pat grūti sarēķināt(viss internets, avīzes, TV..visur TOP vietas un laiki)?

    Kristaps Skutelis
    07.08.2017 17:45
    Reply to  Tas cits Lops

    Protams. Par to man nav ne mazāko šaubu.

    x
    07.08.2017 18:47

    tiešām. pēc lapas adreses maiņas nacionālajā tēvē, ne tikai visos portālos.

    es pat atvēru, lai pārliecinātos, kaut ikdienā to apmeklēju tik reti, ka neturās adrešu vēsturē. vai nevarētu būt, ka apmeklējums ir audzis?

    Kristaps Skutelis
    07.08.2017 18:59
    Reply to  x

    Īstermiņā (nedēļas griezumā) noteikti ir bijis pieaugums, bet mazliet garākā termiņā, teiksim mēnesi no šodienas būs kritums. Nemaz tik viegli cilvēku masas par pārnesamas starp dažādiem domēniem. Īpaši, ja nevar izmantot redirektus.

    x
    07.08.2017 19:30

    nav tik traki, mainās tikai beigas, bet ss ir tas pats ss, ko cilvēki jau pazīst.

    trakāk būtu, ja mainītos no ss.lv uz sludinajumi.com – nav acīmredzami, ka tas ir tas pats, pat ja vizuālais nformējums tas pats. ja nu feiks, ko?

    bet ja resurss cilvēkiem ir vajadzīgs un to reāli izmanto, lietotāji iet līdzi. patestējiet, uz mēnesi bez redirekta aizstājiet kursors.lv uz pointing-indicator.com

    Skābene
    08.08.2017 08:51

    Būs , būs kritums, ņemot vērā, ka VID publiski aicināja neizmantot ss pakalpojumus un izvairīties no to izmantošanas nākotnē, jo tak sludinājumi var pazust! ;)

    Tas cits Lops
    09.08.2017 12:38
    Reply to  Skābene

    Nu nez, ja mani uz kaut ko mudinātu VIDs reakcija būtu tieši pretēja.

    Tas cits Lops
    09.08.2017 12:37

    Ok, piefiksēšu dažas sadaļas, kuras regulāri pētu. Domāju ka ievietotu sludinājumu un skatījumu skaits būs pietiekami objektīvi rādītāji. Ja neaizmirsīšu, tad pēc kāda laika iemetīšu statistiku

    oldschool zerolemon fan
    07.08.2017 20:08

    Iesmēju par latviešu valodas fenomenālo tulkojumu “mitināšanas pakalpojumi”, kas laikam ir domāts kā “hosting” vai varbūt “colocation”

    Par SS viennozīmīga viedokļa man nav. VID ņemšanos šajā jautājumā gan neatbalstu…

    Ja SS redzēs, ka ievērojami krities .com apmeklējums gan jau kaut ko izdomās, piemēram, izsūtīs visām reģistrētajām e-pasta adresēm info, ka .LV tagad ir .COM vai nosūtīs masveida SMS.

    Bet nu, VID jau mierā neliksies un beigises tas viss ar to, ka tāpat kā azartspēļu vietnēm, tiks uzlikts ierobežojums no Latvijas ISP piekļūt konkrētai adresi un 99% ss lietotāju jau vairs nezinās, kā to apiet. Ko SS darīs tad, nezinu.

    Vienosises ar VID? Iespējams. Domāju, ka nepadosies un kaut ko izštukos, jo gan jau ka nauda par sludinājumiem nāca faktiski ne par ko.

    z
    07.08.2017 21:01

    To viņi nevar atļauties.

    KKTK
    07.08.2017 21:17

    Tak jau zināms, ka VID kāsīs visās tiesās :D Lohu bars tur uzaudzis ir.

    Kristaps Skutelis
    07.08.2017 21:37
    Reply to  KKTK

    Vēl bērnišķīgāku komentāru uzrakstīt nevarēji?

    KKTK
    07.08.2017 21:59

    Ja mein führer. Izdzēsu rupjības. Bet tiesā par nepamatotu domēnu bloķēšanu viņi zaudēs. Nav viņi tiesīgi slēgt domēnu par informācijas nedošanu.

    Kristaps Skutelis
    07.08.2017 22:03
    Reply to  KKTK

    Tu esi jurists, kas ir iepazinies ar visiem starp VID un SS nodotajiem dokumentiem?

    KKTK
    08.08.2017 11:13

    Pudele laba vīna un varu dabūt arī pieredzējuša jurista viedokli. Bet tas bija tikai mans interneta neko nesverošais personīgais nevis partijas viedoklis.

    Kristaps Skutelis
    08.08.2017 11:20
    Reply to  KKTK

    Būtu labi sākt ar pamatotu un kvalitatīvu viedokli. Tad arī redzēsim vai tam pretī ir vērts likt vīnu vai ko citu.

    Kristaps Lācis
    08.08.2017 15:29

    Būtu labi sākt ar pamatotu un kvalitatīvu viedokli rakstos.

    Kristaps Skutelis
    08.08.2017 16:39

    Ja runā par konkrēto rakstu, tad tā ir informatīva satura ziņa no NIC un nekāds tur viedokļraksts, kam varētu piesieties. Lai informatīvā ziņa būtu vēl informatīvāka kā pirmo komentāru pieliku ziņu no IR – tur bija abu pušu komentāri. Tāpēc šoreiz diemžēl Tavs komentārs ir nopūdelēts pilnīgi garām.

    Tagad, kad esi nofeilojis ar bezjēdzīgu komentāru, vari laboties un sniegt plašāku un kvalitatīvāku notikušā analīzi. Vēlams no juridiskā skatu punkta. Ir iekšās?

    KKTK
    08.08.2017 23:02

    VID pieprasījis backdoru life datiem, pat ne kopiju, pat ne par auto tirgotājiem – brutāli, visu. Tas ir reiderisms un par to tiesiskā valstī dabūt pa žaunām! Gaidu iznākumu.

    Kristaps Skutelis
    08.08.2017 23:18
    Reply to  KKTK

    Avots šādam pieņēmumam?

    KKTK
    09.08.2017 09:09

    Classified

    LapsiniekaBrālis
    09.08.2017 23:00
    Reply to  KKTK

    Pieredzējuši juristi vīnu nedzer…

    digitalk
    12.08.2017 14:31

    pieredzējušas juristes gan mēdz…

    Skābene
    08.08.2017 09:08
    Reply to  KKTK

    Var redzēt, ka tev nav ne mazākās pieredze ar VID. Ja VID uzsēžas uz astes (pat nepamatoti), sajūta ir draņķīga! Tiklīdz apstrīdi viņu lēmumus, šie ierosina krimināllietu pret tevi un vazā pa ekonomikas policiju, sauc uz pratināšanu. Psiholoģiski ne kurš katrs to var izturēt! Un ja tas velkas 2 gadu garumā, nervi čupā! Tas pašās PVN shēmās, VID čakarē pilnīgi visus uzņēmumus, kam ir bijusi kaut kāda darīšana ar PVN izkrāpēju! Piemēram, atradīsi ss.lv firmeli, kas liek bruģi! Noslēgsi līgumu , viņi tava uzņēmuma pagalmā nobruģēs ceļu, izrakstīs rēķinu, tu samaksāsi visu pa godīgo ar visu PVN. Un tad VID sāks tevi čakarēt! Būs jautājums, kāpēc slēdzi līgumu ar nepazīstamu firmu!? Vai tu redzēji firmas valdes locekli dzīvē? Kā tev firma varēja ielikt bruģi, ja firmā ir tikai viens darbinieks – valdes loceklis bomzis Koļa, kurš saka, ka ar tavu firmu darījumu nav slēdzis un ka viņu čoms palūdz būt par valdes locekli! Ja bomža firmai nav darbinieka, transporta, darba rīku, kā tā firma varēja ielikt bruģi? Kāpēc tu nepārbaudīji bomža firmu? Tātad tu esi PVN shēmas dalībnieks! Tu atbildēsi, ka firmu pārbaudīji PVN reģistrā, un ka pats VIDs firmelei piešķīris PVN maksātāja numuru, tātad viss droši. Un pat ja… Read more »

    KKTK
    08.08.2017 11:10
    Reply to  Skābene

    Protams, laiks un nervi izčakarēti, no neviens nekompensē, bet safabricētā lietā pieaicinot zinošu juristu to VID izsmērē tiesā. Ir daudz dzirdēti tiesas izklāsti :) Trakākais tikai tas, ka VID darbiniece tā arī nesaprot, ko viņa ir nepareizu izdarījusi…

    Skābene
    08.08.2017 13:26
    Reply to  KKTK

    Sākumā tā arī bija, VIDu tiesā smērēja vienos vārtos! Tad FM pasauca pie sevis TM un Tiesnešus un pateica, ka no VID iekasētās naudas ir atkarīgs tiesnešu algu apmērs un tas vai tiesnešiem vispār būs alga! Un kopš tā laika mainījās VID uzvarēto lietu statistika tiesā par labu VID. Un tā proporcija ir 90% gadījumu par labu VID.

    x
    08.08.2017 14:01
    Reply to  Skābene

    da labi, mūsdienās ar ES institūcijām un to pārraudzību – nezinu gan, vai ir tik viegli iedot tiesniešiem kaulu un tas viss darbosies. izklausās pēc austrumu kaimiņa labākajām praksēm.

    Lapsinieks
    08.08.2017 15:00
    Reply to  Skābene

    Pats arī visu precīzi uzrakstīji – pie “atradīsi ss firmeli” varēji apstāties. Atrodi normālu firmu, nevis mēģini iepist kapeiku. No tā arī viss tālāk izrietošais. Ja bija kāda vietne, kur varēja sastapt visus blēžus, tad kā reiz tā arī bija. Vajag no turienes izrevidēt juridiskās personas – lai paliek cilvēkiem kupi-prodai vajadzīgu vai nevajadzīgu mantu.

    digitalk
    08.08.2017 15:25
    Reply to  Lapsinieks

    un kur tavuprāt būtu jāreklamējas mazajām firmām bez uzpūsta reklāmas budžeta? rijīgajos tv-radio-drukātā prese, kur tavu sludiķi varbūt ieraudzīs un aizmirsīs (otrreiz atrast arī grūti vai neiespējami, ja pēkšņi vajag), vai ineta banneros, kurus vairums jau ignorē vai bloķē?

    x
    08.08.2017 15:46
    Reply to  Lapsinieks

    tipa, fiz. pers. nemēdz krāpties, tikai jur.pers.
    tā arī pierakstām.

    Skābene
    09.08.2017 09:03
    Reply to  Lapsinieks

    Kas ir normāla firma? Man ir ne visai laba pieredze ar “normālām” firmām!
    Kādu laiku atpakaļ ar ES fondu atbalstu varēja likt siltumsūkņus un piezvanot uz “normālu firmu” atbilde bija, ka siltumsūkņa uzstādīšana maksā 4k, bet tiklīdz izdzirdēja, ka ņem fondu naudu tā cena izauga līdz 8k.
    Normāls cilvēks sarēķina, ka viņam lieki 4k euro nemētājas un sāk meklēt variantus. iekš ss.lv tika atrasti onkuļi, ar mazpazīstamu firmeli, kas solījās uzlikt siltumsūkni par 2 k + 2k no fondu naudas. Beigās izrādījās, ka firmeli dibinājuši onkulīši no RTU un tehnoloģijas viņiem ir sirdslieta! Visu smuki sataisīja, sarakstīja visas atskaites un viss čiki bumbās!

    Nu tad kura galu galā ir normāla firma, tā ar skaļo vārdu un reklāmām, kas tev siltumsūkni uzliek pa 8k euro, vai onkulīšu firma ar reklāmu ss, kas siltumsūkni uzliek pa 4k euro?

    Lapsinieks
    09.08.2017 09:57
    Reply to  Skābene

    var būt gan tā, gan tā: vnk vajag domāt ar galvu. Pie šodienas iespējām – feisbuki, comunities, atsauces, draugi, paziņas – iegūt informāciju un kvalitatīvus kontaktus kas rezultējas kvalitatīvā darbā versus tevis aprakstītajai situācijai, ka sameklē rūķīšus iekš ss un tad gadiem jājies ar vidu. vnk VAJAG DOMĀT AR GALVU. Kā jau visur biznesā.

    LapsiniekaBrālis
    09.08.2017 23:03
    Reply to  Skābene

    Kādu tad siltumsūkni uzlika pa tiem 4k?

    Guntars K
    14.08.2017 13:04
    Reply to  Skābene

    LV praktiski neviens nepazīst Horvātiju. Platība līdzīga, tikai 2x vairāk cilvēku. Horvātijā pludmalē neviens savas mantas nepieskata. Pamēģiniet LV kāds ieiet nopeldēties atstājot mantas krastā. Un te var vilkt paralēles ar to, kāda mentalitāte pārvalda mūsu valsti. Jo godīgāka firmele, jo vairāk tai lips klāt mēslu vaboles tādas kā VIDs vai kaktu kantori. Un piekritīšu – SSā biežāk var atrast godīgus un profesionālus individuālos par pus cenu, kā lielā firmā nolīgt bez profesijas pieņemtos, kuram tā firma atsviež grašus.

    nabadanga
    07.08.2017 23:40

    Bail iedomāties, kas varētu notikt, ja aktualizējas līdzīgs strīds starp VID un lielu hostinga vai mākoņpakalpojumu kompāniju.

    digitalk
    08.08.2017 15:42
    Reply to  nabadanga

    gandrīz tas pats, kas hostinga turētājam saņemot tiesas pavēsti no microsoft vai kasperska, tikai sliktāk – kontiem inkaso preventīvi un pilnīgs pīīīp izpildīt savas saistības pret klientiem.

    digitalk
    08.08.2017 15:33

    hmm, a man šodien pircējs piezvanīja, lai gan ss.lv jau ciet…

    Kaspars Bebris
    08.08.2017 17:07
    Reply to  digitalk

    ss.com taču darbojas :D

    digitalk
    09.08.2017 04:18
    Reply to  Kaspars Bebris

    tas bija par tēmu ‘neviens to .com nemeklēs’.

    Lapsinieks
    09.08.2017 14:16

    lūk, jums – lohiem – arī drusku cits viedoklis. http://kulbergs.blogspot.com/2017/08/sslv-ir-musu-sabiedribas-un-enu.html?spref=tw

    nabadanga
    09.08.2017 15:04
    Reply to  Lapsinieks

    No Kulberga raksta mēs redzam, ka problēma ar lietoto auto negodprātīgu tirdzniecību ir samilzusi un labi zināma. Pagājušā gada beigās tika pieņemti grozījumi likumā “Par nodokļiem un nodevām”, kas nosaka, ka “(6) Interneta sludinājumu ievietošanas pakalpojuma sniedzējam pēc Valsts ieņēmumu dienesta pieprasījuma saņemšanas ir pienākums sniegt tā rīcībā esošo informāciju par nodokļu maksātājiem, kuri, izmantojot interneta sludinājumu ievietošanas pakalpojumus, izvietojuši sludinājumus, un par to izvietotajiem sludinājumiem.” Varbūt likums ir sanācis pašķībs, ka par tā izpildi jātiesājas?

    Lapsinieks
    09.08.2017 19:59
    Reply to  nabadanga

    varbūt problēma tajā, ka lauvastiesa ienākumi nāk tieši no auto torgašiem?

    Kristaps Skutelis
    09.08.2017 16:54
    x
    09.08.2017 18:09

    ahaha, vēl auditori padzersies asintiņu….

    Lapsinieks
    09.08.2017 20:00
    Reply to  x

    acīmredzot – ir tā vērts.

    digitalk
    09.08.2017 23:37

    to sauc par ‘stratēģiju’.

    JanisZ
    15.08.2017 22:32
    Reply to  digitalk

    Tie puikas ar 90 rūdijumu. Tur pie pirmiem VID trikiem skriešus pie juristiem, kas apple, piratebay un citus puikas EU parstāv. Tie lai tiesājas. Ņemot vērā uzņēmuma vērtību un to ka puikas ar tauciņiem summas tur būs līdz 10 miljoni līdz 100 pat. Tur ir varianti A, B, C. ss.lv biznes ir dati ne PVN. Turklāt viņi vēl izpurināja citus domenu. IT lielvalsts LV, serveri. Šis gadījums atmet LV 10 gadus atpakaļ IT.
    Savukār lietotāji no emigrēs un izudīs. Puikas no laukiem, de, lt, fr un kādus resursus lasa. nenovērtējiet lauķus par zemu. LV cilvēks izmanīgs. google chrome translate un aiziet. Lietotāji izšķīdīs un auto piegādātāji, tos ko medī jau ir pēdējos 3 gados pārorientējušies. VID ar ss ir iešāvis kājās sev, tad tie visi bija vienkopus.
    Palielam LV ir game over. Naudas nav. Palasot ziņas no to ko dara lv banka, ko citas iestādes ir dēlī. Eiropas nostūris, kur viss dē. P.S. RIMI un Maksima skandālu piemirsāt, tas ar stukačo on-line. Bankas tik traki neklūp jo tiem juristu armijas un lobiji. Nodokļi un valsts, maksāt nemaksāt ir garš temats – to neapskatīsim.

    Lapsinieks
    15.08.2017 22:43
    Reply to  JanisZ

    bāc, ku intelektuāli sanāca

    JanisZ
    15.08.2017 22:52
    Reply to  Lapsinieks

    Bet ar ārprātā gramatikas kļūdām :D Slinkums gari rakstīt un pārlasīt. Bet nu ss.lv vs VID ir gada labākais šovs LV.

    x
    09.08.2017 20:47

    ko darīs vid, ja autotorgaši sametīsies ārzemēs hostētam labastachkas resursam?
    to var hostēt valstī, sadarbība ar kuru mūsu vidam var nebūt pārāk viegla.

    iespējams, tomēr vidam nāktos ķerties pie acīmredzamā – ķert faktiskos pārdevējus.

    Lapsinieks
    09.08.2017 21:22
    Reply to  x

    nav “iespējams” nāktos, jo tieši ar to arī TAGAD nodarbojās un konkrētais portāls jau ilglaicīgi (nez kālab?) tam mēģina likt šķēršļus. jebkura svepstēšana, kāds vid ir lohi un jāaizstāv pašmāju interneta veiksmes stāsts un ciniski un pretīgi

    digitalk
    09.08.2017 23:34
    Reply to  Lapsinieks

    tavs viedoklis arī ir cinisks un pretīgs, ja VID pārkāpj savas pilnvaras.

    kas raksturīgi, LR tiesa (VID apšaubāmā likuma interpretācijā) nosliegsies valsts(VID) pusē.

    ta-dā – State Win!

    Lapsinieks
    09.08.2017 23:41
    Reply to  digitalk

    esi baigais vid pilnvaru speciālists un eksperts? vai arī aizskartas Tavas intereses tirgojoties ss’ā?

    digitalk
    09.08.2017 23:50
    Reply to  Lapsinieks

    ja nekad neesi cietis no VID šaubīgā situācijā, kad VID balansē uz likuma robežas, tad aizver pāksti.

    Lapsinieks
    10.08.2017 00:13
    Reply to  digitalk

    tātad, Tu esi cietis šaubīgā situācijā (pašam pirms tam bija šaubas, vai tā vajag darīt?), tālab no publiski pieejamās informācijas izdari secinājumus, ka jebkuras vid darbības balansē uz likumu robežas? Prosta tak – interesno.

    digitalk
    10.08.2017 00:37
    Reply to  Lapsinieks

    tu ‘no publiski pieejamās informācijas izdari secinājumus’ izmantojot savā labā epitetus, kā klasisks demagogs.

    svepstēšana
    kāds vid ir lohi
    jāaizstāv pašmāju interneta veiksmes stāsts

    sevišķi patīk
    tātad, Tu esi cietis šaubīgā situācijā (pašam pirms tam bija šaubas, vai tā vajag darīt?)

    es rakstīju, ka es esmu cietis? nope.

    Lapsinieks
    10.08.2017 00:40
    Reply to  digitalk

    da labi, ko mēs te matus skaldām. citu šaubīgās situācijas nav pašu šaubīgās. un vispār – eta noga u tavo, u kavo nado noga.

    demagogs – nē, drīzāk provokātors. bet nu noskaidrojām vismaz to, ka Tu neesi cietušais. arī jau labi!

    digitalk
    10.08.2017 01:00
    Reply to  Lapsinieks

    > bet nu noskaidrojām vismaz to, ka Tu neesi cietušais. arī jau labi!

    collateral damage :-/

    Lapsinieks
    09.08.2017 23:42
    Reply to  digitalk

    un starp citu – nav tāda LR. Ir LV. LR = Libērija.

    digitalk
    09.08.2017 23:45
    Reply to  Lapsinieks

    LR tiesa = Latvijas Republikas tiesa

    Lapsinieks
    10.08.2017 00:17
    Reply to  digitalk

    nu vot. Latvijas republikas tiesa. Nevis LR tiesa. Slinkums meklēt, bet ir stingras norādes nesaīsināt uz LR.

    digitalk
    10.08.2017 00:21
    Reply to  Lapsinieks

    > Latvijas republikas tiesa. Nevis LR tiesa. Slinkums meklēt, bet ir stingras norādes nesaīsināt uz LR.

    man nerūp. neesmu jurists.

    Lapsinieks
    10.08.2017 00:26
    Reply to  digitalk

    nu vot. jurists neesi, bet vidam birkas karināt gatavs uzreiz. pameklē – ir ļoti daudz arī pretēji viedokļi šajā sāgā. vienu mēģināju piedāvāt.

    digitalk
    10.08.2017 00:38
    Reply to  Lapsinieks

    nu vot. jurists neesi, bet ss.lv birkas karināt gatavs uzreiz.

    Lapsinieks
    10.08.2017 00:54
    Reply to  digitalk

    parādi – kur es karinu birkas? Ir argumentēti pretējās puses viedokļi, kurus piesaucu. Aicinu domāt, nevis kladzināt līdzi pūļa soctīklu histērijai. Pietiekami daudzus esmu sastapis “cietējus” no vid apšaubāmās situācijās, kad cietēji tajās nokļuvuši apzinātu šaubīgu darbību rezultātā.

    digitalk
    10.08.2017 01:09
    Reply to  Lapsinieks

    > parādi – kur es karinu birkas?

    k’mon. tekstos, kuri nebūt nav neitrāli :))

    situācija nav viennozīmīga un publiskais info ir līks visos galos.
    bet, manuprāt, sludinājumu dēli pielīdzināt pirātu līcim ir nedaudz pārsteidzīgi, pat ja PB un SS negūst ienākumus no ‘darījumiem’…

    Lapsinieks
    10.08.2017 09:01
    Reply to  digitalk

    tur jau tā fiška, ka peļņa ir nežēlīga. Un ka tik lielākā daļa nenāk no rumbulas. tāds musturiņš Tev nezīmējās?

    digitalk
    10.08.2017 13:35
    Reply to  Lapsinieks

    man diezgan vienaldzīga esesa peļņa, liktenis un pārkāpumi, vairāk interesē VID akcijas pamatojums. ož pēc deguma, zin.

    Lapsinieks
    10.08.2017 15:20
    Reply to  digitalk

    ož tāpēc, ka soctīklos visi brēc ka ož? varbūt neož, ja reiz neesi jurists. man, nezkālab, jau gadiem liekas, ka ož dēlis.

    Kristaps Skutelis
    12.08.2017 07:59
    Reklāma