Web Analytics
More
    Reklāma

    Ar iespaidīgu triku prezentēts jaunais kompaktais SUV – Jaguar E-PACE

    Jaunākie raksti

    Jaguar E-PACE piecvietīgs kompakts SUV, kas Jaguar sporta automobiļa dizainu un sniegumu ietver ietilpīgā, praktiskā un savienotā pilnpiedziņas automašīnā.

    Jaguar braukšanas dinamika un saviļņojošais dizains zīmola sporta automobiļa DNS ietilpināts praktiskā dizainā, kas pārbagāts ar modernām tehnoloģijām. E-PACE, jaunākais Jaguar SUV saimes loceklis pēc F-PACE un I-PACE Concept pilnībā elektriski darbināmā SUV, savā dizainā iedvesmu smēlies no F-TYPE sporta automobiļa.

    Reklāma

    Virsbūves dizainu raksturo izteiksmīgais Jaguar režģis, spēkpilnās proporcijas, īsās pārkares un jaudīgie izliekumi, savukārt papildaprīkojuma 21 collu vieglmetāla diski piešķir E-PACE drošu un mērķtiecīgu stāju, kas nepārprotami vēsta par dinamisku veiklību. Jaguar sporta automobiļa DNS ir acīmredzama arī izteikti laidenajā jumta līnijā un ekspresīvajā sānu logu grafikā.

    “Jaguar dizaina principi garantē to, ka E-PACE ir momentā atpazīstams kā savas klases sporta automobilis. Mūsu jaunais kompaktais SUV apvieno salona telpiskumu, savienojamību un drošību, kādu sagaida ģimenes, ar tādām proporcijām, dizaina tīrību un sniegumu, kādu parasti nesaista ar tik praktisku automobili.”

    Aiens Kallums [Ian Callum], Jaguar dizaina direktors

    E-PACE būs viens no savienotākajiem transportlīdzekļiem savā klasē. Nākamās paaudzes skārienekrāna informācijas un izklaides sistēma savieno lietotājus ar viņu iecienītajām lietojumprogrammām, tādām kā Spotify, izmantojot Jaguar Land Rover InControl lietotnes.

    Digitālā savienojamība ir visā salonā, gatava apmierināt ikvienu modernas ģimenes vajadzību. Automobilī ir līdz četrām 12 voltu uzlādes vietām un pieciem USB savienojumiem, kā arī 4G Wi-Fi līdz pat astoņām ierīcēm.

    E-PACE raksturo nepārspējams salona telpiskums. Kompaktais SUV ir 4 395 mm garš ar īsu – attiecīgi 882 mm un 832 mm – priekšējo un aizmugurējo pārkari. Tā 2 681 mm garenbāze nodrošina piecus absolūti komfortablus sēdekļus un piedāvā dāsnu 892 mm telpu kājām, savukārt par lielo bagāžas nodalījuma 577 litru ietilpību gādā automobiļa izsmalcinātās integrālās saites balstiekārtas arhitektūra.

    https://www.youtube.com/watch?v=H8NExnW8fNM

    Jaunais šasijas tehniskais nodrošinājums, kas izstrādāts E-PACE, maksimāli palielina salona telpu, vienlaikus nodrošinot spēcīgu pamatu automobiļa iespaidīgajām dinamiskajām iespējām uz jebkādiem segumiem. Integrālās saites aizmugurējās balstiekārtas konstrukcija ir sniegusi Jaguar inženieriem iespēju nodrošināt vajadzīgo reaģētspēju un veiklību, nemazinot braukšanas komfortu.

    Konfigurējamā dinamika vadītājam sniedz vēl vairāk kontroles ar individuāliem droseles, automātiskās pārnesumkārbas, stūrēšanas un adaptīvās dinamikas balstiekārtas sistēmas (ja tāda ir uzstādīta) iestatījumiem. Adaptīvās dinamikas iestatījumi uztver vadītāja ievades, ķermeņa un stūres kustības un jau priekšlaikus noslogo balstiekārtu un šasiju un pielāgo amortizāciju, visos apstākļos uzlabojot rites kontroli un veiklību. Tā rezultātā E-PACE nodrošina visu telpu, kāda vajadzīga jaunām ģimenēm, pilnībā paužot patiesa Jaguar sporta automobiļa dabu.

    E-PACE dzinēja pārsegs spēj segt pilnu jaudīgu un efektīvu Ingenium benzīna un dīzeļdzinēju klāstu. 300 ZS Ingenium benzīna turbodzinējs iekustina E-PACE no 0 līdz 60 mph nieka 5,9 sekundēs (6,4 sekundēs 0 – 100 km/h sprintam) pirms elektroniski ierobežotā maksimālā 243 km/h ātruma sasniegšanas. Klientiem, kuri vēlas gūt maksimālu lietderību, priekšējo riteņu piedziņas 150 ZS Ingenium dīzeļdzinējs nodrošina tikai 124 g/km CO2 izmešus.

    Jaguar E-PACE pie klientiem visā pasaulē nonāks 2018. gada janvārī.

    Reklāma
    Paziņot par jaunumiem
    Paziņot par
    1 komentārs
    Inline Feedbacks
    View all comments
    x
    16.07.2017 18:09

    profi šādus trikus 60jos veica ar to laiku auto, 90jos – ar 90to autiņiem, nu tagad ar šo, nākotnē taisīs ar plazmas auto.
    bet 95% ikdienas braucēju iekulsies ķezā pie pirmās vidēji nopietnās situācijas uz ceļa ar jebkuru auto par spīti nepārspētajām pārkarēm un muskuļotajai dinamikai. vai pateicoties. vai kopā. vai vienalga.

    Reklāma